MK2:n kaasarien säätö
MK2:n kaasarien säätö
Tiedän, että molempien kaasareiden virtaus säädetään tyhjäkäyntiruuvilla samaksi ennen kuin säädetään seosruuveja. Virtausta voi kuunnella putkella, mutta sen voi mitatakin (luottaisin enemmän mittariin), en vain löydä imusarjasta tai kaasarin kurkusta paikkaa alipainemittarille. Minkälainen alipainemittari soveltuu hommaan?
Jaguar MK2 3,8 automatic -61
Re: MK2:n kaasarien säätö
Virtausmittarilla kaasarin sisäänmenoaukosta. Esim tällaisella
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
'58 Hermes
'58 Hermes
Re: MK2:n kaasarien säätö
Kiitos vinkistä. On kuitenkin senverta kallis mittari,etten tätä yhtä käyttökertaa varten sitä hommaa. Hyvä kuitenkin tietää
minkälaisesta mittarista on kyse.
minkälaisesta mittarista on kyse.
Jaguar MK2 3,8 automatic -61
Re: MK2:n kaasarien säätö
Kannattaa kysellä paikallisilta muilta harrastajilta, josko saisi lainaan. Minä hommasin tuon mittarin 356 Porschea varten. Tulihan sitä kerran käytettyä ennenkuin tuli myytyä auto. Mutta onpahan nyt valmiina, jahka saa tämän Jaguaarin siihen pisteeseen, että voi alkaa koekäynnistelemään. Tosin taitaa olla aika hankala käyttää, kun mittarin näyttä taitaa jääda etulokasuojan sisään.
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
'58 Hermes
'58 Hermes
Re: MK2:n kaasarien säätö
Mulla on tämmöinen Carbalancer, 30e näyttää maksavan Kaasutin expertillä.
http://www.demon-tweeks.co.uk/performan ... balancer-2
http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultr ... =29&page=2
Saa tsav lainata, jos on helpompi käyttää lokasuojan sisällä
Köpi
http://www.demon-tweeks.co.uk/performan ... balancer-2
http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultr ... =29&page=2
Saa tsav lainata, jos on helpompi käyttää lokasuojan sisällä
Köpi