XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Avatar
Tsuppari
Viestit: 42
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 10:27 am

XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja Tsuppari »

Terve,

Sellainen kysymys jotta onko XK:n etupään jalkatilassa siinä polkimien yläpuolella minkäänlaista paneelia? Omassani ei ole kummallakaan puolella (tekniikka näkyy) ja tuumailen että pitäisikö olla? Netistä en selvää vastausta löytänyt. Jos pitäisi olla niin tietääkö joku osanumerot?
Avatar
Tsuppari
Viestit: 42
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 10:27 am

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja Tsuppari »

Eikö kukaan =<2006 XK8/XKR:n omistaja jouda kurkkamaan jalkatilaan?
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Terve !
Vastaus saattaa hiukan kestää joskus kun foorumi ei ole aina niin hektinen. Kärsivällisyyttä vaan niin joku laittaa vastausta. Ei ole kyseistä autoa mutta näkyykö siellä paneelien kiinnityskohtia yms joka voisi kertoa että puuttuu jotain. Itsellä eri mallissa tosin niin paneeli ei peitä koko polkimien yläpuolella olevaa tilaa ja sieltä voi nähdä tekniikkaa vaikka ei sieltä mitään panelia puutu.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
-perttu-
Viestit: 60
Liittynyt: Ma Syys 16, 2013 7:57 pm
Paikkakunta: Riihimäki

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja -perttu- »

Noita kun on jokunen myynnissä, niin osuuko yksikään vaikka autoliikkeessä oleva kohtuu etäisyydelle? Jos osuu niin ei kun sinne kurkkimaan. Joskus olen soittanut / laittanut muuta utelua myös yksityiselle myyjälle (mm. Kupla, Suzuki GT250), jossa olen kertonut reilusti kaipaavani pientä jelppiä ja voisiko hän tarkistaa vaikka en ostoaikeissa olekaan... kertaakaan ei ole tullut kieltävää vastausta, mutta ainahan tuokin on mahdollista.
Avatar
Jykkepoika
Viestit: 863
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 9:14 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja Jykkepoika »

Moi.
Ei ole minunkaan yksilössä mitään paneelia polkimien yläpuolella eikä apukuskin puolellakaan, sellainen äänieriste näkyvillä kartturin puolella.
Jykkepoika

Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
koivuma
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 9:25 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja koivuma »

Terve

kyllä mielenkiintoa löytyy. Otin jo kuvatkin ja sitten muistin että niitä ei voi liittää, kun kaikki eivät siitä tykkää. Näin olin lukevinani ohjeista.

Ei ollut paffia Englannista ajetussa autossa. Näytti kyllä siltä, että siellä voisi olla. Toinen tarkastettava kohde on Torressa
markus
XK8 Cabriolet -97 sapphire
Kopi
Viestit: 1961
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja Kopi »

koivuma kirjoitti: Otin jo kuvatkin ja sitten muistin että niitä ei voi liittää, kun kaikki eivät siitä tykkää. Näin olin lukevinani ohjeista.
Missäs ohjeissa semmoinen on kielletty? Minä olen kyllä tarvittaessa laittanut kuvia, tosin linkkaamalla muualta, kun olen luullut ettei tänne paljon mahdu ja vievät kallista levytilaa. Ehkäpä jjj voi kertoa/kerrata nykyisen ohjeistuksen/mahdolliset kokorajat?

Toi muualta linkkaaminen tapahtuu siis siten, että ladataan kuva (ellei jo ole) jonnekin nettiin, ilmaisia kuvasivustoja on kymmeniä, esim Flickr, Picasa (Google), Facebook, kaikki pilvilevyasemat jne. Ja sitten kopsataan sieltä sen kuvan nettiosoite (alkaa http... ja loppuu .jpg) ja liitetään se omaan viestiin tuolla yläreunan Img-napilla (klikkaa Img-nappia ja liitä niiden ilmestyvien tagien (IMG, /IMG) väliin tuo em. osoite).
Tällöin kuva ei vie Kissakulmasta muuta levytilaa kuin ne muutamat merkit siinä viestissä. Itse kuva haetaan ja näytetään sieltä originaalipaikasta.

Kirjoitin tästä aikoinaan tarkemmankin ohjeen, mutta se on jo poistunut listoilta.
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
Avatar
Tsuppari
Viestit: 42
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 10:27 am

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja Tsuppari »

Ok, kiitokset vastauksista. Lähin myynnissä oleva XK on reilu 200km päässä josta olisi voinut käydä kurkkaamassa. Kumma ettei pahveja ole, vai olisiko joku urheiluautojuttu kyseessä kun normi perhekäyttöautossa peittolevyt löytyy?
Tuossa vaan kun etupäästä uupui mm sisäetulokasuojista polttimonvaihdon muovisuojat (kuraa melkoisesti putsattavana sisäpuolella) arvelin josko kabiinistakin uupuu nuo.
tlindi
Viestit: 326
Liittynyt: Su Touko 15, 2011 4:56 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: XK8/XKR 96-> jalkatilan paneelit?

Viesti Kirjoittaja tlindi »

Ei siellä ole kummoisia peitteitä. Eli jos jotenkin mahtuu makaamaan etujalkatilaan niin sieltä näkyy kaikenmoista tekniikkaa.

T.mi
ps. ks signature - kaikissa samoin tilanne.
parts@jagports.fi
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
Vastaa Viestiin