Myynnissä hyvä pinnavanne / rengas sarja.
Juuri tasapainoitettu ja uusilla sisärenkailla. Rengas Michelin 185 HR 15 XVS. Paljon pintaa eikä halkeamia/kuivumista.
Vanteet hienossa kromissa, ei spinnereitä
Hinta setille 1200€. Voidaan tuoda "Britit kohtaavat" tapahtumaan jos kiinnostusta
sami.tiki.tikkanen@gmail.com 0400628263
E typen pinnavanteet hyvillä Michelin 185 HR15 XVS renkailla
E typen pinnavanteet hyvillä Michelin 185 HR15 XVS renkailla
- Liitteet
-
- pinnavanne.jpg (163.41 KiB) Katsottu 2862 kertaa
-
- 185HR15 Michelin.jpg (127.03 KiB) Katsottu 2862 kertaa
-
- pinnavanteet.jpg (157.32 KiB) Katsottu 2862 kertaa
----XKE-68----
Jaguar E type OTS -68
Jaguar MK2 3,8 -62
Morgan +8 3,5V8 -82
Jaguar E type OTS -68
Jaguar MK2 3,8 -62
Morgan +8 3,5V8 -82
Re: E typen pinnavanteet hyvillä Michelin 185 HR15 XVS renka
Terve,
En tiedä mihin vaihdoit, mutta hyvä satsi, ihan oikeet vm.1967-1971 kuusisylinterisiin, eli puolitoista- ja kakkossarjalaisiin.
Mulla oli samanlaiset 16 vuotta pelkääjän puolella, helpommat putsata kuin Series 1 "curly hub" vanteet ja ilmeisesti kestävämmät, ei katkennut yhtään pinnaa. Sitävastoin alkup. Vanteista meni mulla tuona aikana puoli tusinaa pinnaa poikki ja yksi vanne kokonaan piloille. Juu kävin radalla pari kertaa ja ajoin reilusti yli kahtasataa aina matkoilla Saksassa, mutta siihen on nää autot tehty!
Tosin näyttää olevan "HR" eikä "VR" renkaat eli ei yli 210 vai oliko se jo 190km/h?
Mutta siis jos on Z-S-kaasarit, 3.51 perä ja avoauto, tuskin ajat koskaan noin kovaa...
-Jakuvaari
En tiedä mihin vaihdoit, mutta hyvä satsi, ihan oikeet vm.1967-1971 kuusisylinterisiin, eli puolitoista- ja kakkossarjalaisiin.
Mulla oli samanlaiset 16 vuotta pelkääjän puolella, helpommat putsata kuin Series 1 "curly hub" vanteet ja ilmeisesti kestävämmät, ei katkennut yhtään pinnaa. Sitävastoin alkup. Vanteista meni mulla tuona aikana puoli tusinaa pinnaa poikki ja yksi vanne kokonaan piloille. Juu kävin radalla pari kertaa ja ajoin reilusti yli kahtasataa aina matkoilla Saksassa, mutta siihen on nää autot tehty!
Tosin näyttää olevan "HR" eikä "VR" renkaat eli ei yli 210 vai oliko se jo 190km/h?
Mutta siis jos on Z-S-kaasarit, 3.51 perä ja avoauto, tuskin ajat koskaan noin kovaa...
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: E typen pinnavanteet hyvillä Michelin 185 HR15 XVS renka
Tykkäsin vaan niin paljon enemmän leveistä valkosivuista MK kakkosessa joten renkaat jäi yli. Vanteet taas ovat E typestä.
Kyllä E 1,5 sarjalaisella nyt pääsis kovaakin kun laitoin tripla SU:t ja 2:88 perän.
Hönkii jo ihan eri malliin kun vielä 123 virranjakaja sekä peltisarjat!
Onhan se hyvä olla varasetti pyöriä jotka voi laittaa ihan kumpaan vaan, pakko ei ole tätä settiä siis myydä.
Kyllä E 1,5 sarjalaisella nyt pääsis kovaakin kun laitoin tripla SU:t ja 2:88 perän.
Hönkii jo ihan eri malliin kun vielä 123 virranjakaja sekä peltisarjat!
Onhan se hyvä olla varasetti pyöriä jotka voi laittaa ihan kumpaan vaan, pakko ei ole tätä settiä siis myydä.
- Liitteet
-
- MK2 valkosivuilla.jpg (129.2 KiB) Katsottu 2788 kertaa
----XKE-68----
Jaguar E type OTS -68
Jaguar MK2 3,8 -62
Morgan +8 3,5V8 -82
Jaguar E type OTS -68
Jaguar MK2 3,8 -62
Morgan +8 3,5V8 -82
Re: E typen pinnavanteet hyvillä Michelin 185 HR15 XVS renka
Moi,
Joo, kiva tietää, olin vain utelias.
BTW jos et ostanut on mulla Terry's Jaguar racing peltisarja tarpeettomana!
Ei sopinut nimittäin LWB-malleihin kun on lattia alempana. Tää sopii katukäyttöönkin kun laittaa normaalin vaimentajan perään. Radalle voisi laittaa niin että putket tulee vaan suoraan kyljestä ulos!
Niin ja on se Lucaksen jakajakin tosi hyvä, mutta Z-S-malleissa on ihan erilaiset ennakkokäyrät kuin SU-malleissa. Distributor Doctor Englannissa osaa rakentaa ne mihin tahansa haluttuun speksiin.
Ja nykybensalla ei SU HD8 toimi oikein vakioneuloilla, on joko liian laihalla 3.000-5.000rpm tai sitten liian rikkaalla tyhjäkäynnillä. UE tai UB on parempi, mulla toimi UE parhaiten, mulla on käyttämättömät UB neulat kanssa ylimääräisinä Burlenin pakkauksessa, loppusäädöt kannattaa tehdä dynossa, ei se muuten onnistu. Otan mukaan Fiskarssiin jos vaan muistan.
-Jakuvaari
Joo, kiva tietää, olin vain utelias.
BTW jos et ostanut on mulla Terry's Jaguar racing peltisarja tarpeettomana!
Ei sopinut nimittäin LWB-malleihin kun on lattia alempana. Tää sopii katukäyttöönkin kun laittaa normaalin vaimentajan perään. Radalle voisi laittaa niin että putket tulee vaan suoraan kyljestä ulos!
Niin ja on se Lucaksen jakajakin tosi hyvä, mutta Z-S-malleissa on ihan erilaiset ennakkokäyrät kuin SU-malleissa. Distributor Doctor Englannissa osaa rakentaa ne mihin tahansa haluttuun speksiin.
Ja nykybensalla ei SU HD8 toimi oikein vakioneuloilla, on joko liian laihalla 3.000-5.000rpm tai sitten liian rikkaalla tyhjäkäynnillä. UE tai UB on parempi, mulla toimi UE parhaiten, mulla on käyttämättömät UB neulat kanssa ylimääräisinä Burlenin pakkauksessa, loppusäädöt kannattaa tehdä dynossa, ei se muuten onnistu. Otan mukaan Fiskarssiin jos vaan muistan.
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: E typen pinnavanteet hyvillä Michelin 185 HR15 XVS renka
Jutellaan Fiskarsissa lisää noista säädöistä ja ota vaan ne kaasarin neulat mukaan. Peltisarjatkin tuli jo asennettua....
Nähdään Raaseporissa!
Nähdään Raaseporissa!
----XKE-68----
Jaguar E type OTS -68
Jaguar MK2 3,8 -62
Morgan +8 3,5V8 -82
Jaguar E type OTS -68
Jaguar MK2 3,8 -62
Morgan +8 3,5V8 -82