Olen varma ettei laakereissa vikaa. Seinäjoella tuli joku viiltävä ääni . Härmässä pysähtyi. Jänishyppymatka Hollannista.en ymmärtänyt että
se johtui vaihdelaatikon kuumenemisviasta. "Alle Spärren aktiviert". Härmässä . Hinauksen jälkeen kuin auto etupäässä ylöspäin hinurissa auto starttasi seuraavana päivänä mutta sammutin minuutin jälkeen tuosta äänestä johtuen. Aivan kuin joku pultti ottaisi kiinni. Laakereista ei ääniä toimi kaikilla pytyillä. Tyhmyydestä kuin auto narulla vedettiin toiselle puolelle 67 tiellä yritin pistää D-asentoon takapyörät ja moottori ei liikkunut. Nyt om Kokklolasa hyvässä verstaassa poistettu vaihdelaatikko kuin olin tilannut vaihtolaatikun mutta veivi ei liikkkunut. Voisiko se olla että veivin tunnistin lukitsee moottorin.
Sovereignin akvaariovaloheitin Vasemman puolen valoheitin tai vain lasi hakusessa mutta ei.Brexitlandista saisi mutta linssit vasempuolista liikennetä varten ettei käy.Yrittänyt ebaykleinanzagen muttei tulosta. Onko ainoa oikea ratkaisu S-typen yrittää ostaa joku ruostekasa.Sovereigniin
mitkä kallimpia Euroopassa kuin Suomessa sitä ratkaisu ei onnistu. En usko että "Honest John" tyyppisistä palstoilta löytysi vastausta miksi nöyrästi
pyydän jäsenistä neuvoja puh 0451778589 e-mail lexsepa@gmail.com Ja vielä ostin 155 hv TDCI 2.2 Mondeo tiisselin että pysyisi perheessä mutta siihen ei Rinta-juoppikaan uuden boxin vaihdettuani saa käyntiin, suuttimet ei avaudu eikä ratkaisua.Alfa-dieselin kävi katukivien päälle laatikkojen pohjat rikki että silläkään ei voi ajaa.Mutta elekroniikka yksinkertaisempi ja varmempi kuin Fordin
S-type V6 3.0 veivi lukittu
Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu
On kyllä sen verran juokseva tajunnan virta, että allekirjoittaneelle jäi nyt hieman epäselväksi... että mikä se kysymys nyt olikaan?
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu
Vastaa kaikkeen minkä vaan voi tulkita kysymykseksi !
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu
Taitaa käsiala olla google-kääntäjästä... juu, ei oikein tahdo aueta teksti.JMSC kirjoitti:On kyllä sen verran juokseva tajunnan virta, että allekirjoittaneelle jäi nyt hieman epäselväksi... että mikä se kysymys nyt olikaan?
Re: S-type V6 3.0 veivi lukittu
Jos kyse siis vaihdekepistä niin se lukitsee p asennossa vaihdelaatikon parkkipinnin eli laatikko on tällöin "lukossa". Mikäli laatikko on jo irroitettu ei vaihdekepin asento vaikuta moottorin pyörimiseen.sepa47 kirjoitti:Voisiko se olla että veivin tunnistin lukitsee moottorin.
Sepa on täällä ennenkin kysellyt kummia joten epäilen ihan "kantasuomalaiseksi" tai "rantaruotsalaiseksi".
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP