ETEENPÄIN KULKEVA KISU TAHTOO UUDEN KODIN

Autojen ja tarvikkeiden myynti-ilmoitukset.
Kisumisu

ETEENPÄIN KULKEVA KISU TAHTOO UUDEN KODIN

ViestiKirjoittaja Kisumisu » To Loka 17, 2019 10:53 am

Hei, mun upea mutta ikääntyvä ja rakas kisu X-type 2001 (YFB-490) teki temput ja lopetti taaksepäin kulkemisen kertalaakista. Ammattiliikkestä sanottiin että vaihdelaatikko on rikki, menee vaihtoon ja vaihtamiseen menee rutkasti työtunteja. Auto kulkee kuitenkin nätisti eteenpäin ja on katsastettu nyt elokuussa. Niinpä ajattelin kysyä, olisko täällä joku alan harrastaja, joka tahtoisi rempata tämän itselleen tai kaverilleen? Jagge on vuosimallia 2001, ajettu 210.000 kilsaa, siinä on kaunisääninen V-6 moottori, nelipyöräveto, täysautomaatti, vaaleat nahkapenkit, 6 cd-poppikone, hyvät kesä- ja talvirenkaat, irrotettava vetokoukku, sähkösäätöiset etupenkit, taittuvat takapenkit ja kaikkea muuta toimivaa ja tarpeellista. Auto on ollut minulla vuodesta 2004 ja olen siitä todella paljon tykännyt. Olisi hienoa, jos tuo yksilö saisi vielä jatkoaikaa jonkun taitavan miehen käsissä. Yhteydenotot: 050-5485577 tai teea.hakanpaa@finnair.com

Palaa sivulle “Myydään”