Kysäisempä viksummilta, kun XKR lämmettyään lakkaa käymästä. Noin korvakuulolta tuntuisi että ei saa soppaa kun kuulostaisi että pudottaa pytty kerrallaan pois eikä kärsi yhtään kierroksia pyytää.Hetken huilin jälkeen ollaan taas yhtä mieltä ja toimii jotakuinkin kelvollisesti. Saattashan tuo liittyä helposti sähköihinkin mutta ajattelin että jos joku osais kertoa noin suoralta kädeltä ettei taas tarvitsis keksiä pyörää uudelleen.
Tässä valaiseva esimerkki.
Etsin porschesta vikaa kun töötti ei pelannut. Muutaman tunnin tutkimisen jälkeen löysin vian. Sitä sitten kehumaan eräälle Porsche asian tuntijalle kysymällä että et ikinä arvaa mistä se johtui?
Pudotti vastauksen kuin apteekin hyllyltä.
Taisi olla hammastangon maadoitusjohto poikki!!!!
Niinpä, Minä etsin vikaa kuitenkin aika pitkään ja purin aika paljon sitä laitetta.
ei käy
-
- Viestit: 42
- Liittynyt: La Helmi 04, 2017 12:28 am
- Paikkakunta: About 100
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Su Huhti 22, 2018 9:55 am
Re: ei käy
se löytyi. pumput ottaneet lopputilin, vaan mistä uudet?
Re: ei käy
Köpin FAQ:sta on hyvä aloittaa. Siellä on pari kotimaista ja pitkä liuta ulkomaisia kauppoja lueteltuna.
O
O
S-Type 4,2, 2004
Sierra STW A, 1991
Astro AWD 8h, 1997
Sierra STW A, 1991
Astro AWD 8h, 1997
- Jykkepoika
- Viestit: 863
- Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 9:14 pm
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: ei käy
Mites tää on diagnisoitu? XKR:ssä on kaksi pumppua mutta yhdenkin tuotto riittää melko pitkälle ei kyllä täsmää ekan viestin oireisiin. Lisäksi todennäköisyys että molemmat pumput vikaantuisivat saman aikaisesti on epätodennäköistä vaikka tietysti mahdollista. Ilman varmaa diagnoosia noita en lähtisi vaihtamaan, on aikas arvokkaita ja sijaitsevat polttoainetankissa joten työtäkin jonkun verran vaihto vaatii.union jack kirjoitti:se löytyi. pumput ottaneet lopputilin, vaan mistä uudet?
Jykkepoika
Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
Re: ei käy
Miten lie XKR:ssä kahden pumpun työnjako? X300 XJR:ssä toinen pumppu lähtee avuksi tietyn (olikohan 3000 rpm?) kierrosluvun jälkeen. Meikällä onkin hanskalokerossa esivalmisteltu johdonpätkä, jonka voin sijoittaa kakkospumpun releen paikalle. Eli jos ykköspumppu, se joka on käynnissä 99,9 % ajasta, tekee tiltin, en jää tielle.
matsu
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Su Huhti 22, 2018 9:55 am
Re: ei käy
Näinhän tämän asian ajattelin. Koska kärry on seissyt vuoden päivät autoliikkeessä lähes tyhjällä tankilla on nuo pumput kuivaneet. Molemmat pimeinä. Todennäköisesti toiminut jonkin aikaa yhdellä pumpulla. Nyt tulee se kaikkein kauhein asia. Biltemasta löyty lähes identtiset pumput hintaan 52 e/kpl. Netistä samat 12 e/kpl. En jaksanut odottaa viikoa. Nyt peli toimii ja ollaan kokemusta rikkaampia. Eikä se oikeastaan niin iso remontti ole kunhan vaan saa ne PA putket irti sieltä tankin pohjasta. Itse värkkäsin erinäisten yritysten jälkeen hitsauspuikoista sopivat tapit (4kpl) millä sitten sain lukot avattua. Oikeasti käytin tähän noin 4h aikaa. Seuraavalla kerralla selviän varmaan 2h.On työkalut valmiina