XE:n Webasto

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Avatar
HMV
Viestit: 24
Liittynyt: To Marras 13, 2008 9:19 pm

XE:n Webasto

Viesti Kirjoittaja HMV »

Nyt pari tuhatta kilometriä on tullut XE:stä nautiskeltua ja toistaiseksi vastannut (ja osittain jopa ylittänyt) odotuksia. Lisälämmitimelle ei vuodenajasta johtuen ole ollut merkittävää tarvetta, mutta pari havaintoa ja ajatusta siihen liittyen on kuitenkin noussut pintaan:

1. Lämmittimen automaattikäynnistys näyttäisi aktivoituvan aina auton käynnistyksen jälkeen mikäli ulkolämpötila on alle +15 astetta. Epäilen että tämä ominaisuus tulee jossain vaiheessa aiheuttavan lämmittimen nokeentumisen (oletettavasti sammuu aika nopeasti näissä lämpötiloissa). Onkohan jollain keinolla ohjelmoitavissa tai muuten deaktivoitavissa ettei turhaan pöhise suomalaisessa juhannussäässä?

2. Kolmessa aiemmassa autossani on ollut Webasto tai Eberi gsm-ohjauksella. Tässä on tuo radiokaukosäädin, mutta luulen, että talvella tulee kaipuu puhelinsarttaukseen - onko kokemuksia/vinkkiä toteutukselle (joo jossain varusteversiossa on vissiin jo tehtaalta saanut - tässä ei)

-HMV-
XE E-Performance Prestige 2015
Hdjanne
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Marras 08, 2017 7:14 am

Re: XE:n Webasto

Viesti Kirjoittaja Hdjanne »

Moro

Kaivetaas vanha ketju eloon.
Meidän perheeseen saapui muutama viikko sitten ensimmäinen Jaguar (XE 2.0d).
HMV kirjoitti: 2. Kolmessa aiemmassa autossani on ollut Webasto tai Eberi gsm-ohjauksella. Tässä on tuo radiokaukosäädin, mutta luulen, että talvella tulee kaipuu puhelinsarttaukseen - onko kokemuksia/vinkkiä toteutukselle (joo jossain varusteversiossa on vissiin jo tehtaalta saanut - tässä ei)

-HMV-
Olen myös tuota Webaston gsm ohjausta pohtinut. Oletko/ onko joku muu keksinyt ratkaisun tähän gesmiohjaukseen?
Asioilla on tapana järjestyä..

Jaguar XE 2.0d MY16
Saab 9-5 Aero wagon MY04 Eko
Vastaa Viestiin