M: Jaguar XJ 3.0 Diesel premium luxury v.2010, 18500€

Autojen ja tarvikkeiden myynti-ilmoitukset.
Pussikuski
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2022 11:43 am

M: Jaguar XJ 3.0 Diesel premium luxury v.2010, 18500€

Viesti Kirjoittaja Pussikuski »

Aika luopua Jaguarista. On ollut paras auto mitä olen omistanut, mutta nyt seuraavalle. Yhtään varsinaista vikaa ei ole ollut omistamisen aikana. Maalipinta hyvä ja sisusta näyttää kulumattomalle. Kaikki toimii, ei kolinoita. Ainoana puutteena isomman kattoluukun sisäpuolen verho puuttuu. Luukku toimii normaalisti ja verhonkin saa kyllä hankittua.

Kilometrejä on 224tkm, jakohihna vaihdettu 180tkm ja huoltokirja siihen asti. Sen jälkeen harrastajana olen huoltanut säntillisesti, mm. jarrut käyty läpi ja vaihteistoöljy suodattimineen vaihdettu hiljattain.

Omaan makuuni sopivan sporttinen, 20 ja 19 tuuman kesä- ja talvirenkaat. Niillä ajaa vielä. Dynaaminen alusta ja sporttimoodi on kyllä yhtä juhlaa. Keskikulutus ollut minulla 6,5l/100km.

Tässä Bowers & Wilkins äänentoisto ja hierovat ja jäähdytetyt/lämmitetyt penkit normaalin Premium Luxuryn lisäksi. Auto Mäntsälässä ja hintaa 18500€. Nettiauton ilmoituksessa maksimimäärä kuvia. Lämpimässä tallissa odottaa kiillotettuna ja valmiina kevättä. Ei siis ajeta talvella.

https://www.nettiauto.com/jaguar/xj/14031897