PIN koodi poppikoneeseen

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
KariTalvio
Viestit: 203
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2017 12:41 am

PIN koodi poppikoneeseen

Viesti Kirjoittaja KariTalvio »

Juussano, onnistuin hukkaamaan PIN koodin XJ:n poppikoneesta, kun vaihdoin etuoikean ilmajousipuikon uuteen.
Ohjeessahan on akun irroittaminen, koska siellä jousen yläpäässä on se sähköliitin irroitettava.

No, eipähän auton papereista mistään löytynyt tuota PIN koodia, joten otin yhteyttä Autocenteriin, Tampereella kun asun.

Noin 45 minuuttia ensimmäisestä sähköpostista, minulla oli PIN koodi tiedossa ja ilmoittivat normaalitaksaksi 30€.
En pidä hintaa mitenkään pahana varsinkin, kun vertaa siihen ajankäyttöön, jos alkaa kokeilemalla sen 10000 koodia (0000-9999) kokeilemaan ja vielä huonolla lottomenestyksellä. Kolmen yrityksen jälkeenhän tuo aina menee 10 minuutin odotteluajalle.

Täytyy kyllä tässä yhteydessä antaa kehu Autocenterin palvelulle kyseisessä aiheessa.
Varsin nopeaa ja asiallista kaikin puolin.

Sitten kysymys:
MItä sillä 6 numeroisella KEY koodilla tehdään?
XJ LWB X358 2,7D Model 2008
trj
Viestit: 157
Liittynyt: Su Touko 11, 2014 7:22 pm
Paikkakunta: Leppävirta

Re: PIN koodi poppikoneeseen

Viesti Kirjoittaja trj »

Itse huomasin muun asian yhteydessä että radion pin-koodi oli kirjoitettu koetaulussa olevan "kolikko lokeron" takapuolelle tussilla. Onko sitten kirjoitettu edellisen omistajan toimesta, muuten vaan varulta?
Se pin-koodi pitäis olla myös omistajan käsikirjassa, tai ainakin omasta löytyy myös sieltä. Erillinen tarralappu liimattuna, ja tehtaan toimesta.
Audio code: XXXX
KariTalvio
Viestit: 203
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2017 12:41 am

Re: PIN koodi poppikoneeseen

Viesti Kirjoittaja KariTalvio »

Niin mulla löytyi tuo tarralappu, jossa on tuo KEY code, mutta ei PIN koodia. Oliko lie edellinen syystä tai toisesta jättänyt sen pois.
XJ LWB X358 2,7D Model 2008
Vastaa Viestiin