Jaguar X-Type 3.0 AT Awd Sport -06

Autojen ja tarvikkeiden myynti-ilmoitukset.
Shaft
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Loka 08, 2010 12:07 pm

Jaguar X-Type 3.0 AT Awd Sport -06

Viesti Kirjoittaja Shaft »

Eli otsikon mukainen pikkukissa myynnissä. Tarkemmat tiedot ja kuvat täältä:
http://www.nettiauto.com/jaguar/x-type/3940515

Olisi aika ottaa taas avobemari tallista ja siksi kissa kaipaisikin uutta kotia ettei joudu koko kesää seisomaan.
Nettiauton hintaa ei tarvitse ottaa tosissaan vaan järkeviä käteistarjouksia saa esittää. Jos auto ei parin viikon aikana tule näin myydyksi niin sitten vaihtuu liikkeessä harrikkaan jolloin kissa palaa myyntiin luultavastikin n. 30k€ hinnalla liikkeen toimesta. Käteisellä kuitenkin vielä hetken aikaa huomattavasti halvemmalla!
Jos käteinen ongelma niin pienestä palvelumaksusta paikallinen autoliikekkin voi järjestää rahoituksen.

Pätevä peli vaikka vaimon kauppakassiksi tai jälkikasvulle ja miksei itsellekkin. Ero karvalakki X:ään, kuin yöllä ja päivällä!

Ollut ennen minua keski-ikäisen pariskunnan kauniimman osapuolen käytössä ja oli jo minulle tullessaan ollut äärimmäisen tarkalla huolenpidolla ja itse luonnollisesti olen jatkanut vähintään samaa linjaa. Kaikki toimii/on toiminut aina niinkuin pitääkin!

Ei yhteydenottoja tai kysymyksiä ketjuun kiitos! Harvemmin foorumille eksyn joten yhteyden otot s-postiin tai puhelimitse!