E-type ovipahvit ja pyyhkijän varret, ym. osat kiinnostaa
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: To Marras 19, 2020 5:30 pm
E-type ovipahvit ja pyyhkijän varret, ym. osat kiinnostaa
Ostetaan E-type 1967 2+2 sopivia osia , moottori 4,2 l ja automaatti vaihteisto . Terveisin Jussi
Re: E-type ovipahvit ja pyyhkijän varret, ym. osat kiinnostaa
Terve,
Oletko jo vaihteiston löytänyt? Olisi tarjolla vaihteisto jonka ikää en varmuudella tiedä sekä 4.2 moottori purettuna. Ota yhteyttä 0405129005 jos kiinnostaa.
Oletko jo vaihteiston löytänyt? Olisi tarjolla vaihteisto jonka ikää en varmuudella tiedä sekä 4.2 moottori purettuna. Ota yhteyttä 0405129005 jos kiinnostaa.
Re: E-type ovipahvit ja pyyhkijän varret, ym. osat kiinnostaa
Terve,
Jos et jostain oudosta syystä ehdottomasti halua ajaa 60-luvun momentinmuuntimen ja laiskan 3-v automaatin vetämänä, niin laita tilalle minulta löytyvät 4-v Jaguarin oma manuaalivaihteisto ja melua, lämpöä, bensaa ja hermoja säästävä Laycock de Normanville ylivaihde. Kytkinkoppa ja kytkimen mekaniikka löytyy myös, oikeastaan tarvitset lisäksi vain kytkinpolkimen (sama poljinasetelma käy) ja pääsylinterin sekä vauhtipyörän. Koko paketti toimii moitteettomasti, se oli yhden kesän meidän XJ6C:ssä tilapäisesti kun auton oma alkuperäinen vaihteisto ja ylivaihde piti kunnostaa.
Ajoin samanlaisella itse viimeistelemälläni konversiolla noin 67tkm ekalla autollani joka oli 1966 (rek USA:ssa vm.1967) Series 1 2+2, Suomessa rek JAG-66 1996-2012 ja oli niin upea kokemus että innoitti etsimään XJC:n samalla 4.2L 4-v +O/D yhdistelmällä, mikä löytyikin huhtikuussa 2007.
Yv. tai soitto FJDC E-type mallivastaavalle.
-Jakuvaari
Jos et jostain oudosta syystä ehdottomasti halua ajaa 60-luvun momentinmuuntimen ja laiskan 3-v automaatin vetämänä, niin laita tilalle minulta löytyvät 4-v Jaguarin oma manuaalivaihteisto ja melua, lämpöä, bensaa ja hermoja säästävä Laycock de Normanville ylivaihde. Kytkinkoppa ja kytkimen mekaniikka löytyy myös, oikeastaan tarvitset lisäksi vain kytkinpolkimen (sama poljinasetelma käy) ja pääsylinterin sekä vauhtipyörän. Koko paketti toimii moitteettomasti, se oli yhden kesän meidän XJ6C:ssä tilapäisesti kun auton oma alkuperäinen vaihteisto ja ylivaihde piti kunnostaa.
Ajoin samanlaisella itse viimeistelemälläni konversiolla noin 67tkm ekalla autollani joka oli 1966 (rek USA:ssa vm.1967) Series 1 2+2, Suomessa rek JAG-66 1996-2012 ja oli niin upea kokemus että innoitti etsimään XJC:n samalla 4.2L 4-v +O/D yhdistelmällä, mikä löytyikin huhtikuussa 2007.
Yv. tai soitto FJDC E-type mallivastaavalle.
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________