Vetonivel ostoslistalla

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Jaggemies
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Loka 08, 2018 6:16 pm

Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja Jaggemies »

Eli kuten otsikkokin kertoo niin tarvitsisin kuskinpuoleisen eturenkaan ulommaisen vetonivelen. Autona siis 3.0 v6 neliveto x-type jagge vuosimallia 2003. Mistä olette hankkineet vetoniveliä vai saako ollenkaan? Itse löysin vain vaihteiston puolelle menevän ja merkkiliikkeestä, kun kysyin niin ei ollut saatavilla, kuin koko vetoakseli. Ja sekin maksoi 1300 euroa..
Avatar
bluri
Viestit: 249
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2016 2:04 pm

Re: Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja bluri »

http://www.ebaystores.co.uk/jrcvjointsd ... =402113711&
Nearside = NS = apukuskin puoli

https://www.ebay.co.uk/itm/JAGUAR-X-TYP ... 20cf4f69ce
https://www.ebay.co.uk/itm/JAGUAR-X-TYP ... 27d485e210

J&R:n hinnoilla ei kannata paljoa murroksia vaihdella. Kolmeen autoon olen laittanut, ei mitään ongelmaa.
Buy British!
XF Sportbrake 3.0Ds 04/14 Ultimate Black 'kovan onnen kisu'
trj
Viestit: 157
Liittynyt: Su Touko 11, 2014 7:22 pm
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja trj »

Samanlaisen "hintatuomion " sain volvo s80:n vetoakselista, merkkiliikkeestä. Ebaysta löytyi sama keppi ja hintalapun pilkun siirrolla.
No, koitettiin minuille myydä pari viikkoa sitten kivijalkakaupasta yhtä stefaa 130 eurolla, ja koko stefasarjan sai ebaysta 30 eurolla (sis. 5 stefaa), kotia toimitettuna. Semmosta se on, kaupan teko.
Luin tässä jokunen aika sitten että kivijlka varaosaliikkeillä on käynnissä hautajaiset. Syystä että? :shock:
Jaggemies
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Loka 08, 2018 6:16 pm

Re: Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja Jaggemies »

Löytyykö mistään muualta kuin ebaystä? Olen vähän skeptinen tilamaan autonosia ebaystä..
trj
Viestit: 157
Liittynyt: Su Touko 11, 2014 7:22 pm
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja trj »

Jaggemies kirjoitti:Löytyykö mistään muualta kuin ebaystä? Olen vähän skeptinen tilamaan autonosia ebaystä..
Ihan samoja rojuja siellä myydään kuin kaikissa muissakin kaupoissa. Ei ebaylla ole omaa tuotantoa. Itse olen tilannut jaggeihin osat yleensä englantilaisilta firmoilta tai ausseista. Ei ole sutta tai sekundaa vielä tähän mennessä tullut. Engelsmanneilla on ollut tosi nopeat toimitukset, edulliset lähetyskulut ja seurantakoodi. Usein tulee dhl:n toimitus, kotiovelle.
Dhl:n kuskit osaa jopa soittaa ennen kuin ovat tulossa, ja "uskaltavat" jättää sen paketin vastaanottajan pyynnöstä siihen ovelle tms., kuittaavat vastaan otetuksi, eivätkä kuskaa ihan automaattisesti johonkin huolintapisteeseen jos siinä ei oven takana ole ketään odottamassa sitä epämääräistä toimitusaktihetkeä 2-7 päivää, kuten meidän posti pääsääntöisesti tekee. Että pitäis viikko vahtia oven takana, odottamassa postin yllätys "aktia"? :shock:
Vile123
Viestit: 147
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 8:32 pm

Re: Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja Vile123 »

Moi,
Itsellä sama auto. Blurin ekassa linkissä olleesta j&r traidingista tilasin molemmat etuvetoakselit olikohan 70e/kpl. Toimineet jo 4v ilman minkäänlaisia ongelmia.
Jaggemies
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Loka 08, 2018 6:16 pm

Re: Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja Jaggemies »

Joo varmasti onkin samoja rojuja ebayssä kuin jossakin muuallakin,en sitä epäilekkään. Tuttava piirissä on vain tapauksia, kun ebaystä ei ole tullut oikwin sitä mitä pitäisi. Tai on muuten vain ollut haankaluuksia. Ei sekään pois suljettu vaihtoehto ole, cmutta täyryy nyt googletella jos jostain muualtakin löytyisi
trj
Viestit: 157
Liittynyt: Su Touko 11, 2014 7:22 pm
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Vetonivel ostoslistalla

Viesti Kirjoittaja trj »

Olen katsonut aina noista ebay kauppiaista että paljonko ovat tavaraa myyneet ja mikä on positiivisten palautteiden prosentti. Jos se on kutakuinkin sen täydet 100%, ja sieltä ebayn kautta esim. 30,000 myyntierää, niin varmasti uskaltaa ostaa.
Joskus jotkut englantilaiset pikkufirmat osaa yllättää positiivistesti ja kysyvät sähköpostilla tarkennusta haettavasta/ostettavasta osasta jos on pientä epäilystä sen käypäsyydestä. Eivätkä vaan pistä tulemaan jos on esim. vaihtoehtoisia ja erilaisia osia jossain vuosimalleissa. Jotkut osat voi vaihdella samassa vuosimallissa, niinkuin esimerkiksi tuossa omassa dss:ssä, vm. 1988.
Vastaa Viestiin