Jarrulevyt ja -palat kohta Suomessa , ehkä jo perjantaina , joten asennuksiin voisi päästä viikonloppuna .
Tarvitaanko mitään erikoisia / erikoistyökaluja ? Joten ohjeita , ettei riko ABS-tunnnistimia , jarruletkuja yms. Onkohan jarrusatulan pultit tiukassa ? Entä kiristysmomentti ? Muita hyviä vinkkejä kaivataan .
S-typen jarruremontti
S-typen jarruremontti
S-type 2,7 Twin Turbo D -04
Re: S-typen jarruremontti
bigcat kirjoitti:Jarrulevyt ja -palat kohta Suomessa , ehkä jo perjantaina , joten asennuksiin voisi päästä viikonloppuna .
Tarvitaanko mitään erikoisia / erikoistyökaluja ? Joten ohjeita , ettei riko ABS-tunnnistimia , jarruletkuja yms. Onkohan jarrusatulan pultit tiukassa ? Entä kiristysmomentti ? Muita hyviä vinkkejä kaivataan .
Itselle tuli palat eilen...ja ens kuussa vaihtamaan niitä. Samoja neuvoja kaipailen
Terv. JP
- S Type 2001 (3.0, metallic emerald fire)
- S Type 2005 (2.7 Diesel TwinTurbo, Platinum)
- Fiat Ducato Munsterland Camper
- Nissan Almera 1997
- Honda Super Magna 1988
- S Type 2001 (3.0, metallic emerald fire)
- S Type 2005 (2.7 Diesel TwinTurbo, Platinum)
- Fiat Ducato Munsterland Camper
- Nissan Almera 1997
- Honda Super Magna 1988
Re: S-typen jarruremontti
Homma tehty viime viikon loppuna , ei sen vaikeampaan , kuin muihinkaan merkkeihin ( esim Opeliin vaikeampi , tarvitaan 7 mm kuusiokoloavain ja pultit olivat tosi tiukassa ) . Kissassa mennään normi hylsysarjalla , kiintoavaimilla yms. Satulat 15 mm pultit 2 kpl ja jarrusylinterirunko 12 mm pultit 2 kpl . muista tukea sylinterirunko , ettei jarruletku ja ABS-johto vaurioidu . ABS:n kehä on hyvin suojattu , ei vaurioitumis mahdollisuutta . Älä irroita ABS:n johtoja . Etujarrujen männät voi painaa sisälle puukapulan ja puristimen avulla ( avaa jarrunestesäiliön korkki ja laita sinne kangasrätti , ettei yli pursuava jarruneste ole joka paikassa ) . Takajarrumäntä kierretään sisään esim. kulmahiomakoneen laikankiristysavaimella . Muista voidella kaikki liikkuvat osat jarrurasvalla . Jos vaihdat levyt , ne on vain kiinni kahdella pyöritettävällä prikalla . Tosi easya .
S-type 2,7 Twin Turbo D -04