XF:n (-09) vetokoukun asennus?

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Pippe80
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Loka 11, 2013 6:05 pm
Paikkakunta: Turku

XF:n (-09) vetokoukun asennus?

Viesti Kirjoittaja Pippe80 »

Onko ketään asentanut XF:ään vetokoukkua? tarvis saada koukku autoon ja ainakin Inchcapessa jaguarin oman vetokoukku maksaa maltaita ja asennus siihen päälle vielä ihan hitosti, joten olen tässä katsonut esim. vetokoukkukauppa.comista irrotettavalla koukulla olevaa XF:n koukkua ja sähkösarjaa. Ilmainen ei ole sekään hinta n. 600€ johtosarjoineen.

Nyt haluaisinkin tietää että onko joku tilannut koukun netistä ja asentanut itse. Juttelin Turun jrl-servicen kaverin kanssa asiasta ja sanoi että XF:ään koukun asennus on helvetin hankalaa, koska pitää irrottaa puskuri yms. nettisivujen vetokoukkukauppa.comin sivujen mukaan ei tarvitse, joten onko muita mielipiteitä?

Johtosarjan asennuksestakin voi kommentoida, olen lukenut yhdestä ulkomaisesta jagge foorumista että vaatii ohjelmoinnin ja toisesta että ei tarvitse, joten sekin asia on vähän auki.
Avatar
Aonsaithya
Viestit: 514
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 8:06 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XF:n (-09) vetokoukun asennus?

Viesti Kirjoittaja Aonsaithya »

Varsinaisella XF-foorumilla on aika pitkä viestiketju aiheesta, ilmeisesti "Brinks"-niminen valmistaja tekee Jaguarin "alkuperäisetkin" vetokoukut, mutta sillä nimellä voi löytyä edullisemmin.
http://www.xfforum.co.uk/threads/3300-tow-bars
Ks. myös:
http://www.jaguarforum.co.uk/f61/tow-ba ... 46517.html
Ex: 2007 XK 4.2, Liquid Silver & Charcoal
Ex: 2001 X-Type 2.5 SE, Platinum, Dove & Granite
sinberg
Viestit: 569
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 12:28 am

Re: XF:n (-09) vetokoukun asennus?

Viesti Kirjoittaja sinberg »

Kysyppäs www.vetokoukku.com. Osaavat auttaa varmasti!
Daimler V8 LWB X308
Aston Martin DB9
Bentley Bentayga
1Heka
Viestit: 41
Liittynyt: La Helmi 11, 2012 8:36 pm

Re: XF:n (-09) vetokoukun asennus?

Viesti Kirjoittaja 1Heka »

Asennukseen menossa Autoasiasi rengaskeskus irrotettava koukku menee kokonaan takahelman alle ja sähköpistokekin kääntyy piiloon kun ei käytössä.
Just enjoy every day !
XJ 3.0D Premium Luxory
Vastaa Viestiin