S-type V6 3.0 veivi lukittu

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
sepa47
Viestit: 24
Liittynyt: La Heinä 28, 2018 12:01 am

S-type V6 3.0 veivi lukittu

Viesti Kirjoittaja sepa47 »

Olen varma ettei laakereissa vikaa. Seinäjoella tuli joku viiltävä ääni . Härmässä pysähtyi. Jänishyppymatka Hollannista.en ymmärtänyt että
se johtui vaihdelaatikon kuumenemisviasta. "Alle Spärren aktiviert". Härmässä . Hinauksen jälkeen kuin auto etupäässä ylöspäin hinurissa auto starttasi seuraavana päivänä mutta sammutin minuutin jälkeen tuosta äänestä johtuen. Aivan kuin joku pultti ottaisi kiinni. Laakereista ei ääniä toimi kaikilla pytyillä. Tyhmyydestä kuin auto narulla vedettiin toiselle puolelle 67 tiellä yritin pistää D-asentoon takapyörät ja moottori ei liikkunut. Nyt om Kokklolasa hyvässä verstaassa poistettu vaihdelaatikko kuin olin tilannut vaihtolaatikun mutta veivi ei liikkkunut. Voisiko se olla että veivin tunnistin lukitsee moottorin.
Sovereignin akvaariovaloheitin Vasemman puolen valoheitin tai vain lasi hakusessa mutta ei.Brexitlandista saisi mutta linssit vasempuolista liikennetä varten ettei käy.Yrittänyt ebaykleinanzagen muttei tulosta. Onko ainoa oikea ratkaisu S-typen yrittää ostaa joku ruostekasa.Sovereigniin
mitkä kallimpia Euroopassa kuin Suomessa sitä ratkaisu ei onnistu. En usko että "Honest John" tyyppisistä palstoilta löytysi vastausta miksi nöyrästi
pyydän jäsenistä neuvoja puh 0451778589 e-mail lexsepa@gmail.com Ja vielä ostin 155 hv TDCI 2.2 Mondeo tiisselin että pysyisi perheessä mutta siihen ei Rinta-juoppikaan uuden boxin vaihdettuani saa käyntiin, suuttimet ei avaudu eikä ratkaisua.Alfa-dieselin kävi katukivien päälle laatikkojen pohjat rikki että silläkään ei voi ajaa.Mutta elekroniikka yksinkertaisempi ja varmempi kuin Fordin
Avatar
JMSC
Viestit: 1034
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2012 11:00 pm
Paikkakunta: Lempäälä

Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu

Viesti Kirjoittaja JMSC »

On kyllä sen verran juokseva tajunnan virta, että allekirjoittaneelle jäi nyt hieman epäselväksi... että mikä se kysymys nyt olikaan?
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6

Honda CB 1300F Super Four

EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Vastaa kaikkeen minkä vaan voi tulkita kysymykseksi !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
nupaha
Viestit: 121
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:11 pm

Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu

Viesti Kirjoittaja nupaha »

JMSC kirjoitti:On kyllä sen verran juokseva tajunnan virta, että allekirjoittaneelle jäi nyt hieman epäselväksi... että mikä se kysymys nyt olikaan?
Taitaa käsiala olla google-kääntäjästä... juu, ei oikein tahdo aueta teksti.
Kuva
Kesäkissa XKR
Avatar
JMSC
Viestit: 1034
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2012 11:00 pm
Paikkakunta: Lempäälä

Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu

Viesti Kirjoittaja JMSC »

sepa47 kirjoitti:Voisiko se olla että veivin tunnistin lukitsee moottorin.
Jos kyse siis vaihdekepistä niin se lukitsee p asennossa vaihdelaatikon parkkipinnin eli laatikko on tällöin "lukossa". Mikäli laatikko on jo irroitettu ei vaihdekepin asento vaikuta moottorin pyörimiseen.

Sepa on täällä ennenkin kysellyt kummia joten epäilen ihan "kantasuomalaiseksi" tai "rantaruotsalaiseksi".
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6

Honda CB 1300F Super Four

EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
Vastaa Viestiin