Jos jotakuta kiinnostaa, niin uudessa (5/2018) TM:ssä on artikkeli XJ8 vm 2002:n muuttamisesta
(osittain) kaasukäyttöiseksi.
- kulut 4000e, valtiolta saa 1000e takaisin niin kauan kuin rahoja riittää
- asennus 3 päivää
- laskennallinen takaisinmaksuaika 50000km
- suorituskyky hieman laskee, ehkä kasvaneesta painosta johtuen
- tavaratila pienenee
Köpi
TM: XJ8 kaasukäyttöiseksi
Re: TM: XJ8 kaasukäyttöiseksi
Kävin itse selvittämässä XJR X350 kaasukonversiota tänään. Paja arvioi kustannukseksi 5100€. Todennäköisesti nelipaikkaiseksi olisi täytynyt rekisteröidä painon nousun vuoksi, ja kylkeen olisi pitänyt sorvata tankkausreikä, jollei sitten huvita nokkapeltiä raottaa muutaman sadan kilsan välein. Ei ihan realiteetti vastannut unelmaa.
Voisi kysyä muualtakin, mutta tuntuu olevan hankala löytää näitä pajoja jotka konversioita tekevät. Onko vinkkejä?
Voisi kysyä muualtakin, mutta tuntuu olevan hankala löytää näitä pajoja jotka konversioita tekevät. Onko vinkkejä?
Nykyiset: "MiRRi" XJR 4.2 V8 SC 2003, XJ-SC 5.3 V12 1987. Entiset: XJ12 1985, Stype 3.0 V6 2008