OBD-lukijaa Turun seudulla? (2009 XF)

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
skuupi
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Loka 03, 2016 3:31 pm

OBD-lukijaa Turun seudulla? (2009 XF)

Viesti Kirjoittaja skuupi »

Kartoitan vaihtoehtoja moiselle härvelille, mutta oishan se kiva kokeilla ensin.
Joten jos joku kanssajaguaaristi viitteis lainata (kyykkyviinipullon tjms. voimin) hetkeksi niin tietää mitä tilaa.
Ilmeisesti iCarsoftin i930 on toimiva peli ja JLR Mongoosen tapaiset viritelmät kandee unohtaa?

-Sami
JNi
Viestit: 586
Liittynyt: To Touko 26, 2011 9:03 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: OBD-lukijaa Turun seudulla? (2009 XF)

Viesti Kirjoittaja JNi »

Noh, tämä voi olla vähän mielipide, mutta JLR Mongoose on se mitä tehdas ja merkkiliikkeet käyttävät itse ja muut ovat viritelmiä.

http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-Range-Rov ... SwEjFXdRdG

Tuo paketti ei ole ihan plug-and-play, mutta melkein. Varsinkin siihen verrattuna, että lataa verkosta softan ja alkaa asentamaan sitä itse ja tilaa Kiinasta OBD-sovittimen. Tuossa tulee mukana toimiva asennuskokonaisuus.

SDD/IDS v130 taisi olla viimeisin versio, mikä toimii itsenäisesti ilman verkkoyhteyttä, siksi max vuoteen 2012.

Jouko
Jaguar XJ8 -05 (Japani)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)
Avatar
Jykkepoika
Viestit: 863
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 9:14 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: OBD-lukijaa Turun seudulla? (2009 XF)

Viesti Kirjoittaja Jykkepoika »

Jep, varmaan juuri noin kun Jouko kirjoitti. JLR Mongoose on työkalu ja lukijat on lukijoita.. Mongoosen ongelmat lienee juuri siinä minkälaisen paketin ja version saa kun kaikki "harrastehintaiset" lienevät piraatteja. Lailliset versiot maksavatkin sitten hiukan enemmän. Vaatii myös käyttäjältä hiukan enemmän paneutumista kun pelkkä lukija. Mun autoa on kerran tutkittu ihan virallisella versiolla ja en tiedä oliko vika käyttäjässä vai koneessa mutta ei käynyt ihan kun elokuvissa.
iCarsoftin i930 on ainakin mulla toiminut XKR:ssä moitteetta ja sitä saa tarvittaessa kokeilla/lainata mutta kaukanahan Järvenpää Turusta katsoen on..
Jykkepoika

Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
naatiskelija
Viestit: 70
Liittynyt: La Marras 23, 2013 9:07 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: OBD-lukijaa Turun seudulla? (2009 XF)

Viesti Kirjoittaja naatiskelija »

TIlasin E-VIllelta Vpecker-merkkisen lukijan.
http://www.e-ville.com/fi/3045312-merkk ... tocom.html

En ole vielä omaani (X350) kokeillut, mutta sitä saa tull ihmettelemään.

matti.j.pullinen@gmail.com
Matti Pullinen
Jaguar XJ6, X350, RHD
British Racing Green
Vastaa Viestiin