Sivu 1/1

S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: Ti Kesä 13, 2017 7:17 pm
Kirjoittaja -04stype
Auto on -04 2.5l S-type. Ongelmana on tuo koodi P1000#11. Lukijalla saan poistettua koodin mutta en selitystä mikä ongelmana. Koodi uusiutuu poiston jälkeen auton käynnistettyäni. Pari kertaa olen saanut pois pysyvästi mutta muutaman päivän seisotuksen jälkeen tulee teksti rajoitettu suorituskyky joka jää mittariston näytölle ja lukija pyytää katsomaan oppaista selitystä. Noviisina näiden koodien kanssa pyydän apuanne jos osaatte tuon selittää.
Kenties MAP-antura?. Kierrostajoitin lyö päälle noin 3000rpm.ssa. Täytyykö turvautua marmoritiskin apuun?
Kiitokset etukäteen tietäjille.

Re: S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: Ti Kesä 13, 2017 9:48 pm
Kirjoittaja kissaeläin
Moi,
Tuo P1000 ei ole ongelma se on vain testisyklin koodi ja ilmoittaa, että kaikki monitorit eivät ole "valmiina". Tietyllä tavalla ajamalla nuo monitorit saa "valmiiksi" https://www.jaguarforums.com/forum/s-ty ... ear-40811/.
Jotain muuta on jos rajoitettua suorituskykyä tuuppaa. Millä scannerilla luet kkodeja, meinaan että jos et saa oikeaa koodia mikä vian aiheuttaa ulos ?

Re: S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: Ti Kesä 13, 2017 10:15 pm
Kirjoittaja -04stype
Tuollainen IKH.sta ostettu noin 60 € maksoin en nyt löydä tarkempaa tietoa siitä. Muuta koodia tuon lisäksi en ole saanut. Pari kertaa olen ajon jälkeen saanut nollattua tuon P1000 koodin ja sen jälkeen toimi kyllä normaalisti ilman että kierroksia olisi rajoittanut.
Nyt parisen viikkoa ajot ollut tällaista nurkissa pyörimistä 10-20km. Ja nyt alkoi nämä herjat. Omassa epäilyksessä on akku. Täytyy ladata täyteen tai ajella pidempi lenkki kun taas kelitkin paranee. Tuo kierrosrajoitin vaan hämmästytti.

Re: S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: Ti Kesä 13, 2017 10:20 pm
Kirjoittaja kissaeläin
-04stype kirjoitti:Tuollainen IKH.sta ostettu noin 60 € maksoin en nyt löydä tarkempaa tietoa siitä. Muuta koodia tuon lisäksi en ole saanut. Pari kertaa olen ajon jälkeen saanut nollattua tuon P1000 koodin ja sen jälkeen toimi kyllä normaalisti ilman että kierroksia olisi rajoittanut.
Nyt parisen viikkoa ajot ollut tällaista nurkissa pyörimistä 10-20km. Ja nyt alkoi nämä herjat. Omassa epäilyksessä on akku. Täytyy ladata täyteen tai ajella pidempi lenkki kun taas kelitkin paranee. Tuo kierrosrajoitin vaan hämmästytti.
Halvoilla harvoin pääsee koodeissa pintaa syvemmälle, suositelisin koodinlukua laitteella, jolla ongelman aiheuttaja voidaan rajata tai löytää. Kun auto menee "limp home" eli rajoitettuun tiilaan niin kierroslukukin rajoittuu.

Re: S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: Ti Kesä 13, 2017 10:26 pm
Kirjoittaja -04stype
Olisiko tässä pääkaupungin alueella ketään harrastajaa joka omaisi paremman tai monipuolisemman lukijan jos sieltä löytyisi sellainen selitys jota oma laitteeni ei tajua,

Re: S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: To Kesä 15, 2017 10:27 am
Kirjoittaja Goldust
Moikka, minulta löytyy HKI 00560. Laittele vaikka yksityisviestiä jos on tarvetta koodienluvulle.

Re: S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: Ke Tammi 16, 2019 8:23 pm
Kirjoittaja DarkWarder
Täällä sama juttu s-type 3.0 ja tulee tuo P1000 ja ilmoittaa rajoitetusta suorituskyvystä, mistä lähteä vikaa etsimään, ja mitä se sitten oikein rajoittaa autossa?

Re: S-type ja koodi P1000#11

Lähetetty: Ke Tammi 16, 2019 10:29 pm
Kirjoittaja JNi
Sama vastaus kuin yllä, aloita etsimällä kunnon vikakoodinlukija, sellainen mikä lukee auton kaikkien laitteiden koodit. P1000 ei ole vikailmoitus vaan vain auton kuittaus telemetrian tilanteesta. Valmistajan SDD/IDS toimii ainakin, ehkä myös iCarsoft.

Jouko