Kaikk toimi ihan täysin, kunnes menin viimeisen kerran autolle. Käänsin avaimesta, eikä valot syttyneet kojetauluun. Mitä tehdä, mitä vikana, Onko kokemuksia?
Kävin kaikki auton sisällä olleet sulakkeet läpi, jotka olivat kaikki ehjiä. Kieltämättä virtalukko ongelmaa vika lähestyy, vaikkakin avaimen työtää lukoon ja kääntää, niin muualle sähkö jo tuleekin. Eli radiot, puhaltimet yms toimivat.
APUVA!
:J 1
XJ40 4.0 Sov -89
Ei strattaa, mittaristo pimeenä. Mit tehdä???
Useimmiten
tämä johtuu päävirtareleestä.
sähkökaavio
Kiitos, tarkistetaan
Onkos tää päävirtarele kuskin vai hanttimiehen puolella? Tota sähkökaaviota kun ei ole olemassa.
Onko sitä kaaviota muuten jakelussa jossain netissä, tai ylipäätään jollakin olemassa? Kiinnostusta olisi
:J 3
Onkos tää päävirtarele kuskin vai hanttimiehen puolella? Tota sähkökaaviota kun ei ole olemassa.
Onko sitä kaaviota muuten jakelussa jossain netissä, tai ylipäätään jollakin olemassa? Kiinnostusta olisi
:J 3
XJ40 4.0 Sov -89
Rele
on apumiehen puolella. 1 vasemmalla pumppu, 2 päävirtarele, 3 startti
Ilman sähkökaaviota ei oikein pärjää. Alkuperäinen korjaamokäsikirja on erittäin kallis.
Ilman sähkökaaviota ei oikein pärjää. Alkuperäinen korjaamokäsikirja on erittäin kallis.
Terveisin/Jyri
Mk1 3.6 -57
XJ12C 6.0 -75
XJ8 4.2 Sovereign -05
Mk1 3.6 -57
XJ12C 6.0 -75
XJ8 4.2 Sovereign -05
Re: Rele
Kannattaa kysyä korjaamokäsikirjaa ihan maahantuojaltakin CD-muotoisena.jjj kirjoitti: Ilman sähkökaaviota ei oikein pärjää. Alkuperäinen korjaamokäsikirja on erittäin kallis.
Ser III Double Sixiin ao. romppu maksoi 25 € ja sisälsi sekä korjaamokäsikirjan että varaosamanuaalin.
Eli siis ao. romppu on jdht:n tuote jota myös myydään ihan varaosatiskistäkin.
Varaosanumeroa XJ40 manuskalle kantsii etsiskellä vaikka jag-loversista
--
-05 XJ8 4.2 - Radiance Red / Ivory
Gone but not forgotten:
-89 Double Six - Dorchester Gray / Magnolia
--
-05 XJ8 4.2 - Radiance Red / Ivory
Gone but not forgotten:
-89 Double Six - Dorchester Gray / Magnolia
--
Kiitoksia vinkeistä! Oli helppo havaita vika, kun apu oli kohdallaan
Vika oli päävirtareleessä, aivan kuten neuvoitte, tuleva ohjausvirta oli kadoksissa. Vähän oli huuli pyöreenä, kun releelle tuli plus virta, mutta silloinhan maadoitus tökki. Tosin en tiedä vielä, johtuuko vika virtalukosta, vai erillisestä maadoituksesta. Tämä selvinnee siitä manuaalista, jonka aion tilata.
:J 4
Vika oli päävirtareleessä, aivan kuten neuvoitte, tuleva ohjausvirta oli kadoksissa. Vähän oli huuli pyöreenä, kun releelle tuli plus virta, mutta silloinhan maadoitus tökki. Tosin en tiedä vielä, johtuuko vika virtalukosta, vai erillisestä maadoituksesta. Tämä selvinnee siitä manuaalista, jonka aion tilata.
:J 4
XJ40 4.0 Sov -89