4,2 V8:n kaasuläppien erot

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Ode
Viestit: 471
Liittynyt: Su Helmi 24, 2013 10:13 pm
Paikkakunta: Porvoo

4,2 V8:n kaasuläppien erot

Viesti Kirjoittaja Ode »

Tarjonnasta näyttää löytyvän johdonmukaisesti osanumero C2C20540. Sen kaveriksi löytyy "middle east" -lisänimellä huomattavasti halvempi vaihtoehto, C2C41057.

http://www.jagspares.co.uk/Manners/Part ... perpage=10

Uteliaisuus heräsi - mikä noiden ero on? Mainitun alueen ilmasto ainakin on erilainen.

O
S-Type 4,2, 2004
Sierra STW A, 1991
Astro AWD 8h, 1997
X-05
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 5:21 pm
Paikkakunta: Nokia

Re: 4,2 V8:n kaasuläppien erot

Viesti Kirjoittaja X-05 »

Moro

Tuosta mallista en osaa sanoa, mutta mulla tuo vanhempi malli, 4,0l, ja siihen ku tilasin käytetyn toimivan kaasuläpän niin vakionopeussäätimen käyttö aiheutti vikatilanteen. Erona päälleppäin oli se kuppi siinä kaasuläpän päällä. Vanhemmas mallis mikä mulla oli(1996) kuppi oli krominen ja toisessa se oli musta. Kaasuläppä toimi muuten ihan ok. Korjasin sitte sen vanhan kaasuläpän aiva itte. Vikana oli että kaasuläppä ja kaasupolokimen ohmimääräinen tieto oli eri(muistaakseni jotain 1 K ohmi) ja kun niitä liuskoja vähä kärkipihiriillä taivuttelin niin sain antamahan samaa tietoa ja kun oli se toimiva kaasuläppä vieres mihinkä verrata niin turvallisin mielin tohti laittaa paikalle, 4 kesää jo ajeltu iliman ongelmia. Jopa Ed Chine Wheeler Dealereis ei tohtinu avata sitä samaasta kaasuläppää.

T: Rojalisti Nokialta
Royal Enfield 1917, 1923, 1924, 1927, 1930x2kpl, 1936x2, 1937, 1952x2, 1959, 1960x2 ja 2xCarberry Enfieldiä...lista jatkuu myöhemmin....
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996
Vastaa Viestiin