Britishparts pyyhkijänsulat

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
Ruossa viikko sitten kävin ostamassa paikallisesta fixuksesta parin sulkia ja 42€ sujahti sinne. Pari kolme sarjaa on mennut vuodessa vaikka yrittää jopa huoltaa niitä. Satuin näkemään että britishpartsilla on myös myynnissä joitain sulkia mutta ei ole tietoa laadusta tai kestävyydestähttp://britishparts.co.uk/products/8748 ... d-XR812133. Tämä esimerkki vaan rhd auton sulasta kun itsellä toinen on tällainen. Mukava olisi saada joitain kommentteja jos on käyttänyt noita. Hintakaan ei ole paha !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
bigcat
Viestit: 38
Liittynyt: To Maalis 24, 2011 3:42 pm

Re: Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja bigcat »

Ostaessa minulla oli Tricon sulat , kun tuli vaihdon aika , oli paikallisessa tarvikeliikkeessä tarjous , jossa sai Boschin sulat asennettuina 25 € / pari . Mutta kun ns. sopivat sulat tulivat , ei ne sopineet mitenkään . Tutkittiin opuksia ja todettiin , että muistaakseni Motonet tuo maahan nykyisin Tricoa . Tilasivat sieltä ja asensivat paikalleen hintaan 22,05 € / pari . Hyvin on pyyhkinyt . Tuote nrot on Tricon EF 453 ja EF 603 .
S-type 2,7 Twin Turbo D -04
Avatar
EskoS
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Marras 22, 2005 4:54 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja EskoS »

Olen tilannut British partsista sulkia aina kun on ollut jotain muutakin ostettavaa.
Minulle tulleet sulat ovat ollee Jaguarin pussissa ja muistaakseni näyttivät olevan Tricon valmistamat.
Istuvat huomattavasti paremmin kuin esim. Boschin tai Championin sulat S-Typen lasille.
Hyvin pyyhkii. Suosittelen.
t. Esko S-Type

Jaguar XF 4.2 V8 Premium Luxury 2008
Ex: Jaguar S-Type 4.2 V8 Executive 2003
Ex: Jaguar S-Type 3.0 V6 Executive 2000
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Kiitos tiedosta !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

bigcat kirjoitti:Ostaessa minulla oli Tricon sulat , kun tuli vaihdon aika , oli paikallisessa tarvikeliikkeessä tarjous . Tutkittiin opuksia ja todettiin , että muistaakseni Motonet tuo maahan nykyisin Tricoa . Tilasivat sieltä ja asensivat paikalleen hintaan 22,05 € / pari . Hyvin on pyyhkinyt . Tuote nrot on Tricon EF 453 ja EF 603 .
Oih, ennen letkuapinat tankkas auton huoltiksella ja kattoivat öljyt ja pesivät akkunat. Yleensä vain tuulilasin. Jos tartti lisää öljyy tai uudet sulat niin se meni siinä samalla.
Jumbon tai jonkun muun parkkihelvetissä näin Bocshin auton mikä vaihtoi sulat siinä paikassa. Asiaa! Voisivat laajentaa toimintaa tyyliin kotijäätelö tai loimulohi. Olisi säännöllisesti jossain tontilla näkyvillä. Suurin osa kansasta ei varmaan saa vaihdettua sulkia itse.
Mikä muuten oli tuo sinun paikallinen tarvikeputka joka tilasi kilpailijaltaan ja vielä asensivat? Todella palvelua sanon minä ja varmaan vaihtavat ajovalonkin jos tarvii? Ranskalaisiin ne eivät sitä varmaan mielellään tee.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
bigcat
Viestit: 38
Liittynyt: To Maalis 24, 2011 3:42 pm

Re: Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja bigcat »

Savossa parempi palvelu , kuin siellä etelässä . Varaosaliike / huolto Vitikainen Oy , näköjään vaihtavat polttimot ainakin naisilta polttimon hinnalla .
S-type 2,7 Twin Turbo D -04
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Big Cat! Tuollaista palvelua ei enää täällä syvällä etelässä saa. Olet etuoikeutettu. Varmaan täälläkin marmoritiskillä saa, mutta ei muuallla. Varaoaputkista en puhu mitään. No kävivät ulkona tarkastamassa ilmanputsarin 91 ooppelista kun niiden myymä putsari oli kulmikas ja mulla pyöreä. Toi sun paikallinen tarvikeputka ansaitsisi vuoden yrittäjäpalkinnon ja näin itsenäisyyspäivänä kutsun linnan juhliin. Kerro heille nämä terveiset entiseltä raggarilta, nykyissä herrasmiehen urheiluautolla ja sen vaativalla arvokkuudella ajaen. Uskovat tai eli ei, tuollaisia paikkoja tarvitaan! Hinnoittelut kerroin. Uskomatonta. Halpaa kuin saippua.
Repeli salute & respecta tuollaista ammattitoimintaa. Toivottavasti sinun paikallinen tarvikeputkasi ei liity mihänkään tarvikeputkaketjuun tai johonkin muuhun franchineketjuun.
Jos mä tietäisin missä toi sun putka on, niin keskittäisin kaikki ostokseni sinne. Kissaeläin saa kusta hunajaa ja tilaa palikkanssa britishpartshilta.
Tässä ero!
Kisu tietää että täällä maksaa enemmän kuin omaltaan. Tietää että laatu maksaa tulee se puolasta tai kiinasta. Mikä on loppupeleissä halvempaa? Heh, kaikki me sen tiedämme!
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britishparts pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Maksan huipputuotteista vähiten ! 8)
Lähes kaikki mitä olen laittanut autoon on ollut huippulaatua huippuvalmistajilta mutta etsin ne sieltä mistä ne saa halvimmalla.Taas sulat jos nämä triconit 42€ eivät ole merkittävän paljon paremmat kuin 15€ sulat ja niin sitten ostan 15 € vehket kun merkillä sinänsä ei väliä jos ovat hyvät. :lol:
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Vastaa Viestiin