No niin,jagu katsastettu ja läpi meni,vielä hyvillä päästöillä-ruuvasin korvakuulollla.Sitten huonompaan suuntaan:200km sekalaista ajoa-40 litraa V-poweria.On sellainen tunne,että tuo laatikko luistaa.Kiihtyy hitaammin 0-80km/h kuin tukkirekka.
Onko kellään kokemusta laatikosta,missä voisi olla mahdolliset viat,pantojen kiristystä on tarjottu,en vaan tiedä miten tapahtuu.
Lisäksi tuntuu oudolta,laatikko latoo todella nopeasti kolmosen päälle ja pienissäkin nopeuksissa tuntuu,että mennään suurimmalla vaihteella.
Borg Warner 65
Borg Warner 65
MrNorton
Jaguar XJ6 series 2
Dacia Duster 1.2 Tce
Norton Commando MK3 original.
Norton Commando MK3 cafe racer
Solifer Export 1963
Jaguar XJ6 series 2
Dacia Duster 1.2 Tce
Norton Commando MK3 original.
Norton Commando MK3 cafe racer
Solifer Export 1963
Re: Borg Warner 65
Kannattaa tosiaan kiristää pannat. Muistaakseni se tapahtuu laatikon ulkopuolelta ja korjaamokäsikirjasta löytyy ohje. Jos vähän aikaa ajelee luistavilla pannoilla, joutuu tietysti vaihtamaan nopeasti loppuun kuluneet pannat. Se taas edellyttää laatikon avaamista.
Siinä taitaa käydä peräti niin, että kun panta kuluu loppuun, laatikosta katoaa yksi vaihde? Esim. laatikko vaihtaa suoraan ykköseltä kolmoselle.
Siinä taitaa käydä peräti niin, että kun panta kuluu loppuun, laatikosta katoaa yksi vaihde? Esim. laatikko vaihtaa suoraan ykköseltä kolmoselle.
matsu
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
Re: Borg Warner 65
Nyt on etummainen panta kiristetty ja otettu noin 0,5litraa öljyä pois laatikosta,auto muuttui heti rivakkaammaksi.
MrNorton
Jaguar XJ6 series 2
Dacia Duster 1.2 Tce
Norton Commando MK3 original.
Norton Commando MK3 cafe racer
Solifer Export 1963
Jaguar XJ6 series 2
Dacia Duster 1.2 Tce
Norton Commando MK3 original.
Norton Commando MK3 cafe racer
Solifer Export 1963