XKR coupe 2001 osia

Autojen ja tarvikkeiden myynti-ilmoitukset.
petri1
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Tammi 15, 2016 11:16 am

XKR coupe 2001 osia

Viesti Kirjoittaja petri1 »

Ympärivaurioitunut xkr myydään osina. Valm. nro. SAJAC41N41PA18527 aj. 120tkm. Moottori viallinen, muu tekniikka lähes ehjä. P. 0400-555243
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XKR coupe 2001 osia

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Moi !
Paljonko pyydät ahtimesta jos se on säilynyt ehjänä ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
mikkotapani
Viestit: 120
Liittynyt: To Syys 10, 2009 8:13 pm
Paikkakunta: Jäppilä (Pieksämäki)

Re: XKR coupe 2001 osia

Viesti Kirjoittaja mikkotapani »

Terve! Paljonka kustantaisi se keskikonsolissa oleva moduli missä on "TrackOff"-namikka? Itsellä vähäsen oikkuilee tuo TrackOff-kytkin kun ei aina suostu kytkemään sutimisen estoa pois päältä niin voisi kokeilla vaihtaa tuota modulia josko auttaisi.

Vähän edittiä eli asia ei ole enää osaltani ajankohtainen, moduli hommattu.
Viimeksi muokannut mikkotapani, To Maalis 24, 2016 6:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikkotapani
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
JNi
Viestit: 586
Liittynyt: To Touko 26, 2011 9:03 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: XKR coupe 2001 osia

Viesti Kirjoittaja JNi »

Omasta varaosa-autosta irroitin oheisen: https://onedrive.live.com/redir?resid=8 ... lder%2cjpg

Mutta muistelisin että näistä vanhemmista malleista voi IDS:llä lukea kytkinten toiminnan, itse olen joidenkin muiden keskikonsolin kytkimien toimintaa kerran sillä katsellut. Vilkaisin myös kytkentäkaaviota, kytkimen merkkivalolle tulee erillinen ohjaus ABS-yksiköltä, sen pitäisi yksikäsitteisesti näyttää onko kytkimen toiminne mennyt päälle.

Jouko
Jaguar XJ8 -05 (Japani)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)
merimies
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2016 12:12 pm

Re: XKR coupe 2001 osia

Viesti Kirjoittaja merimies »

terve
oliskos myytävänä ohjaustehostimen pumppua
mikkotapani
Viestit: 120
Liittynyt: To Syys 10, 2009 8:13 pm
Paikkakunta: Jäppilä (Pieksämäki)

Re: XKR coupe 2001 osia

Viesti Kirjoittaja mikkotapani »

JNi kirjoitti:Omasta varaosa-autosta irroitin oheisen: https://onedrive.live.com/redir?resid=8 ... lder%2cjpg

Mutta muistelisin että näistä vanhemmista malleista voi IDS:llä lukea kytkinten toiminnan, itse olen joidenkin muiden keskikonsolin kytkimien toimintaa kerran sillä katsellut. Vilkaisin myös kytkentäkaaviota, kytkimen merkkivalolle tulee erillinen ohjaus ABS-yksiköltä, sen pitäisi yksikäsitteisesti näyttää onko kytkimen toiminne mennyt päälle.

Jouko
No oilisiko tuo myynnissä kun Petri1 ei ole vastannut kyselyyni? Toki pitää piakkoin soitella hänelle kun on tuo numerokin ilmoituksessa. Ihan perstuntumalla olen sitä mieltä että omassani on tosiaan "mekaanis-elektroninen" kytkinvika. Autolla kun päivän ajaa ja kajuutta lämpeää läpeensä tai se on hotellin lämpimässä tallissa yön yli niin toimii vaan kotipihassa yön yli kylmässä seisomisen jälkeen ei.
Mikkotapani
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
JNi
Viestit: 586
Liittynyt: To Touko 26, 2011 9:03 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: XKR coupe 2001 osia

Viesti Kirjoittaja JNi »

On se myytävänä, hp. 80 eur. Jos satut kulkemaan Jyväskylän suunnassa, niin voit samalla ottaa tuon matkaan.

Jouko
Jaguar XJ8 -05 (Japani)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)
Vastaa Viestiin