Jaguar X-Type Estate 2,0 D vm. 2007

Autojen ja tarvikkeiden myynti-ilmoitukset.
JoHu

Jaguar X-Type Estate 2,0 D vm. 2007

Viesti Kirjoittaja JoHu »

Huippu kuntoinen viininpunainen Jaguar toiselta omistajalta ja Jaguar-harrastajalta. Auto on ollut ensimmäisellä omistajalla uudesta 2016 ja 175tkm asti, minulla siitä lähtien. Nyt ajettu 338 tkm. Huollettu säntillisesti ja myös ennakoiden. Näistä merkinnät huoltokirjassa sekä minun aikana pidetty sähköisesti vielä tarkempaa kirjaa. Kuititkin löytyy minun omistus ajaltani.

Tärkeimpinä huomioina viime vuosilta jarrulevyt ja -palat joka kulmaan, EGR ja tuulilasi uusittu 2021. Alustan Finikor-ruostesuojaus, takapyöränlaakerit, moniurahihnasarja + kiristimet ja ilmastoinnin kompressori 2022. Nelipyöräsuuntaus, vesipumppu ja viimeisimpänä uudet suuttimet 4 kpl + tiivistesarja 2023-24. Öljyn vaihtoväli 20tkm, mutta minun aikana vaihdettu 10-15 tkm välein. Samalla vaihdeltu myös ilmansuodatin, pa-suodatin ja raitisilmasuodatin.

Varusteina mm. musta nahkasisusta, lämmitettävä tuulilasi, vakionopeudensäädin, vetokoukku, eberspächer, lohkolämmitin, sisäpistoke ja bluetooth-audio eli voit kuunnella puhelimen kautta autossa vaikkapa Spotifyä. Bluetooth-audio ominaisuus on jälkiasenteinen lisävaruste, jota lieneekö yhdessäkään muussa Suomen X-Typessä? Osa on tilattu Briteistä ja asennettu siten, että vain on-off kytkin näkyvissä ja sekin luukun takana, tupakansytyttimen vieressä. Ei estä aikanaan museokatsastusta, jos sellaista mielii 13v päästä.

Kesä alut Ardenin 18” ja talveksi Jaguarin omat 16”, molemmat rengassarjat hyväkuntoiset / erittäin hyväkuntoiset. Kesävanteet ovat mielestäni tyylikkäimmät mitä X-Typeen on koskaan saanut, maksavat uutena noin 400€/kpl.

Miinuksina muutama pintaruoste kohta pyöränkaarissa ja takaparkkitutkan joku sensori pimeänä. Eivät haittaa katsastusta eikä varmaan haittaisi montaa omistajaakaan, mutta itseäni haittaavat. Jos ostajaa ei löydy, pistän nuo kuntoon ja ajan vielä tulevaisuudessakin itse X-Typellä. Katsastus toukokuussa, katsastan ennen myyntiä eli tuore leima kuuluu hintaan.

Hintapyyntö 4700€

Ei halvin, mutta varmasti yksi parhaista.

Myynnissä kroonisen Jaguar XF -kuumeen vuoksi.
Vaihtoa kalliimpaan hyväkuntoiseen XF:ään (mieluiten farkku mutta ei pakko) tai jopa XE:hen voi ehdottaa.

Kuvia ja ilmoitus Nettiautoon tulee, kun ehdin pesemään ja puunaamaan auton myyntikuntoon. Auto sijaitsee Haapavedellä, Pohjois-Pohjanmaalla. Pistä yksityisviestiä mikäli kiinnostuit? Tai soita o442662434
Jaguar X-Type Estate Business 2,0D vm. -07
Volvo Amazon B20 ”Royal Blue” vm. -69
Yamaha BT 1100 Bulldog vm.-06

Ex:
Jaguar X-Type 2,1 V6 vm.-02
Jaguar S-Type 2,7D V6 vm.-06
JoHu

Re: Jaguar X-Type Estate 2,0 D vm. 2007

Viesti Kirjoittaja JoHu »

Tässä vielä Nettiauton ilmoitus: https://www.nettiauto.com/jaguar/x-type/14282649
Jaguar X-Type Estate Business 2,0D vm. -07
Volvo Amazon B20 ”Royal Blue” vm. -69
Yamaha BT 1100 Bulldog vm.-06

Ex:
Jaguar X-Type 2,1 V6 vm.-02
Jaguar S-Type 2,7D V6 vm.-06
Vastaa Viestiin