S-type
S-type
Haluaisin ostaa/vaihtaa Jaguar S-typen, mieluiten 4.0 V8:n.
Vaihdossa tarjoan Citroen C5 V6 Break -05, ajettu 45.800 km.
Jaguarin toivoisin olevan Suomi-auto ja muu kuin hopeanharmaan värinen.
Citikka on todella iso sisätiloiltaan, nahkaa, 2x alut, xenonit ym.
Yhteydenotot timo.t.valimaki@poliisi.fi tai 0500/824904 tai tänne foorumille kysymyksiä?
t: TimoV6
Vaihdossa tarjoan Citroen C5 V6 Break -05, ajettu 45.800 km.
Jaguarin toivoisin olevan Suomi-auto ja muu kuin hopeanharmaan värinen.
Citikka on todella iso sisätiloiltaan, nahkaa, 2x alut, xenonit ym.
Yhteydenotot timo.t.valimaki@poliisi.fi tai 0500/824904 tai tänne foorumille kysymyksiä?
t: TimoV6
En ostakaan!
Koska kuulin niin paljon huonoa S-typestä niin en olekaan enää halukas hankkimaan Jaguaria vaan tyydyn Citroeniin, joka lähes täydellinen auto.
Kiitos ehdotuksia antaneille!
Kiitos ehdotuksia antaneille!
Re: En ostakaan!
Ehkä voisit meille muillekin vihjaista, mitä huonoa kuulit S-typestä.TimoV6 kirjoitti:Koska kuulin niin paljon huonoa S-typestä niin en olekaan enää halukas hankkimaan Jaguaria vaan tyydyn Citroeniin, joka lähes täydellinen auto.
Kiitos ehdotuksia antaneille!
Citroen on varmasti hyvä auto, mutta aika monella on kokemuksia ranskalaisista eikä mieli tee enää koettaa onneaan.
Re: S-type
"Koska kuulin niin paljon huonoa S-typestä niin en olekaan enää halukas hankkimaan Jaguaria vaan tyydyn Citroeniin, joka lähes täydellinen auto."
Uusi C4 HDI:ni kävi takuuhuollossa kolme kertaa ensimmäisen 11tkm/7kk aikana, jonka jälkeen vaihdoin sen S-typeen, joka on täydellinen auto
Uusi C4 HDI:ni kävi takuuhuollossa kolme kertaa ensimmäisen 11tkm/7kk aikana, jonka jälkeen vaihdoin sen S-typeen, joka on täydellinen auto
Re: S-type
Hauskoja juttuja täällä, kuten tämän alku.
Ainakin viranomaisen valkoinen V8 S =TM-50 oli kerran jopa ajautunut tieltä. Taisi olla takaa-ajossa.
Muistan lehtikuvan.
Liekö ollut vika autossa vai ehkäpä liian suuresta tilannenopeudesta!??
Kokemus ässästä sekin!
Ainakin viranomaisen valkoinen V8 S =TM-50 oli kerran jopa ajautunut tieltä. Taisi olla takaa-ajossa.
Muistan lehtikuvan.
Liekö ollut vika autossa vai ehkäpä liian suuresta tilannenopeudesta!??
Kokemus ässästä sekin!
Re: S-type
Kaikkeahan sitä kuulee mutta itse päättää mitä uskoo.
Itse ostin vuonna 2004 Alfa Romeon josta varmaan jokainen on kuullut enemmän tai vähemmän pahaa. Itse ajoin 185tkm Alffalla ilman MITÄÄN murheita, että oon kyllä erittäin tyytyväinen etten uskonut kuulo puheisiin.
Nyt on tuo S-Type R alla eikä ole mitään pahaa siitäkään sanottavana
Seuraavaksi pitää varmaan ostaa Fiat Punto kun kaikki tuntuu sitä haukkuvan
Itse ostin vuonna 2004 Alfa Romeon josta varmaan jokainen on kuullut enemmän tai vähemmän pahaa. Itse ajoin 185tkm Alffalla ilman MITÄÄN murheita, että oon kyllä erittäin tyytyväinen etten uskonut kuulo puheisiin.
Nyt on tuo S-Type R alla eikä ole mitään pahaa siitäkään sanottavana
Seuraavaksi pitää varmaan ostaa Fiat Punto kun kaikki tuntuu sitä haukkuvan
Re: S-type
Heh, minulla on samanlainen sitikka kuin ketjun aloittajalla ja lisäksi jagge ja olen tyytyväinen molempiin. Täysin viattomia eivät ole kumpikaan, mutta sitikka on jo kolmas sellainen minulla, joka kertonee jotain. Inarista Vesilahteen 1250 km taittui viime viikolla kivasti yhdellä istumalla kahdella tankkaustauolla, kahvitkin join vauhdissa.
Osallistuin juuri kahden kaverin autonostoprojektiin ja kävi niin, että toinen halusi ja osti pösön. Ei suostunut Fiatiin. Toinen taas halusi ja osti Fiatin, sanoi, että hänelle on sitten turha ainakaan mitään pösöä tarjota ...
Että sellaista, pääasia, että jokainen on omaansa tyytyväinen!
Osallistuin juuri kahden kaverin autonostoprojektiin ja kävi niin, että toinen halusi ja osti pösön. Ei suostunut Fiatiin. Toinen taas halusi ja osti Fiatin, sanoi, että hänelle on sitten turha ainakaan mitään pösöä tarjota ...
Että sellaista, pääasia, että jokainen on omaansa tyytyväinen!
Matti
XK8 Convertible -98
Alfa Romeo 159 Sportwagon JTDm 2,0 170 hv 2010
Kawasaki EN 500 1998
XK8 Convertible -98
Alfa Romeo 159 Sportwagon JTDm 2,0 170 hv 2010
Kawasaki EN 500 1998