Terve
Olen lueskellut ja ihmetellyt kun tuli tuollainen jakku käsiin et mistä mahtaa olla vikaa.
Ongelma siis että anti-lock valo palaa ja jarrupaine liian alhainen.
Anti-lock valo sammu kun vaihdoin toisen abs ecu boksin mutta sitten kun auyoo hallissa liikuteltiin sytty se uudestaan palamaan.
Olen mitannut jokaisen abs anturin ecu liitin päästä ja kaikissa sama resistanssi ja kaikki antaa pienen jännitteen kun rengasta pyöräyttää.
Jarrupaine valo sammuu kun antaa koneelle kierroksia niin onko tuo paineakku paskana?
Uusi pumppu tulossa koneenpäähän joten se on hoidossa mutta tuleeko tuo anti-lock vika paineakun viallisuudesta vai onko jotain muuta mitä en hoksaa?
Autosta on vissii aika hankala lukee vika koodeja?
Jostain olin lukevinani että autolla tarvis ajaa tiettyä nopeutta tai yli jonku nooeuden jotta kuittais viat?
Auto siis vm -88 ja kone 3.6 sovereign
Jarruvika xj6
Re: Jarruvika xj6
Eikö kukaa osaa neuvoa?
Re: Jarruvika xj6
Ainakin ne paineakut tuntuu aika usein olla näistä väsyneitä. Toivottavasti vika korjaantuu sen vaihdolla.
Re: Jarruvika xj6
Itsellä palo antilock valo 93 vm xj81
Vaihtelin konehuoneesta kaikkia!
Ja loppujen lopuksi! Peräkontista ecut availin ja autto!
Vaihtelin konehuoneesta kaikkia!
Ja loppujen lopuksi! Peräkontista ecut availin ja autto!
Re: Jarruvika xj6
Peräkontista vaihdoin abs ecun ja valo sammu jetkeksi mutta syttyi sitten palamaan uudestaan joten veikkaan etyä vika lienee muualla ja uudessa ecussa ei vika vielä ollut rekisteröitynä ja auyoa tuippiessa löysi vian
Re: Jarruvika xj6
Uusi paineakku asennettu ja matalan jarrupaimeen valo sammui mutta antilock palaa edelleen. Tarviiko autolla ajaa että tunnistaa toimintaa. Näin olin mielestäni jostain lukenevani
Re: Jarruvika xj6
Mahdollinen vika kohta saatto löytyä eli abs pumpun päällä on kaksi relettä. Onko jollain tietoa näiden releiden numerosarjaa? Ainakin toinen ilmeisesti väärä joten olisi kiva tietää oikeat releiden numerot