S typen parkki jämähti päälle
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
S typen parkki jämähti päälle
Tervehdys !
Jotta oopperareissu Savonlinnaan olisi ollut ikimuistoinen, piti auton vielä keksiä lisää muistoja. Kuvitelkaa tilanne, jossa kaksi juuri päiväunilleen valmiit suht väsyneet ja kiukkuiset lapset on köytetty istuimiinsa taakse, itse hikiotsalla kantanut sateessa matkatavarat autoon ja ollaan valmiina iloiseen 400 km matkaan kohti etelää vaimon istuessa pelkääjän paikalla- auton iloisesti paikallaan pöristessä rupeat siirtämään P-asennosta D- asentoon-ja huomaat että keppi ei liiku mihinkään. Siis jämähtänyt parkkiasentoon. Ensi reaktio: ei mitään ihmeellistä, auton sammutus ja uudelleen käynnistys. Ei vieläkään liiku- harmistus kasvaa. Takapenkiltä kuuluu jo "Miksi me ei jo liikuta.." Ajattelua: auto ei ole jyrkässä mäessä-joten P-asennon ei pitäisi jäädä päälle. Lapset ja vaimo istuvat vielä autossa. Yritän olla vielä rauhallinen. Vaimo muistuttaa että hänen on oltava huomenna Helsingissä töissä. Harmistus jo kasvaa. Nytkytän autoa toivossa että vaihde olisi jostain syystä huonosti, tietäen oikeastaan että ei tästä ole mitään apua. 12 minuuttia on kulunut. Epätoivo hiipii. Mistä täältä nyt korjaamoa tähän hätään. Vaimo ja lapset poistuvat autosta. Saatana. 020202 ja Jag Fin kiitos. "olemme kesälomalla.." 020202 Inchcape kiitos. "kyllä, yhdistä korjaajalle/mekaanikolle.." " Henkilö, jota yrititte tavoittaa.." 20 minuuttia. epätoivo jo aika lähellä, mutta yritän uskoa ihmeeseen. Uudelleen valinta ja Inchcape. Henkilö vastaa ja selittää että jostain syystä auto ei ymmärrä että jarrupoljinta painettaessa vaihdekepin pitäisi tässätapauksessa liikkua. Asiaan on ratkaisu. Revi keskikonsoli irti. Laitan puhelimen kaiuttimeen ja ohjeita seuraten saan konsolin irti ilman vaurioita. 30 minuuttia. Releen voi vapauttaa kuulemma painamalla mutikan pohjassa olevaa painiketta ja samalla liikuttaa vaihdekeppiä. Sehän toimii. epätoivo pakenee. Vaimo ja lapset ovat edelleen paenneet. Kiitän ja koitan liikkua. Sehän toimii. Konsoli takaisin ja soitto vaimolle. Lapset ja vaimo löytyvät ja matka saa alkaa.40 min. Kuivaan hikikarpalot ja onnen kyyneleet. Se toimii sittenkin ! Nyt pitää taas seuraavan parkin jälkeen tehdä sama toimenpide kunnes saadaan korjattua vika.avaimia kun ei saa irti jos ei laita P asentoon .
Itse asiaan. Onko sattunut muille ja mikä tarkalleen ottaen on mennyt rikki ja mistä ? Paljonko korjaus maksoi. jne. Vikakoodeja ei ole. kiitos avusta !
Jotta oopperareissu Savonlinnaan olisi ollut ikimuistoinen, piti auton vielä keksiä lisää muistoja. Kuvitelkaa tilanne, jossa kaksi juuri päiväunilleen valmiit suht väsyneet ja kiukkuiset lapset on köytetty istuimiinsa taakse, itse hikiotsalla kantanut sateessa matkatavarat autoon ja ollaan valmiina iloiseen 400 km matkaan kohti etelää vaimon istuessa pelkääjän paikalla- auton iloisesti paikallaan pöristessä rupeat siirtämään P-asennosta D- asentoon-ja huomaat että keppi ei liiku mihinkään. Siis jämähtänyt parkkiasentoon. Ensi reaktio: ei mitään ihmeellistä, auton sammutus ja uudelleen käynnistys. Ei vieläkään liiku- harmistus kasvaa. Takapenkiltä kuuluu jo "Miksi me ei jo liikuta.." Ajattelua: auto ei ole jyrkässä mäessä-joten P-asennon ei pitäisi jäädä päälle. Lapset ja vaimo istuvat vielä autossa. Yritän olla vielä rauhallinen. Vaimo muistuttaa että hänen on oltava huomenna Helsingissä töissä. Harmistus jo kasvaa. Nytkytän autoa toivossa että vaihde olisi jostain syystä huonosti, tietäen oikeastaan että ei tästä ole mitään apua. 12 minuuttia on kulunut. Epätoivo hiipii. Mistä täältä nyt korjaamoa tähän hätään. Vaimo ja lapset poistuvat autosta. Saatana. 020202 ja Jag Fin kiitos. "olemme kesälomalla.." 020202 Inchcape kiitos. "kyllä, yhdistä korjaajalle/mekaanikolle.." " Henkilö, jota yrititte tavoittaa.." 20 minuuttia. epätoivo jo aika lähellä, mutta yritän uskoa ihmeeseen. Uudelleen valinta ja Inchcape. Henkilö vastaa ja selittää että jostain syystä auto ei ymmärrä että jarrupoljinta painettaessa vaihdekepin pitäisi tässätapauksessa liikkua. Asiaan on ratkaisu. Revi keskikonsoli irti. Laitan puhelimen kaiuttimeen ja ohjeita seuraten saan konsolin irti ilman vaurioita. 30 minuuttia. Releen voi vapauttaa kuulemma painamalla mutikan pohjassa olevaa painiketta ja samalla liikuttaa vaihdekeppiä. Sehän toimii. epätoivo pakenee. Vaimo ja lapset ovat edelleen paenneet. Kiitän ja koitan liikkua. Sehän toimii. Konsoli takaisin ja soitto vaimolle. Lapset ja vaimo löytyvät ja matka saa alkaa.40 min. Kuivaan hikikarpalot ja onnen kyyneleet. Se toimii sittenkin ! Nyt pitää taas seuraavan parkin jälkeen tehdä sama toimenpide kunnes saadaan korjattua vika.avaimia kun ei saa irti jos ei laita P asentoon .
Itse asiaan. Onko sattunut muille ja mikä tarkalleen ottaen on mennyt rikki ja mistä ? Paljonko korjaus maksoi. jne. Vikakoodeja ei ole. kiitos avusta !
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: S typen parkki jämähti päälle
Moikka ja otan osaa!!
Vähän vastaava kokemus uudella XF:llä:
Itsepesukadulla Stadissa kauhea jono.
Kun vihdoin pääsen sisään ja pesukoppini ovi auki saan auton valmiiksi tyyliin 12 min ja 2eur niin tapahtuu seuraavaa:
Hyppään autoon ja painan jarrua sekä startnappulaa - ei mitään, täysin kuollut.
Uudestaan - ei mitään, silence.......
Painan ovet lukkoon ja auki - silence.
Ulkona seuraava jonossa jo lähestynyt ajaakseen sisään......
Laitan hätävilkun päälle jotta ymmärtävät että on ongelmaa.....
Räplään vaihdetta -silence.
Päätän soittaa 24h palveluun.
Varmaan 5 min esikysymyksiä:
-rekkari
-saja
-omistaja
-ketä kyydissä ym jne
- painathan varmasti kovasti jarrua - juu, enemmän kuin koskaan ennen.....
Ok, tilaamme hinurin, kestänee max 40min.....
Kysyn eikö voi työntää ulos - ei voi kun P- päällä.....
Yhtäkkiä lähtee käyntiin ja ajan ulos!
Hiphei!!!!!!!
Seuraavalla käynnillä Inchcapella selviää että tämä ihan normaalia voi olla. Ohjauspylväs on joskus asennossa jolloin se ei saa kontaktia sytytysjärjestelmään......
Pitää kääntää rattia eestaas. Tämä jopa mainittu n. 200-sivuisessa ohjekirjassa.
Miksei 24h-palvelu tiedä tästä?????
Ja osasivat kertoa lisäksi että P:n voi saada manuaalisesti jostain vähän keskikonsolia purkamalla niin että voi vapautta N:lle.
Ja vielä ohjekirja kertoo että jos määrätyssä vaihdeasennossa sammuttaa niin on x minuuttia aikaa hinata / siirtää autoa.
Summasummarum:
Kuten aiemmin olen todennut yksi maailman vähiten luettuja kirjoja on auton käyttöohjekirja, miksi ???
Kuten aina annan autolle kaksi keltaista korttia ja sitten punaisen joka tarkoittaa: myyntiin!
Nyt tuo eka keltainen piti peruuttaa koska kyseessä oli selvä ''user problem''.
Täten ajot XF:llä jatkuvat.
M
Vähän vastaava kokemus uudella XF:llä:
Itsepesukadulla Stadissa kauhea jono.
Kun vihdoin pääsen sisään ja pesukoppini ovi auki saan auton valmiiksi tyyliin 12 min ja 2eur niin tapahtuu seuraavaa:
Hyppään autoon ja painan jarrua sekä startnappulaa - ei mitään, täysin kuollut.
Uudestaan - ei mitään, silence.......
Painan ovet lukkoon ja auki - silence.
Ulkona seuraava jonossa jo lähestynyt ajaakseen sisään......
Laitan hätävilkun päälle jotta ymmärtävät että on ongelmaa.....
Räplään vaihdetta -silence.
Päätän soittaa 24h palveluun.
Varmaan 5 min esikysymyksiä:
-rekkari
-saja
-omistaja
-ketä kyydissä ym jne
- painathan varmasti kovasti jarrua - juu, enemmän kuin koskaan ennen.....
Ok, tilaamme hinurin, kestänee max 40min.....
Kysyn eikö voi työntää ulos - ei voi kun P- päällä.....
Yhtäkkiä lähtee käyntiin ja ajan ulos!
Hiphei!!!!!!!
Seuraavalla käynnillä Inchcapella selviää että tämä ihan normaalia voi olla. Ohjauspylväs on joskus asennossa jolloin se ei saa kontaktia sytytysjärjestelmään......
Pitää kääntää rattia eestaas. Tämä jopa mainittu n. 200-sivuisessa ohjekirjassa.
Miksei 24h-palvelu tiedä tästä?????
Ja osasivat kertoa lisäksi että P:n voi saada manuaalisesti jostain vähän keskikonsolia purkamalla niin että voi vapautta N:lle.
Ja vielä ohjekirja kertoo että jos määrätyssä vaihdeasennossa sammuttaa niin on x minuuttia aikaa hinata / siirtää autoa.
Summasummarum:
Kuten aiemmin olen todennut yksi maailman vähiten luettuja kirjoja on auton käyttöohjekirja, miksi ???
Kuten aina annan autolle kaksi keltaista korttia ja sitten punaisen joka tarkoittaa: myyntiin!
Nyt tuo eka keltainen piti peruuttaa koska kyseessä oli selvä ''user problem''.
Täten ajot XF:llä jatkuvat.
M
- Jykkepoika
- Viestit: 863
- Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 9:14 pm
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: S typen parkki jämähti päälle
Oireiden perusteella zekkaisin ekana jarrupolkimen kytkimen toiminnanmikä tarkalleen ottaen on mennyt rikki ja mistä ?
Jykkepoika
Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
Re: S typen parkki jämähti päälle
Sattuipa päivänä muutamana itsellekin. Oli perjantai 13. päivä viime viikolla.
Onneksi vilkkaalla paikalla ja kesälomalla, ei siis itsellä kiirettä minnekään.
Ostokset ja vaimo autoon ja liikkeelle. Paitsi ettei inahtanutkaan. "Seisontajarru varoitus"-ilmoitus näytöllä.
Vaihdekeppi ei liikahtanutkaan. Useita yrityksiä eikä inahdustakaan.
Joku yritys sai jo hälytyksenkin hetkeksi päälle ja kuljettajalle tuli hikikarpaloita otsalle.
Näitähän vaan ajetaan, mitä tumpelo eikä vähimmässäkään määrin tekninen jagge-kuski tekee?
Onneksi minulla kännykän osoitekirjassa Jag-Finnin numero. Saan ystävällistä apuakin, hehän olivat viimeistä päivää
ennen lomaa vielä auki. Paitsi että itse olin lomalla Hämeessä eli hinaus sinne ei tullut kyseeseen.
"Voit yrittää irrottaa akun miinus-navan vähäksi aikaa ja sitten kiinnittää sen takaisin. Sen jälkeen on syytä avaimella
avata ovet, ettei mene ajonesto päälle".
Ei ollut työkaluja, mutta paikallinen Honkkari vieressä ja sieltä ostamaan jakoavainta/avainsarjaa. Lähti mukaan alle kympillä.
Ei vaan mahtunut ainakaan tumpelolta siihen rakoon mistä miinus-napa olisi pitänyt irrottaa. Puolisen tuntia vasta kulunut, eikä ostoksissa ollut onneksi esim. jäätelöä.
Sitten soitto vakuutusyhtiöön, onhan minulla Loistokasko autossa!
Soitosta noin 7 minsaa, soitti jo hinuri että haenko Jaggen ensin vai tuonko samalla kyydillä sijaisauton?
Valitsin sijaisauton samaan kuormaan ja tunti soitosta vakuutusyhtiöön niin alla oli uuden karhea Focus. Manuaalivaihteella.
Tiistai-aamuna Metro-auto oli löytänyt vian: keväällä vaihdettu uusi akku ei ladannut. Akku siis viallinen, autossa ei vikaa.
Akku vaihdettiin ja "vanha" kevättalvella hankittu lähtee sitten takuu-kierrokselle loman jälkeen.
Hiphei ja oma auto taas alla!
Onneksi vilkkaalla paikalla ja kesälomalla, ei siis itsellä kiirettä minnekään.
Ostokset ja vaimo autoon ja liikkeelle. Paitsi ettei inahtanutkaan. "Seisontajarru varoitus"-ilmoitus näytöllä.
Vaihdekeppi ei liikahtanutkaan. Useita yrityksiä eikä inahdustakaan.
Joku yritys sai jo hälytyksenkin hetkeksi päälle ja kuljettajalle tuli hikikarpaloita otsalle.
Näitähän vaan ajetaan, mitä tumpelo eikä vähimmässäkään määrin tekninen jagge-kuski tekee?
Onneksi minulla kännykän osoitekirjassa Jag-Finnin numero. Saan ystävällistä apuakin, hehän olivat viimeistä päivää
ennen lomaa vielä auki. Paitsi että itse olin lomalla Hämeessä eli hinaus sinne ei tullut kyseeseen.
"Voit yrittää irrottaa akun miinus-navan vähäksi aikaa ja sitten kiinnittää sen takaisin. Sen jälkeen on syytä avaimella
avata ovet, ettei mene ajonesto päälle".
Ei ollut työkaluja, mutta paikallinen Honkkari vieressä ja sieltä ostamaan jakoavainta/avainsarjaa. Lähti mukaan alle kympillä.
Ei vaan mahtunut ainakaan tumpelolta siihen rakoon mistä miinus-napa olisi pitänyt irrottaa. Puolisen tuntia vasta kulunut, eikä ostoksissa ollut onneksi esim. jäätelöä.
Sitten soitto vakuutusyhtiöön, onhan minulla Loistokasko autossa!
Soitosta noin 7 minsaa, soitti jo hinuri että haenko Jaggen ensin vai tuonko samalla kyydillä sijaisauton?
Valitsin sijaisauton samaan kuormaan ja tunti soitosta vakuutusyhtiöön niin alla oli uuden karhea Focus. Manuaalivaihteella.
Tiistai-aamuna Metro-auto oli löytänyt vian: keväällä vaihdettu uusi akku ei ladannut. Akku siis viallinen, autossa ei vikaa.
Akku vaihdettiin ja "vanha" kevättalvella hankittu lähtee sitten takuu-kierrokselle loman jälkeen.
Hiphei ja oma auto taas alla!
- S-type 3.0 Autom. vm 2006 Jaguar Racing Green -
- CANNONDALE CAAD12 road bike
- COLNAGO WorldCup cycle-cross -
- CANNONDALE CAAD12 road bike
- COLNAGO WorldCup cycle-cross -
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S typen parkki jämähti päälle
Tervehdys !
Kyllä on hupaisaa lähteä ajamaan kun pitää ensin nostaa keskikonsolia ja kädellä manuaalisesti vapauttaa seisontajarru että pääsee liikkeelle. Sama aina kun lähtee käytettyään P asennossa keppiä. Tiistaina pajalle tarkempaan syynäykseen.
Kyllä on hupaisaa lähteä ajamaan kun pitää ensin nostaa keskikonsolia ja kädellä manuaalisesti vapauttaa seisontajarru että pääsee liikkeelle. Sama aina kun lähtee käytettyään P asennossa keppiä. Tiistaina pajalle tarkempaan syynäykseen.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: S typen parkki jämähti päälle
Moro,
S-typestä ei kokemusta mutta mulla foordissa samaa vaivaa välillä joka johtuu juuri tuosta jarrupolkimen katkaisijasta. Tuossa saa siirrettyä P asennosta N:lle jos kääntää virta-avaimen I asentoon. II asennossa ei enää liiku ilman jarrua. Ja vapaallahan se lähtee käyntiin kuten parkkiasennossakin.
-Pasi
S-typestä ei kokemusta mutta mulla foordissa samaa vaivaa välillä joka johtuu juuri tuosta jarrupolkimen katkaisijasta. Tuossa saa siirrettyä P asennosta N:lle jos kääntää virta-avaimen I asentoon. II asennossa ei enää liiku ilman jarrua. Ja vapaallahan se lähtee käyntiin kuten parkkiasennossakin.
-Pasi
----Jaguar X-Type 3.0 Sport -2001----
-Ford Excursion 6.0 Powerstroke 2004-
-Ford Excursion 6.0 Powerstroke 2004-
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S typen parkki jämähti päälle
Tervehdys !
Nonniin, auto kolme päivää Hertsikan Bosc ja aamulla soitto että kädet on pystyssä, eivät ilman kytkentäkaaviota voi tehdä mitään. Ohjasivat maahantuojan vast pajoille. 65 euroa kolmenpäivän ihmettelyistä, ei sinällään paha mutta ongelma ei korjaantunut sillä. Nyt lueskelin ulkomaan vastaavia ja ehkä niistä löytyy ratkaisu viikonlopunaikana. Maanantaina sitten Jag Finniin kun lomalta palailevat. Miksi aina sellainen harvinainen vaiva että kokeneilta ammattilaisiltakin nousee kädet ilmaan, tuuria kai Laitetaan ratkaisua kun selviää tänne jos jollain sattuu myöhemmin.
Nonniin, auto kolme päivää Hertsikan Bosc ja aamulla soitto että kädet on pystyssä, eivät ilman kytkentäkaaviota voi tehdä mitään. Ohjasivat maahantuojan vast pajoille. 65 euroa kolmenpäivän ihmettelyistä, ei sinällään paha mutta ongelma ei korjaantunut sillä. Nyt lueskelin ulkomaan vastaavia ja ehkä niistä löytyy ratkaisu viikonlopunaikana. Maanantaina sitten Jag Finniin kun lomalta palailevat. Miksi aina sellainen harvinainen vaiva että kokeneilta ammattilaisiltakin nousee kädet ilmaan, tuuria kai Laitetaan ratkaisua kun selviää tänne jos jollain sattuu myöhemmin.
S Type R (2002) -Black Edition-
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S typen parkki jämähti päälle
Tervehdys !
Vikaa ei saatu korjaamolla selville ja osoittivat jollekin Jaguaareihin erikoishuoltoon. Soitelin tänään Jag Finiin mutta olivat vielä tämänpäivän lomalla. Eilen kun vielä itse ihmettelin tuota vikaa niin päätin tarkastaa vielä kaikki sulakkeet, vaikka mitään vikakoodeja ei ole tullut esille- sen takiahan sen korjaamolle veinkin, että ei omat metodit toimineet. Manuaali käteen ja katsomaan mikä voisi vaikuttaa tähän kohteeseen. Pelkääjän paikan jalkotilasta paneelit auki ja sulakkeita tarkastamaan. Ja kappas, sieltä löytyi palanut sulake. Vaihto ja kas kummaa-vaihde ei enää jumitu P-asentoon !!! Siis kolmen päivän etsimisen aikana korjaamossa ei tarkastettu sulaketta !!! Kauppareissulla kävin poikkeamassa kyseisessä paikassa ja kerroin tämän. Työnjohtaja ei myöskään ymmärtänyt tätä ja lupasi seuraavalla kerralla hyvityksen tästä. Aika huvittavaa sinällään, että nykyisin kun tietokone ei näytä koodeja niin ei tarkasteta sitä kaikkein ilmeisintä vaihtoehtoa. Tosin myönnän että itsekin en uskonut sulaketta kun ei lukija antanut mitään koodeja. No nyt säästyipä nyt kun ei tarvinnut korjaamoon viedä
Vikaa ei saatu korjaamolla selville ja osoittivat jollekin Jaguaareihin erikoishuoltoon. Soitelin tänään Jag Finiin mutta olivat vielä tämänpäivän lomalla. Eilen kun vielä itse ihmettelin tuota vikaa niin päätin tarkastaa vielä kaikki sulakkeet, vaikka mitään vikakoodeja ei ole tullut esille- sen takiahan sen korjaamolle veinkin, että ei omat metodit toimineet. Manuaali käteen ja katsomaan mikä voisi vaikuttaa tähän kohteeseen. Pelkääjän paikan jalkotilasta paneelit auki ja sulakkeita tarkastamaan. Ja kappas, sieltä löytyi palanut sulake. Vaihto ja kas kummaa-vaihde ei enää jumitu P-asentoon !!! Siis kolmen päivän etsimisen aikana korjaamossa ei tarkastettu sulaketta !!! Kauppareissulla kävin poikkeamassa kyseisessä paikassa ja kerroin tämän. Työnjohtaja ei myöskään ymmärtänyt tätä ja lupasi seuraavalla kerralla hyvityksen tästä. Aika huvittavaa sinällään, että nykyisin kun tietokone ei näytä koodeja niin ei tarkasteta sitä kaikkein ilmeisintä vaihtoehtoa. Tosin myönnän että itsekin en uskonut sulaketta kun ei lukija antanut mitään koodeja. No nyt säästyipä nyt kun ei tarvinnut korjaamoon viedä
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: S typen parkki jämähti päälle
Lopputulemana pitkän takuukäsittelyn jälkeen Jag-Finn korvasi tammikuussa sekä akun että sen vaihtotyön + testerin käytön.515I kirjoitti:
Tiistai-aamuna Metro-auto oli löytänyt vian: keväällä vaihdettu uusi akku ei ladannut. Akku siis viallinen, autossa ei vikaa.
Akku vaihdettiin ja "vanha" kevättalvella hankittu lähtee sitten takuu-kierrokselle loman jälkeen.
Hiphei ja oma auto taas alla!
Ja ilmeisesti tuo ajallinen viive johtui enemmän Vartasta kuin Jag-Finnistä.
- S-type 3.0 Autom. vm 2006 Jaguar Racing Green -
- CANNONDALE CAAD12 road bike
- COLNAGO WorldCup cycle-cross -
- CANNONDALE CAAD12 road bike
- COLNAGO WorldCup cycle-cross -
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S typen parkki jämähti päälle
Tervehdys !
Hyvä että kohtuus ja oikeus toteutui ja sait korvauksia.
Hyvä että kohtuus ja oikeus toteutui ja sait korvauksia.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: S typen parkki jämähti päälle
Löytyi myös tällainen teksti Quick Guidesta S-Typeen gearshift interlocking eli jos parkki jää jumiin.
- Liitteet
-
- gearshift interlocking
- gearshift interlock.jpg (16.74 KiB) Katsottu 5394 kertaa
Jaguar S-Type 3.0 V6 -03 Executive Navi
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S typen parkki jämähti päälle
Tervehdys !
Hyviä vinkkejä. Oma jämähtäminen kesällä johtui palaneesta sulakkeesta joten sen ongelman laatu oli tietty hiukan erilainen.
Hyviä vinkkejä. Oma jämähtäminen kesällä johtui palaneesta sulakkeesta joten sen ongelman laatu oli tietty hiukan erilainen.
S Type R (2002) -Black Edition-