X308 ja peräkoukku

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Avatar
ÄksJiiKasi
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 10:04 pm
Paikkakunta: Helsinki

X308 ja peräkoukku

Viesti Kirjoittaja ÄksJiiKasi »

Tere
olen googlannut, hakenut ebaysta, käynyt JWM:n ja JECin lehtien mainokset läpi. Katsonut Kahan edustamien Kovilin ja Brinkin katalogit. En vain ole löytänyt X308 sopivaa koukkua.
Onko kenelläkään tietoa mistä moinen löytyisi kohtuullisesti? Pyhäinhäväistyshän tämä on mutta kun pitää saada rojuja kulkemaan mökille etc... eikä viitsisi hankkia vanhaa Hiacea niin jää koukku jäljelle. :(
Kari K
Ex Stype 4.0
Ex XJ8 Sovereing LWB
Ex 40 muuta kinneriä + prätkiä
XKR 4.0 Convertible
Jeep Wrangler Unlimited Sahara 3.6
Yamaha GTS
Mursu
Viestit: 307
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 3:34 pm
Paikkakunta: Kantvik

pyhäinhäväistys?

Viesti Kirjoittaja Mursu »

Minulla on peräkoukulle paikka XJS:ssä, ovat saksassa aateliset vetäneet lämminverihevoskärryä oikein urheiluautolla. :shock: :lol: :lol: (onneksi on koukku otettu pois)

että se pyhäinhäväistyksistä!
Tutmos
Viestit: 87
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 7:44 pm

Koukku Jaggeen

Viesti Kirjoittaja Tutmos »

tuolta: http://www.towbarsrus.com/Jaguar-tow-bars.htm minä tilasin S-typeeni koukun vaan eipä ole vielä tullut. Kohta neljä viikkoa kulunut vaan eipä ole tullut vielä laskuakaan. Näkyy olevan sinunkin autoosi koukku heidän luettelossaan... mutta kahellaan ja ootellaan
Avatar
ÄksJiiKasi
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 10:04 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ÄksJiiKasi »

Kyllä tuonkin sivuston olin jo tsekannut. Heilläkin on vain 300 sarjan autoihin koukkuja. Tiedä sitten onko x308 paljoltikin erilainen, kai se on kun eivät sitä sisällytä sitä mallilistaansa?
Kari K
Ex Stype 4.0
Ex XJ8 Sovereing LWB
Ex 40 muuta kinneriä + prätkiä
XKR 4.0 Convertible
Jeep Wrangler Unlimited Sahara 3.6
Yamaha GTS
Vastaa Viestiin