2010 XF: Kysymys mittarivaloista

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Röllykkä
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Loka 24, 2017 7:50 pm

2010 XF: Kysymys mittarivaloista

Viesti Kirjoittaja Röllykkä »

Ajokki ollut muutaman kuukauden pajalla, ja nyt en muista enää,kuuluuko ratin viiksissä palaa valot mittariston valojen kanssa..
Muistaako joku 2010 XF:n ominaisuuksista, palaako niissä viiksissä valot?
Palaako mittariston kirkkaudensäädön potikassa ja ajovalojen korkeudensäädön potikassa valot?

Kojelauta ollut irti eri pajoilla, ja..pitkä ja surullinen tarina. Mutta yhtä elämänkokemusta rikkaampana.
skissa05
Viestit: 125
Liittynyt: To Joulu 09, 2010 10:56 pm
Paikkakunta: PK-seutu

Re: 2010 XF: Kysymys mittarivaloista

Viesti Kirjoittaja skissa05 »

Ei ole ainakaan mun -10 XFssä viiksissä valoja.
-----
XF-DS -10
XE 2.0d -16
ex.S-type 2.7D -05
Röllykkä
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Loka 24, 2017 7:50 pm

Re: 2010 XF: Kysymys mittarivaloista

Viesti Kirjoittaja Röllykkä »

skissa05 kirjoitti:Ei ole ainakaan mun -10 XFssä viiksissä valoja.
Kiitos tiedosta!
Ei niissä varmaan sitten kuulu ollakaan.

Remontin jälkeen jäänyt pimeäksi ainakin se paneeli kokonaan, mistä mittarivalot himmennetään, ajovalojen korko säädetään, takaluukku avataan ja sumarit kytketään. Ei toimi säädöt eikä napit, eikä ole kyllä valoakaan niissä.
..No ei ole ainut asia, mikä meni remontissa päin helvettiä. Auto näyttää nykyään 200tkm ajetulta työsuhdeautolta ja ennen tupakoimaton auto haisee sille, kun olisi se 200tkm sielä situttu rööki suussa. prkle.
skissa05
Viestit: 125
Liittynyt: To Joulu 09, 2010 10:56 pm
Paikkakunta: PK-seutu

Re: 2010 XF: Kysymys mittarivaloista

Viesti Kirjoittaja skissa05 »

Vilkaisin tässä aamulla töihin ajaessa tuota mainitsemaasi paneliakin. Takaluukun ja sumuvalon painikkeissa on valot. Itse mittarivalon säädön potikassa ei ole valoa, mutta siinä vieressä oleva symboli on valaistu. Ajovalojen korkeuden säätöä ei mun autossa ole. Jos mikään painikekaan ei toimi, niin voisi olettaa, että on liitin/-timet irti. (Toivottavasti vaan jotain noin helppoa...)
-----
XF-DS -10
XE 2.0d -16
ex.S-type 2.7D -05
Röllykkä
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Loka 24, 2017 7:50 pm

Re: 2010 XF: Kysymys mittarivaloista

Viesti Kirjoittaja Röllykkä »

skissa05 kirjoitti:..voisi olettaa, että on liitin/-timet irti. (Toivottavasti vaan jotain noin helppoa...)
Juu, onneksi oli vain liitin irti ja itse korjattavissa.
Kojelaudan päädyssä oli läppä, josta pääsi suhteellisen helpolla gynegologin taidolla käsiksi kytkimiin, ja sieltäpä oli liitin irti.
Vielä suuremmaksi onneksi ei tarvinnut viedä enää samaan paikkaan korjattavaksi. Toivon mukaan ei ikinä enää tarvitse autoa sinne jättää hajotettavaksi.
Vastaa Viestiin