M s type

Autojen ja tarvikkeiden myynti-ilmoitukset.
tarmoko
Viestit: 19
Liittynyt: La Heinä 12, 2014 3:52 pm

M s type

Viesti Kirjoittaja tarmoko »

Myydään S type 03.Auto on uudemmalla koneella,laatikolla ja koetaululla.Ostettu viime kesänä avk pirkkalasta ja on takaosastaan kolaroitu.Mukaan saa takapään toisesta autosta.Puuttuu edestä puskurin teräspalkki ja lasikuituinen/muovinen etuvalojen kiinnityspalkki.Ajettu noin 190 tuhatta km. hinta 1500 euroa.040 7764843.Laitetaan toinenkin s type myyntiin,Vm 99 manuaali,katsastettu 2 vuotta sitten ja auto koki konerikon heti sen jälkeen.Autosta puuttuu kone ja jäähdytin ja ilmastoinnin kenno edestä.Suomiauto ja väri sininen ajettu noin 200000km.Ostin tuon uudemman sitä varten että laitan siitä tuon koneen tähän mutta kun se on sitä uudempaa mallia niin en viitti ruveta sen elektroniikan kanssa tahimaan.Muuten kone sopii kyllä autoon.Hinta 1500 euroa ja yhteishinta voidaan saada sopivaksi jos joku on kiinnostunut.auto on eurassa 040/7764843
Viimeksi muokannut tarmoko, La Elo 01, 2015 11:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: M s type

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Moi!
Olisiko kuvia ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
tarmoko
Viestit: 19
Liittynyt: La Heinä 12, 2014 3:52 pm

Re: M s type

Viesti Kirjoittaja tarmoko »

Jep,jep tätä se mun uneni tiesi.Joku tietysti kysyy kuvia.Olen vähän reisussa ja mulla on mukana vanha eriksonin lankapuhelin ,mutta sain kotoa pari kuvaa joten laitoin auton myyntiin tori.fi/satakunta.Sieltä löytyy jokunen kuva.Hinta on siellä pyyntihinta mutta foorumilla on myyntihinta.siellä on myös toinen puhelinnumero,molempiin vastaan.Jos olette joskus myyneet jotain torilla tai nettiautossa niin varmaan ymmärrätte miksi näin.
tarmoko
Viestit: 19
Liittynyt: La Heinä 12, 2014 3:52 pm

Re: M s type

Viesti Kirjoittaja tarmoko »

ups
Vastaa Viestiin