webasto xf:n 3,0 dieseliin

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
pile
Viestit: 32
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 9:49 am
Paikkakunta: Seinäjoki

webasto xf:n 3,0 dieseliin

Viesti Kirjoittaja pile »

Onko jollain otsikon mukaista vempainta autoon asennettuna.
Missä asennettu jos on ja hinta tietokin olis hyvä.
Käyttökokemuksiakin oli kiva kuulla.
Jaguar XF -10 vm 3,0 d s . Pontiac trans am gta -89 superchargers 383 cid . Pontiac firehawk -95 lt1 350 cid . Museorekisteröity Pontiac tran am -79 , Jawa 250 cc -60 ja -64 sekä 350 cc vm 2004
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: webasto xf:n 3,0 dieseliin

Viesti Kirjoittaja mikki »

Terve!
Mun X:ssä oli ja oli ihan super.

Sitten ostin uuden XF:n vm 2012 mihin sitä ei saanut tilattua suoraan.
Maahantuoja oli sitä mieltä että jos ongelmia tulee voi 3v täystakuu lakata olemasta.

Jossain automessuilla Webaston miehet ( tai sen toisen ) sanoi että ei tule ongelmia ja on niitä laitettu.
Konalasta olisi sellaisen saanut vähän alle 2000e.
En kuitenkaan uskaltanut!

M
Avatar
Rim
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Loka 28, 2013 7:15 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: webasto xf:n 3,0 dieseliin

Viesti Kirjoittaja Rim »

Mulla on ollut vuodeN verran eberi kännykkäohjauksella. Koko roska asennettuna Jyväskylässä maksoi 2300€. Tuo kännykkäohjaus nostaa jonkin verran hintaa. Takuun kanssa ei ole ollut ongelmia.

Hieman hankalaa on että pitäisi muistaa laittaa puhalluksen ja lämmön täysille ennen auton sammutusta että saisi kabiinin täyden lämmön lämmityksen aikana. Asentaja suositteli myös että puhallus ohjataan pelkästään tuulilasille.
I-PACE HSE ´19
E-PACE 2.0 ’18
pile
Viestit: 32
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 9:49 am
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: webasto xf:n 3,0 dieseliin

Viesti Kirjoittaja pile »

Rim kirjoitti:Mulla on ollut vuodeN verran eberi kännykkäohjauksella. Koko roska asennettuna Jyväskylässä maksoi 2300€. Tuo kännykkäohjaus nostaa jonkin verran hintaa. Takuun kanssa ei ole ollut ongelmia.

Hieman hankalaa on että pitäisi muistaa laittaa puhalluksen ja lämmön täysille ennen auton sammutusta että saisi kabiinin täyden lämmön lämmityksen aikana. Asentaja suositteli myös että puhallus ohjataan pelkästään tuulilasille.
Eli suoraa sarjaa ei ilmeisesti ole,esim. Mersuun ja bmwhin on sarja joka automaattisesti kääntää puhalluksen tuulilasille.
Laitatin muutama vuosi sitten Peugeot 607 2,7 hdi koneelliseen webaston ja siinä on myös tuo ongelma että joutuu kääntämään puhalluksen tuulilasille itse, pakkaa unohtua vaan aika usein. Samoin siinä huomas sellaisen ongelman käynnistäessä autoa että jos wepasto oli ollut käynnissä ennen koneen käynnistämistä muutaman minuutin niin auto käynnistyy ontuen ja kävi huonommin kuin täysin kylmästä tartatessa. Ilmeisesti jotkut lämpötila anturit vaan antoi vääriä singaaleita poksille lämpötiloista.
Jaguar XF -10 vm 3,0 d s . Pontiac trans am gta -89 superchargers 383 cid . Pontiac firehawk -95 lt1 350 cid . Museorekisteröity Pontiac tran am -79 , Jawa 250 cc -60 ja -64 sekä 350 cc vm 2004
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: webasto xf:n 3,0 dieseliin

Viesti Kirjoittaja mikki »

Terve!
HS tänään s. c42.
Webastot 30 vuoden kokemuksella h- ja p.autoihin.
Katso lehdestä, soita ja kysy!
M
s1jviita
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Maalis 12, 2013 12:45 am
Paikkakunta: Tampere - Pori

Re: webasto xf:n 3,0 dieseliin

Viesti Kirjoittaja s1jviita »

pile kirjoitti:
Rim kirjoitti:Mulla on ollut vuodeN verran eberi kännykkäohjauksella. Koko roska asennettuna Jyväskylässä maksoi 2300€. Tuo kännykkäohjaus nostaa jonkin verran hintaa. Takuun kanssa ei ole ollut ongelmia.

Hieman hankalaa on että pitäisi muistaa laittaa puhalluksen ja lämmön täysille ennen auton sammutusta että saisi kabiinin täyden lämmön lämmityksen aikana. Asentaja suositteli myös että puhallus ohjataan pelkästään tuulilasille.
Eli suoraa sarjaa ei ilmeisesti ole,esim. Mersuun ja bmwhin on sarja joka automaattisesti kääntää puhalluksen tuulilasille.
Laitatin muutama vuosi sitten Peugeot 607 2,7 hdi koneelliseen webaston ja siinä on myös tuo ongelma että joutuu kääntämään puhalluksen tuulilasille itse, pakkaa unohtua vaan aika usein. Samoin siinä huomas sellaisen ongelman käynnistäessä autoa että jos wepasto oli ollut käynnissä ennen koneen käynnistämistä muutaman minuutin niin auto käynnistyy ontuen ja kävi huonommin kuin täysin kylmästä tartatessa. Ilmeisesti jotkut lämpötila anturit vaan antoi vääriä singaaleita poksille lämpötiloista.
Lähes kaikissa merkeissä on menty tuohon, että itse pitää laittaa asetukset kuntoon ennen sammuttamista mikä on todella ärsyttävää. tuohon on yhtenä selityksenä se kun, että jos haluaa auton itse hoitavan ilmaläppien asennon niin ilmastointipaneeliin pitää käynnistyä, joka taas saa puhaltimen tehoreleen menemään täysille kun jäähdytinneste on vähänkin lämmennyt --> akku tööt. On siis halvempi konsti vain asentaa puhaltimelle vakiopuhallusteho ja käynnistää lisälämmitin. Kyllähän noihin kaikkiin saa kytkentöjä muuttamalla homman pelaamaan ihan järkevästikin (ohittamalla puhaltimen tehoreleen, jne ), mutta kun muutenkin hinnat alkavat 2000 eurosta niin tuohon kun lisätään ylimääräinen asennuskohellus niin jää porukalta ostamatta.
Tesla Model S P85D Ludicrous -15| Jaguar F-Pace 3.0D -17
Ex:Jaguar XF 3.0D FL -12 (402hv ja 820Nm), Jaguar S-type Excl Sport 2.7D -08
Autojen ohjelmointeja ja vikadiagnostiikkaa
http://www.lisäätehoa.fi
P. 044-5867096
Avatar
bluri
Viestit: 249
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2016 2:04 pm

Re: webasto xf:n 3,0 dieseliin

Viesti Kirjoittaja bluri »

Nostetaas tätä:

Tarkoitus laittaa pelkkää moottoria lämmittävä Binar autoon. Kunhan sen Puolasta saa kotia :lol:
Kokemuksia paikasta, polttoaineryöstöstä, muusta?
Buy British!
XF Sportbrake 3.0Ds 04/14 Ultimate Black 'kovan onnen kisu'
Vastaa Viestiin