startti käynnistää kuiskaten ja hyvin kiertäen, tai sitten ei. silloin ääni on raastavaa ja kierto on vaikeaa.
pitäisi varmaan irroittaa tuo möykky, mutta kertokaa mistä päin aloitetaan, tuntuu nimittäin enemmän kuin ahtaalta väliltä.
xj12 -86 startti
Startti
Ahdasta on, nyt en valitettavasti muista miten se sieltä revitään irti, mutta eiköhän siihenkin apuja löydy.
Pointtini on kuitenkin se, että älä vaan ala korjaamaan sitä esihistoriallista mötikkää, vaan hommaat siihen modernin startin, joka on homattavasti kevyempi, väntää paremmin ja syö vähemmän virtaa. Maksavat Englannissa noin 200 puntaa + vatit + rahti.
Pointtini on kuitenkin se, että älä vaan ala korjaamaan sitä esihistoriallista mötikkää, vaan hommaat siihen modernin startin, joka on homattavasti kevyempi, väntää paremmin ja syö vähemmän virtaa. Maksavat Englannissa noin 200 puntaa + vatit + rahti.
100 Jaguaaria vitriinissä.
Remember, common sense is not common.
Remember, common sense is not common.
Vika ei kuulosta samalta kuin minulla oli, mutta tarkista silti kaikki johdotukset ensin, etenkin maajohto moottorista koriin.Minulla oli korin pään kiinnitys hapettunut.Ennenkuin sen löysin, tuli vaihdettua koko starttimoottori, siis turhaan.Tosin startti alkoi toimimaan, mutta pian vika uusi. Oire oli se, että ei startannut lainkaan, mutta silti startti otti virtaa niin paljon, että johdot kuumenivat.Pieni naksahdus vain kuului startista.
Startin toinen pultti on tosi ahtaassa paikassa, Sinne ei näe, pitää vaan tietää, missä se on.Ostin 3/8 tuuman 25 cm pitkän nivelellä varustetun jatkovarren ja siihen hyvin ohutseinäisen 11 mm hylsyn.Sillä lähtee.Pakoputken etupää piti muistaakseni irrottaa.
Minulla taitaa nyt olla ylimääräinen startti joutilaana.Ei kyllä haittaa,vaikka automaattivaihteisessa olisi aina takakontissa mm. varastartti.Ei noita startteja saa joka kaupasta. On muuten painava. T matsu
Startin toinen pultti on tosi ahtaassa paikassa, Sinne ei näe, pitää vaan tietää, missä se on.Ostin 3/8 tuuman 25 cm pitkän nivelellä varustetun jatkovarren ja siihen hyvin ohutseinäisen 11 mm hylsyn.Sillä lähtee.Pakoputken etupää piti muistaakseni irrottaa.
Minulla taitaa nyt olla ylimääräinen startti joutilaana.Ei kyllä haittaa,vaikka automaattivaihteisessa olisi aina takakontissa mm. varastartti.Ei noita startteja saa joka kaupasta. On muuten painava. T matsu
taas toimii
Oli muuten joku sokka rikki ja startin hammasratas pääsi pohjaamaan ja niin ollen ei pyörinyt vapaasti vaan takertu kiinni.
Taas kuiskailee.
Pakoputki muuten piti pudottaa että pääsi käsiksi ja se 12 kulmanen tuotti vähän päänvaivaa.
Kiitos vastauksista.
Taas kuiskailee.
Pakoputki muuten piti pudottaa että pääsi käsiksi ja se 12 kulmanen tuotti vähän päänvaivaa.
Kiitos vastauksista.