xj12 -86 startti

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
stjacque
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 10:34 pm
Paikkakunta: Vammalan tienoo

xj12 -86 startti

Viesti Kirjoittaja stjacque »

startti käynnistää kuiskaten ja hyvin kiertäen, tai sitten ei. silloin ääni on raastavaa ja kierto on vaikeaa.
pitäisi varmaan irroittaa tuo möykky, mutta kertokaa mistä päin aloitetaan, tuntuu nimittäin enemmän kuin ahtaalta väliltä.
HEF
Viestit: 555
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 11:59 am
Paikkakunta: Oxelösund

Startti

Viesti Kirjoittaja HEF »

Ahdasta on, nyt en valitettavasti muista miten se sieltä revitään irti, mutta eiköhän siihenkin apuja löydy.
Pointtini on kuitenkin se, että älä vaan ala korjaamaan sitä esihistoriallista mötikkää, vaan hommaat siihen modernin startin, joka on homattavasti kevyempi, väntää paremmin ja syö vähemmän virtaa. Maksavat Englannissa noin 200 puntaa + vatit + rahti.
100 Jaguaaria vitriinissä.

Remember, common sense is not common.
tl1
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 5:36 pm
Paikkakunta: Tampere

startti

Viesti Kirjoittaja tl1 »

itsellä s1 V12. Startti ei niin paha irroitettava muutamalla pultilla. mutta täytyy tehdä alta päin. ja itse startti hyvinkin yksinkertainen.
Avatar
matsu
Viestit: 657
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 11:11 am
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja matsu »

Vika ei kuulosta samalta kuin minulla oli, mutta tarkista silti kaikki johdotukset ensin, etenkin maajohto moottorista koriin.Minulla oli korin pään kiinnitys hapettunut.Ennenkuin sen löysin, tuli vaihdettua koko starttimoottori, siis turhaan.Tosin startti alkoi toimimaan, mutta pian vika uusi. Oire oli se, että ei startannut lainkaan, mutta silti startti otti virtaa niin paljon, että johdot kuumenivat.Pieni naksahdus vain kuului startista.

Startin toinen pultti on tosi ahtaassa paikassa, Sinne ei näe, pitää vaan tietää, missä se on.Ostin 3/8 tuuman 25 cm pitkän nivelellä varustetun jatkovarren ja siihen hyvin ohutseinäisen 11 mm hylsyn.Sillä lähtee.Pakoputken etupää piti muistaakseni irrottaa.

Minulla taitaa nyt olla ylimääräinen startti joutilaana.Ei kyllä haittaa,vaikka automaattivaihteisessa olisi aina takakontissa mm. varastartti.Ei noita startteja saa joka kaupasta. On muuten painava. T matsu
stjacque
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 10:34 pm
Paikkakunta: Vammalan tienoo

taas toimii

Viesti Kirjoittaja stjacque »

Oli muuten joku sokka rikki ja startin hammasratas pääsi pohjaamaan ja niin ollen ei pyörinyt vapaasti vaan takertu kiinni.
Taas kuiskailee.
Pakoputki muuten piti pudottaa että pääsi käsiksi ja se 12 kulmanen tuotti vähän päänvaivaa.
Kiitos vastauksista.
Vastaa Viestiin