-99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
-99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Terve vaan kaikille.
Tuli hommattua tuommoinen pienimuotoinen projekti ja siinä tuommoinen jäähdytinnestevuoto.
Olisikos heittää jotain hyviä veikkauksia mikä tuolla oikein vuotaa, ettei ihan summamutikassa tarvitse alkaa purkamaan autoa?
Alas jäähdytinneste tulee suurinpiirtein vaihdelaatikon keskivaiheilta ja oikealta puolelta (ero asia mistä se sinne on sitten valunut, ennen kuin alas tippuu)
Ja vuotaa jo kylmällä koneella vaikkei kone edes kävisikään.
Tuossa vielä videota vuodosta:
Kylmä moottori
https://www.youtube.com/watch?v=iivUI1uz-C4
Juuri käynnistetty moottori
https://www.youtube.com/watch?v=oAKkbQQxNio
Pari minuuttia käynyt moottori
https://www.youtube.com/watch?v=D7fl06XunK8
Tuli hommattua tuommoinen pienimuotoinen projekti ja siinä tuommoinen jäähdytinnestevuoto.
Olisikos heittää jotain hyviä veikkauksia mikä tuolla oikein vuotaa, ettei ihan summamutikassa tarvitse alkaa purkamaan autoa?
Alas jäähdytinneste tulee suurinpiirtein vaihdelaatikon keskivaiheilta ja oikealta puolelta (ero asia mistä se sinne on sitten valunut, ennen kuin alas tippuu)
Ja vuotaa jo kylmällä koneella vaikkei kone edes kävisikään.
Tuossa vielä videota vuodosta:
Kylmä moottori
https://www.youtube.com/watch?v=iivUI1uz-C4
Juuri käynnistetty moottori
https://www.youtube.com/watch?v=oAKkbQQxNio
Pari minuuttia käynyt moottori
https://www.youtube.com/watch?v=D7fl06XunK8
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Moi !
Näissähän on klassisena tyyppivikana muovisen jäähdyttimen "tornin" halkeaminen ja sitäkautta vuotoa. Jos sattuisi tämä olemaan niin osaan on olemassa metallinen upgrade versio: http://britishparts.co.uk/products/5878 ... 82217KIT1A. Tämä siis vain arvauksena koska olisi varmaan se yleisin vika.
Näissähän on klassisena tyyppivikana muovisen jäähdyttimen "tornin" halkeaminen ja sitäkautta vuotoa. Jos sattuisi tämä olemaan niin osaan on olemassa metallinen upgrade versio: http://britishparts.co.uk/products/5878 ... 82217KIT1A. Tämä siis vain arvauksena koska olisi varmaan se yleisin vika.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Tuohan ihan moottorin etureunassa?kissaeläin kirjoitti:Moi !
Näissähän on klassisena tyyppivikana muovisen jäähdyttimen "tornin" halkeaminen ja sitäkautta vuotoa. Jos sattuisi tämä olemaan niin osaan on olemassa metallinen upgrade versio: http://britishparts.co.uk/products/5878 ... 82217KIT1A. Tämä siis vain arvauksena koska olisi varmaan se yleisin vika.
Kun tuo litku tulee maahan niinkin takaa, eikä edestä mitään vuotoa havaittavissa.
Tosin täytyy tuotakin testata kaatamalla vettä tuonne korville ja katsella mistä se maahan valuu.
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Pari kertaa käynyt niin että vuotaa ihan eri kohdasta ulos kuin itse vuotoko hta on jos pääsee valumaan jotain pitkin ja pääsee tippumaan vasta sitten. Oletko letkukameralla päässyt tihrustamaan ahtaimpion paikkoihin.KimmoM kirjoitti:Tuohan ihan moottorin etureunassa?kissaeläin kirjoitti:Moi !
Näissähän on klassisena tyyppivikana muovisen jäähdyttimen "tornin" halkeaminen ja sitäkautta vuotoa. Jos sattuisi tämä olemaan niin osaan on olemassa metallinen upgrade versio: http://britishparts.co.uk/products/5878 ... 82217KIT1A. Tämä siis vain arvauksena koska olisi varmaan se yleisin vika.
Kun tuo litku tulee maahan niinkin takaa, eikä edestä mitään vuotoa havaittavissa.
Tosin täytyy tuotakin testata kaatamalla vettä tuonne korville ja katsella mistä se maahan valuu.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Eipä ole letkukameraa, niin ei ole päässyt sillä tutkimaan.kissaeläin kirjoitti:Pari kertaa käynyt niin että vuotaa ihan eri kohdasta ulos kuin itse vuotoko hta on jos pääsee valumaan jotain pitkin ja pääsee tippumaan vasta sitten. Oletko letkukameralla päässyt tihrustamaan ahtaimpion paikkoihin.KimmoM kirjoitti:Tuohan ihan moottorin etureunassa?kissaeläin kirjoitti:Moi !
Näissähän on klassisena tyyppivikana muovisen jäähdyttimen "tornin" halkeaminen ja sitäkautta vuotoa. Jos sattuisi tämä olemaan niin osaan on olemassa metallinen upgrade versio: http://britishparts.co.uk/products/5878 ... 82217KIT1A. Tämä siis vain arvauksena koska olisi varmaan se yleisin vika.
Kun tuo litku tulee maahan niinkin takaa, eikä edestä mitään vuotoa havaittavissa.
Tosin täytyy tuotakin testata kaatamalla vettä tuonne korville ja katsella mistä se maahan valuu.
Pitemmän aikaa ollut jo moinen kapistus tarkoitus hommata ja nyt sen voisi toteuttaa.
Saisi tuo sää taas vähän poutaantua, niin pääsisi taas tutkimaan.
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Tuli testailtua kaatelemalla tuonne termaritornin luo vettä, niin ei lorotellut alas sieltäpäin, missä vuoto on.
Ja oli näköjään päivitettykin siihen jo tuo köykämiini versiokin.
Ja oli näköjään päivitettykin siihen jo tuo köykämiini versiokin.
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Suottaapi olla, taitaa olla seuraava vaihe sen endoskoopin hommaaminen.
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Moi
Vuotokohta ja ongelmasi näyttäisi olevan identtinen omani XK8:n kanssa, sillä erotuksella että minulla vuoto alkoi vasta kun kone lämpeni niin että termari päästi veden kiertoon ja paine siten kasvoi putkistossa. Sen jälkeen nestettä tulikin sitten ihan juoksemalla ulos.
Tässä linkissä on myytävänä "hose heater" putkihässäkkä joka on poikittain koneen ja throttlebodyn takana vaihdelaatikon etupään päällä. http://britishparts.co.uk/products/5868 ... -MJA6728AC
Tuossa kuvassa erottuu keskivaiheilla muovinen (kuvassa kirkas) kananmunan kokoinen mötikkä. Se on jonkinlainen takaiskuventtiili tms... joka ilmeisesti estää jäähdytysnesteen kierron väärään suuntaan... eni vei tämän takaiskuventtiilin suulake, joka menee kumiletkun sisään, oli murtunut juurestaan ja vuoti nestettä niin että se tippui vaihdelaatikon etupään oikealta puolelta maahan.
Tilasin tuon koko letkuhässäkän ja irroitin siitä sen takaiskuventtiilin, jonka sitten pystyi vaihtamaan yläkautta siirtelemällä ensin vähän sähköjohtoja pois edestä jne... ahdasta oli, mutta homma hoitui siis ilman että koko letkuhässäkkää tarvitsi irroittaa ja vaihtaa.
Tuota letku/putkihässäkkä- kuvaa vertaamalla autosi vastaavaan paikallistat takaiskuventtiilin ja pääset näkemäänkin sen yläkautta, mutta murtumakohtaa et näe koska ainakin minulla letku oli ihan kiinni siinä venttiilin päätyseinämässä ja suulakkeen halkeama siis letkun juuressa piilossa. Jos saat auton niin tukevasti tunkattua ylös että pääset tarkastelemaan alakautta moottorin käydessä niin voit varmistua vuodosta. Nimittäin sama takaiskuventtiili näkyy alta päin ja näet/voit koettaa sormella kuinka nestettä valuu sieltä asti letkua pitkin alaspäin.
Vuotokohta ja ongelmasi näyttäisi olevan identtinen omani XK8:n kanssa, sillä erotuksella että minulla vuoto alkoi vasta kun kone lämpeni niin että termari päästi veden kiertoon ja paine siten kasvoi putkistossa. Sen jälkeen nestettä tulikin sitten ihan juoksemalla ulos.
Tässä linkissä on myytävänä "hose heater" putkihässäkkä joka on poikittain koneen ja throttlebodyn takana vaihdelaatikon etupään päällä. http://britishparts.co.uk/products/5868 ... -MJA6728AC
Tuossa kuvassa erottuu keskivaiheilla muovinen (kuvassa kirkas) kananmunan kokoinen mötikkä. Se on jonkinlainen takaiskuventtiili tms... joka ilmeisesti estää jäähdytysnesteen kierron väärään suuntaan... eni vei tämän takaiskuventtiilin suulake, joka menee kumiletkun sisään, oli murtunut juurestaan ja vuoti nestettä niin että se tippui vaihdelaatikon etupään oikealta puolelta maahan.
Tilasin tuon koko letkuhässäkän ja irroitin siitä sen takaiskuventtiilin, jonka sitten pystyi vaihtamaan yläkautta siirtelemällä ensin vähän sähköjohtoja pois edestä jne... ahdasta oli, mutta homma hoitui siis ilman että koko letkuhässäkkää tarvitsi irroittaa ja vaihtaa.
Tuota letku/putkihässäkkä- kuvaa vertaamalla autosi vastaavaan paikallistat takaiskuventtiilin ja pääset näkemäänkin sen yläkautta, mutta murtumakohtaa et näe koska ainakin minulla letku oli ihan kiinni siinä venttiilin päätyseinämässä ja suulakkeen halkeama siis letkun juuressa piilossa. Jos saat auton niin tukevasti tunkattua ylös että pääset tarkastelemaan alakautta moottorin käydessä niin voit varmistua vuodosta. Nimittäin sama takaiskuventtiili näkyy alta päin ja näet/voit koettaa sormella kuinka nestettä valuu sieltä asti letkua pitkin alaspäin.
Kafor
XJ6 -74
F-Pace 2,0 -17
XK8 convertible -97
ex XJ8 3,5 X350 -04
ex XJ8 4,0 sport X308 -03
ex XJ8 4,0 executive X308 -00
ex s-type 3,0 -99
ex-XJ6 -96
XJ6 -74
F-Pace 2,0 -17
XK8 convertible -97
ex XJ8 3,5 X350 -04
ex XJ8 4,0 sport X308 -03
ex XJ8 4,0 executive X308 -00
ex s-type 3,0 -99
ex-XJ6 -96
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Kafor kirjoitti:Moi
Vuotokohta ja ongelmasi näyttäisi olevan identtinen omani XK8:n kanssa, sillä erotuksella että minulla vuoto alkoi vasta kun kone lämpeni niin että termari päästi veden kiertoon ja paine siten kasvoi putkistossa. Sen jälkeen nestettä tulikin sitten ihan juoksemalla ulos.
Tässä linkissä on myytävänä "hose heater" putkihässäkkä joka on poikittain koneen ja throttlebodyn takana vaihdelaatikon etupään päällä. http://britishparts.co.uk/products/5868 ... -MJA6728AC
Tuossa kuvassa erottuu keskivaiheilla muovinen (kuvassa kirkas) kananmunan kokoinen mötikkä. Se on jonkinlainen takaiskuventtiili tms... joka ilmeisesti estää jäähdytysnesteen kierron väärään suuntaan... eni vei tämän takaiskuventtiilin suulake, joka menee kumiletkun sisään, oli murtunut juurestaan ja vuoti nestettä niin että se tippui vaihdelaatikon etupään oikealta puolelta maahan.
Tilasin tuon koko letkuhässäkän ja irroitin siitä sen takaiskuventtiilin, jonka sitten pystyi vaihtamaan yläkautta siirtelemällä ensin vähän sähköjohtoja pois edestä jne... ahdasta oli, mutta homma hoitui siis ilman että koko letkuhässäkkää tarvitsi irroittaa ja vaihtaa.
Tuota letku/putkihässäkkä- kuvaa vertaamalla autosi vastaavaan paikallistat takaiskuventtiilin ja pääset näkemäänkin sen yläkautta, mutta murtumakohtaa et näe koska ainakin minulla letku oli ihan kiinni siinä venttiilin päätyseinämässä ja suulakkeen halkeama siis letkun juuressa piilossa. Jos saat auton niin tukevasti tunkattua ylös että pääset tarkastelemaan alakautta moottorin käydessä niin voit varmistua vuodosta. Nimittäin sama takaiskuventtiili näkyy alta päin ja näet/voit koettaa sormella kuinka nestettä valuu sieltä asti letkua pitkin alaspäin.
Jaahas, tarvinnee tuotakin sitten tarkemmin tutkia, jahka nämä juhannussäät vähän helpottaa ja pääsee tutkimaan.
Endoskoopin odottelua ollut tähän asti touhu.
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Pinen purkamisen jälkeen näyttäisi siltä, että hyvinkin voisi olla se takaiskuventtiili.
Tarvinnee hommata vähän työkaluja lisää, että pääsee purkamaan rompetta ympäriltä.
Lisäksi pieni vuoto tuli bongattua siinä jäähdytysnestesäilön alapuolella olevassa pienessä metallikellossa vai mikä lie kyseisen käikäleen virallinen nimi onkaan.
Tarvinnee hommata vähän työkaluja lisää, että pääsee purkamaan rompetta ympäriltä.
Lisäksi pieni vuoto tuli bongattua siinä jäähdytysnestesäilön alapuolella olevassa pienessä metallikellossa vai mikä lie kyseisen käikäleen virallinen nimi onkaan.
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Sehän se oli se takaiskuventtiili mikä siellä suihkulähteenä toimi.
Oli kyllä harvinaisen vittumaisessa paikassa.
Suuret kiitokset neuvoista!
https://www.youtube.com/watch?v=j_G0clp ... e=youtu.be
Oli kyllä harvinaisen vittumaisessa paikassa.
Suuret kiitokset neuvoista!
https://www.youtube.com/watch?v=j_G0clp ... e=youtu.be
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Lainataas aihetta.
XJ8 ja nestettä hävinny pikkuhiljaa koko mulla olo ajan, tiedän että paisarista syyläriin menevä pilli hikoilee kun syyrärin päähän tuleva pikaliitin oli paskana ja tein kiireessä suoralla letkulla patentin.
Nyt kumminkin nestettä myös imusarjan alla ja nestettä on nyt kelien lämmetessä tarvinnut lisätä noin desi pari karkeesti 1000km välein, termarikotelo vaikuttaa olevan kunnossa vaikka muovinen, ei siis vaikuta vuotavan juurestakaan.
Pienen googlettelun perusteella olettaisin vuotokohdan olevan tämä letku http://www.jaguarforums.com/forum/attac ... -hoses.jpg
Vaikka mulla varaosa katalogi onkin ni en saa siitä selvää että mikä letkun varaosanumero on ?, vai onko mahdollista korvata letku ihan metritavarana saatavalla letkulla, millaista mutkaa tuon letkun toisessa päässä on ?
XJ8 ja nestettä hävinny pikkuhiljaa koko mulla olo ajan, tiedän että paisarista syyläriin menevä pilli hikoilee kun syyrärin päähän tuleva pikaliitin oli paskana ja tein kiireessä suoralla letkulla patentin.
Nyt kumminkin nestettä myös imusarjan alla ja nestettä on nyt kelien lämmetessä tarvinnut lisätä noin desi pari karkeesti 1000km välein, termarikotelo vaikuttaa olevan kunnossa vaikka muovinen, ei siis vaikuta vuotavan juurestakaan.
Pienen googlettelun perusteella olettaisin vuotokohdan olevan tämä letku http://www.jaguarforums.com/forum/attac ... -hoses.jpg
Vaikka mulla varaosa katalogi onkin ni en saa siitä selvää että mikä letkun varaosanumero on ?, vai onko mahdollista korvata letku ihan metritavarana saatavalla letkulla, millaista mutkaa tuon letkun toisessa päässä on ?
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Taitaa olla tämä (jos on se kuskin puoleinen): Heater return hose NNE3946CA. Vaihtamista varten pitää imusarja irroittaa.henu kirjoitti:Lainataas aihetta.
Nyt kumminkin nestettä myös imusarjan alla ja nestettä on nyt kelien lämmetessä tarvinnut lisätä noin desi pari karkeesti 1000km välein, termarikotelo vaikuttaa olevan kunnossa vaikka muovinen, ei siis vaikuta vuotavan juurestakaan.
Pienen googlettelun perusteella olettaisin vuotokohdan olevan tämä letku http://www.jaguarforums.com/forum/attac ... -hoses.jpg
Vaikka mulla varaosa katalogi onkin ni en saa siitä selvää että mikä letkun varaosanumero on ?, vai onko mahdollista korvata letku ihan metritavarana saatavalla letkulla, millaista mutkaa tuon letkun toisessa päässä on ?
Samalla kannattaa vaihtaa myös menoletku, se pelkääjän puolinen: Heater feed hose Non supercharged 4.0 Litre NCA3945CD
JaakkoK
XJS 1996 4.0 Celebration convertible (Spindrift White)
XK8 1998 (Anthracite Metallic)
ex: XF V6 3.0 D S 2014 (Ultimate Black Metallic)
Nyx: Polestar 2 LR Twin
XK8 1998 (Anthracite Metallic)
ex: XF V6 3.0 D S 2014 (Ultimate Black Metallic)
Nyx: Polestar 2 LR Twin
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
JaakkoKn diagnoosi on aika oikea, ja se takapäässä olevan muoviliitoksen O-Rengas kannttaa uusia samalla. Toteutusaika kaikkineen noin 4-5h.
Terv
Nimimerkillä 3:n auton kyseisen vian korjannut.
ps. Uudemmissa aj27:eissa kannattaa olla irrottamatta bensasuuttimien syöttöjä. O renkaat menee rikki. Kannattaa avata erikoisliitos imusarjan päältä jolloin fuel rails tulee suuttimineen nätisti pois imusarjan mukana. Sen liittimen avaaminenhan onkin sitten toinen juttu...
Terv
Nimimerkillä 3:n auton kyseisen vian korjannut.
ps. Uudemmissa aj27:eissa kannattaa olla irrottamatta bensasuuttimien syöttöjä. O renkaat menee rikki. Kannattaa avata erikoisliitos imusarjan päältä jolloin fuel rails tulee suuttimineen nätisti pois imusarjan mukana. Sen liittimen avaaminenhan onkin sitten toinen juttu...
parts@jagports.fi
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Kiitos.
Käsittääkseni tarviin tähän vanhempaan koneeseen sen erikoistyökalun polttoainelinjan irroitukseen, ei kehtais koko sarjaa ostaa ni muistasko joku minkä kokonen se liitos on tai tietoo mistä saa yksittäin niitä työkaluja ostettua.
Käsittääkseni tarviin tähän vanhempaan koneeseen sen erikoistyökalun polttoainelinjan irroitukseen, ei kehtais koko sarjaa ostaa ni muistasko joku minkä kokonen se liitos on tai tietoo mistä saa yksittäin niitä työkaluja ostettua.
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Vanhat gurut on antanut ymmärtää että sopivankokoisen muovipullon kaulasta saa kätevästi leikeltyä työkalun ...henu kirjoitti:Kiitos.
Käsittääkseni tarviin tähän vanhempaan koneeseen sen erikoistyökalun polttoainelinjan irroitukseen, ei kehtais koko sarjaa ostaa ni muistasko joku minkä kokonen se liitos on tai tietoo mistä saa yksittäin niitä työkaluja ostettua.
T
parts@jagports.fi
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
Ei toiminu, piti olla ihan halkastu sähköputkitlindi kirjoitti:Vanhat gurut on antanut ymmärtää että sopivankokoisen muovipullon kaulasta saa kätevästi leikeltyä työkalun ...henu kirjoitti:Kiitos.
Käsittääkseni tarviin tähän vanhempaan koneeseen sen erikoistyökalun polttoainelinjan irroitukseen, ei kehtais koko sarjaa ostaa ni muistasko joku minkä kokonen se liitos on tai tietoo mistä saa yksittäin niitä työkaluja ostettua.
T
Homma tehty, vuotokohta oli vasemmassa putkessa etupäässä melkein heti kiristimen jälkeen, loppujenlopuks yllättävän helposti purkautuu/kasautuu.
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
parts@jagports.fi
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
Re: -99 XK8 Jäähdytinnestevuoto
MY1998 XK8 (Ilmeisesti 1999:ssä sama, koska löytyy vain 1998 ohje)henu kirjoitti:Kiitos.
Käsittääkseni tarviin tähän vanhempaan koneeseen sen erikoistyökalun polttoainelinjan irroitukseen, ei kehtais koko sarjaa ostaa ni muistasko joku minkä kokonen se liitos on tai tietoo mistä saa yksittäin niitä työkaluja ostettua.
Eli "Intake Manifold irti ja tarvikkeemme ovat"
https://dmhsxq.dm2301.livefilestore.com ... png?psid=1
Shoppailua osoitteista:
https://jlrequipment.service-solutions. ... KU=310-054
https://jlrequipment.service-solutions. ... KU=310-044
Täältä voi katsella myös tarkempaa tekemisohjetta JTIS:ssä napattuna:
https://1drv.ms/f/s!AiEAhAEXbv5zrM91HwDsqS0DiM_JTA
Helpommin voi tehdä näin:
https://1drv.ms/i/s!AiEAhAEXbv5zrOsyAiaU-2m_lzYb3w
T
parts@jagports.fi
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98
yyyy-XK
2013-XKR 100 Convertible 2002 32kMiles
-http://www.youtube.com/watch?v=5tDoerlXavk
2011-XK8 Coupe 1997 Super Sports - Aquamarine 285kKM
ex: X100 RHD Coupe 98 & X100 LHD Conv 98