Ykkössarjan facelift-XF, farmari 2013.
Avaimeton käynnistys, joo. Mutta kai jotenkin toimii myös avaimeton sisäänkäynti niin, ettei murikka tarvitse kaivaa taskusta ja kaukosäätimen nappia painaa. Miten?
Automaattiset pitkät, tms. Viiksessä on asento ”auto” ja sitten niitä piteneviä viivoja siitä eteen/alaspäin. Mitä tarkoittavat? Vai onko edes kaukovaloautomatiikkaa vai pelkkä päivävalot-ajovalot?
Kiitokset vastauksista!
Kaksi XF-kysymystä (automaattivalot ja avaimeton käynti)
Re: Kaksi XF-kysymystä (automaattivalot ja avaimeton käynti)
Avaimeton kulku: Vedät normaalisti oven kahvasta auki. Anturit tunnistaa taskussasi olevan avaimesi läsnäolon. Sama pätee myös takakonttiin.
Viivat viiksessä: Lukitessasi ovet jää ajovalot päälle x-sekunniksi, riippuu mihin viivaan viiksi jätetty.
Viivat viiksessä: Lukitessasi ovet jää ajovalot päälle x-sekunniksi, riippuu mihin viivaan viiksi jätetty.
-11 XF 3.0dS
Re: Kaksi XF-kysymystä (automaattivalot ja avaimeton käynti)
Keyless Entry oli pääasiassa lisävaruste. Jos ovenkahvoissa on napit niin löytyy, muuten ei.
Jälkikäteen asentaminen vaatii uudet kahvat + lukot + ovien johtosarjat.. Itselläni kahvat löytyneet jo 1½v, mutten ole saanut aikaiseksi hankkia lukkoja ja johtosarjoja.
Jälkikäteen asentaminen vaatii uudet kahvat + lukot + ovien johtosarjat.. Itselläni kahvat löytyneet jo 1½v, mutten ole saanut aikaiseksi hankkia lukkoja ja johtosarjoja.
Buy British!
XF Sportbrake 3.0Ds 04/14 Ultimate Black 'kovan onnen kisu'
I-Pace HSE 12/18 Corris Grey 'Irmaliisa'
XF Sportbrake 3.0Ds 04/14 Ultimate Black 'kovan onnen kisu'
I-Pace HSE 12/18 Corris Grey 'Irmaliisa'
Re: Kaksi XF-kysymystä (automaattivalot ja avaimeton käynti)
Itselläkin kesti hetken sisäistää keyless entry mutta nyt ehdottoman kuningasvaruste kun siihen on tottunut. Avain saa olla taskussa, aluksi mietin että mitä hyötyä tästä on kun joutuu ovien avaamiseksi kavamaan esiin. Avainmen napit kyllä niin kuluneet että onkohan edellinen omistajakaan tajunnut kuinka kätevä tuo on