Moi
3 X-typeä nyt omistaneena olis ajatus vaihtaa XF:ään ja ei malttaasi mitään 15.000€ maksaa vain noita vähän yli 200.000km ajettuja kattellu hetken aikaa Nettiautosta. Lyhyellä aikavälillä ollut nyt jo 3 konevaurioosta XF:ää pelekästään nettiautos myynnis. Onko niis joku tyyppivika, eli öljypumppu pettää ja öljysihti tukkeutuu(niinku Scoda Octavias) tms. Rupes jo mietityttämähän että kannattaako harkita.
T: Rojalisti Nokialta
XF 2008 konevaurioita
XF 2008 konevaurioita
Royal Enfield 1917, 1923, 1924, 1927, 1930x2kpl, 1936x2, 1937, 1952x2, 1959, 1960x2 ja 2xCarberry Enfieldiä...lista jatkuu myöhemmin....
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996
Re: XF 2008 konevaurioita
2.7 V6 dieselissä on taipumusta runkolaakerin pyörähtämiseen. 3.0 versiossa tilannetta on korjattu, mutta edelleenkin niitä on ilmaantunut. Öljyt kannattaa vaihdella usein, koska dieselin päätyminen öljyn sekaan heikentää voitelua.
2.2D on taas varsin varma kone. Sama lohko kestää Transit/Jumper/Boxer käytössä miljuuna km, kunhan ei päästä ruiskusuuttimiin roskaa.
2.2D on taas varsin varma kone. Sama lohko kestää Transit/Jumper/Boxer käytössä miljuuna km, kunhan ei päästä ruiskusuuttimiin roskaa.
XJ x351 3.0D Portfolio vm 2010
Re: XF 2008 konevaurioita
2,2 l konehet taitaa olla vähä uuremmis konehis, eli yli 15.000€ hintaasis. Yks niistä oli 420.000 ajettu joka oli temput teheny, eli kilometrejä oli enemmän ku oon ikinä ajatellu autohoni ajaa. Täytyy miettiä...
Royal Enfield 1917, 1923, 1924, 1927, 1930x2kpl, 1936x2, 1937, 1952x2, 1959, 1960x2 ja 2xCarberry Enfieldiä...lista jatkuu myöhemmin....
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996