75 XJS Coupe. Kiinnostaa kromiset puskurien trimmit. Kromiset listat pyöränaukkoihin joita kyllä Saksasta saa uusina. KM/H näytöllä oleva nopeusmittari, tai uudempi pyöreillä mittareilla oleva koko mittaristo. Lämppärin ja valokatkaisijoiden nupit. Kojetaulun painonapit toimii, mutta päältä rikki ja symboleita puuttuu. Sisävalot ja ilmantulojen ritilät ym muoviosat ovat saaneet californian auringossa kipeää. Brittiosasta olen ostanut uudet osat, mutta nämä saa olla käytettyjä kun uusia vaikea saada.
70 luvun vanteet pitää saada noiden 80 lukulaisten tilalle.
Onko takaluukussa ja ovissa sama avain? Tarttisin avaimen mistä viilaisin ja muutaisin lukkojen haitat, ellei löydy joltain samalle avaimelle ovien ja takaluukun lukot. Älkää naurako! Autossa on sellainen "ajonestojärjästelmä" ettei sitä käynnistä oikealla avaimella Englantilainen insinöörikään.
Tarjoa 046-5417191 mun nettiliittymä missä aina ei mikrofoni toimi, yv tai email simo.smeds@luukku.com
Takalamppu löytyi, XJS osia vielä haussa
Takalamppu löytyi, XJS osia vielä haussa
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Early XJ-S powerd by GM
Re: Takalamppu löytyi, XJS osia vielä haussa
Mittaristoja, osa sisävaloista löytyneet ja se tärkein eli Leaper avaimenperän lisäksi Kissaeläin toimitti ihan kotiin asti.
Muut osat vielä hakusessa.
Muut osat vielä hakusessa.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Early XJ-S powerd by GM