x308 XJR polttoainepumpun vaihto
x308 XJR polttoainepumpun vaihto
Hain XJR:n talviunilta ja jonkinmatkaa toimi kuin ennenkin, mutta sitten ei halunnut enää jatkaa matkaa kaupan pihalta. Lähti käymään mutta kävi todella huonosti ja sammui. Sitten startatessa ikäänkuin hörähtää mutta ei jaksa käydä. Epäilen polttoainepumpun tuntien tulleen täyteen. Autolla on ajettu juuri yli 200 tkm. Tilasin uuden pumpun, mutta en malttanut ostaa molempia uusia, koska toinen lienee kuitenkin vain tehneen suurimman osan työstä. Erottaako noita jotenkin? Onko jollakin ajatus kumpi pumpuista tekee päätyön? Toki silmämääräisesti sen voi arvailla tai kokeilla sähköllä kumpi herää. Mutta jos jollakin olisi vinkkiä asiasta. Viikonvaihteessa ajattelin vaihtaa. Pitääpä kokeilla josko onnistuisi sen hattuhyllyn subbarin reijän kautta operaatio, niin ei tarvisi ottaa koko tankkia ulos autosta. Auto on vm-98. Petteri
XJR -98
XJ40 4.0S -94
XJ12 Series III -91
XJ12 Series II -75
XJ6 4,2 Series I -71
XJ40 4.0S -94
XJ12 Series III -91
XJ12 Series II -75
XJ6 4,2 Series I -71
Re: x308 XJR polttoainepumpun vaihto
Autossa on 2 relettä ohjaamassa 2 bensapumppua. Hypäytä ohjaukset ristiin tai hypyytä kakkospumpun releen yli ja kokeile että lähteekö käyntiin.
XJR -00.