Kolaroitu XK8 kori -99

Autojen ja tarvikkeiden myynti-ilmoitukset.
JNi
Viestit: 586
Liittynyt: To Touko 26, 2011 9:03 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Kolaroitu XK8 kori -99

Viesti Kirjoittaja JNi »

Pihan siivous jäi vähän viime tippaan, mutta nyt on loppusuoralla. Myytävänä on kuvien mukainen etupäästään kolaroitu XK8:n kori, vm. -99 ja lähtöisin alunperin Saksasta. Ostin sen keväällä kolaroituna ja nyt purkaminen on loppusuoralla. Ennen korista luopumista irroitan siitä lähipäivinä vielä viimeisiä kuvissa näkyviä osia, kuten takavalot, loput sähköosat, johtosarjoja, listoja, katon hydrauliikan loput osat yms. Mutta tässä ennakkoilmoitus myyntiin tulemisesta.

Tuulilasista eteenpäin runko on vääntynyt, mutta siitä taaksepäin kunnossa. Takapuskurissa on repeämä ja tavaratilan pohjassa vähän painumia. Tavaratilan kansi on päässyt yliaukeamaan voimalla, sen etukulmat ja saranat ovat vääntyneet kaasujousien rikkoutuessa.

Kuvat ovat täällä: http://1drv.ms/1HRCXew

Hinnaksi sopii jotain, mikä ylittää Kuusakosken tarjouksen ilmaisesta noutamisesta.

Ai niin, auto on virallisesti rekisteröity nimiini ja liikennekäytöstä poistettu.

Jos on tarvetta XK8:n purkuosille, niin kannattaa kysellä. Hankin tuon kolariauton lähinnä sen sisustan takia, minkä olen talvella vaihtamassa toiseen autoon. Ja joitain muitakin osia olen käyttänyt / käyttämässä itse, mutta myyntiinkin riittää ja tulee talven aikana vielä runsaasti kaikenlaista.

Jouko
0500 532 579
Jaguar XJ8 -05 (Japani)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)