Kaksi toisiinsa liittymätöntä asiaa mielessä, joihin kysyisin apuja:
1. X-typessäni (2.1 V6 bensa manuaali) on jälkiasenteinen vakionopeudensäädin viiksellä. Ratissa ovat kuitenkin alkuperäiset cruisen nappulat, kuten ilmeisesti kaikissa Suomen X:issä. Onko kenelläkään tietoa kuinka vaikea olisi ottaa tämä alkuperäinen järjestelmä käyttöön? Samaikäisessä BMW:ssä riitti yhden parinkympin hintaisen johtosarjan veto. Jaggessa ei varmaan pääse näin helpolla?
2. Automaatti-ilmastoinnin näyttö on aika ajoin pimeänä vaikka laite toimii normaalisti. Kevyt kosketus näyttöön palauttaa sen toimintaan. Kosketusnäyttö siis Onko ajatuksia mistä lähteä vikaa etsimään (näytön kontakteista)? Vai pääsenkö helpommalla kun tilaan UK:sta käytetyn yksikön sitten kun omani hajoaa lopullisesti?
Ilmastointiin liittyen on pakko todeta, että näin tehokasta ilmastointia minulla ei ole missään yli 20:ssä autossani aiemmin ollut, vaikka niistä osa on ollut (ja tällä hetkelläkin toinen auto on) uusia.