Moi!
Mulla on Daimler double six ser 1 ja irralliset varmaankin ser 2 4,2l moottorisen akselit.
Jos mä kunnostan noi irralliset akselit niin sopiiko ne mun kärryyn?
akselistot
Re: akselistot
Saisko pikkasen tarkennusta, nokka-akseli? Kampiakseli? Taka-akseli?
Tuulilasin pyyhkijän moottorin akseli?
En yritä piruilla vaan mulle jäi vähän hämäräksi.
Köpi
Tuulilasin pyyhkijän moottorin akseli?
En yritä piruilla vaan mulle jäi vähän hämäräksi.
Köpi
Re: akselistot
Moi!
Joo jäi vähän lyhyeksi toi mun viesti. Kyse on 73 12 sylinterisen Daimlerin etu-ja takaakselista.
Mulla on todennäköisesti kakkos tyypin ja kuutoskoneen akselit, jotka ajattelin kunnostaa ja asentaa sitten autooni. Siten mun kärryni pysyis paremmin käyttökunnossa, eikä lisäis mun projektivarastoani, mikä on jo ihan riittävän suuri.
Jaska
Joo jäi vähän lyhyeksi toi mun viesti. Kyse on 73 12 sylinterisen Daimlerin etu-ja takaakselista.
Mulla on todennäköisesti kakkos tyypin ja kuutoskoneen akselit, jotka ajattelin kunnostaa ja asentaa sitten autooni. Siten mun kärryni pysyis paremmin käyttökunnossa, eikä lisäis mun projektivarastoani, mikä on jo ihan riittävän suuri.
Jaska
Re: akselistot
Taitaa olla enempi nimimerkki "matsun" aluetta (tai "jakuvaarin"), mutta ymmärtääkseni Ser 2
oli pääasiassa facelift, joten alusta voisi olla hyvinkin yhteensopiva. Tosin Ser1:lle ilmoitetaan
taka-akselin leveydeksi 58.33 tuumaa ja ser2:lle 58.6 tuumaa, en tiedä mistä ero tulee.
En osaa varmasti sanoa, odotellaan jos muut tietävät.
Köpi
oli pääasiassa facelift, joten alusta voisi olla hyvinkin yhteensopiva. Tosin Ser1:lle ilmoitetaan
taka-akselin leveydeksi 58.33 tuumaa ja ser2:lle 58.6 tuumaa, en tiedä mistä ero tulee.
En osaa varmasti sanoa, odotellaan jos muut tietävät.
Köpi