Apua! XJ-S lukko

Autojen ja tarvikkeiden osto-ilmoitukset.
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

.
Liitteet
jage2.jpg
jage2.jpg (148.33 KiB) Katsottu 4822 kertaa
jage1.jpg
jage1.jpg (227.92 KiB) Katsottu 4822 kertaa
Viimeksi muokannut rebel58, To Kesä 07, 2012 9:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua! XJ-S 72-87 lukko

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Anteeksi uusi topic kun atk tukihenkiöni ei saanut kuvia vanhaan ilmoitukseen. Ylemmässä kuvassa tasauspyörästön pikkurattaat. Sileä 19 rihlainen on Saliburyn lukottomasta ja nyt ois hakusessa 7,5 tuumaa eli 19cm kapea lukko murikka mihin menee 19 rihlaiset vetarit.
Viimeksi muokannut rebel58, To Kesä 07, 2012 9:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua! XJ-S lukko tai vetarit

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Output shaft lontooksi noi vetarit mitä etsin 30 rihlaisina 72-87 caseen. Tällä kännykällä hankala surffata ja jos ei kellään noita löydy, niin saisitteko linkkejä mistä noita voisi saada?
Mulla on (harha)luulo että toi lukoton vähemmillä rihloilla on XJ Saloonista ja nuo 30 rihlaiset XJ-S lukkoperän vetarit???

Harhaluulo. 72-87 eikä uudempaankaan 7.5 tuuman lukolliseen tai lukottomaan murikkaan Jaggeen ei ole 30 rihlaisia vetareita. 30 rihlaiset jenkkien vanhoissa Danoissa.

Englantilainen lukko hakusessa.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Kiire on kova. Kaikki lukolliset 7.5 tuumaa kelpaa, myös risat kunhan lukollisen 19 rihlaiset pikkurattaat on ehjät.
Saisitteko edes linkkejä vaikka Briteiltä? Nokian commariila hankala surffata, mutta jos saan linkkejä niin pääsen oikealla tietsikalla katsomaan.
Miel pelkkä 7.5 tuumaa lukko ilman välitystä.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Anttih
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 9:57 am
Paikkakunta: Masku

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja Anttih »

Noita 19 rihlaisia dana lukkoja on maailma täynnä, myös sitä jaggen powerlokkia saa uutena eikä ole pahan kalliita.

Kato vaikka just differentials tms, myös summitilla ja jegsillä noita on listoilla mutta ei välttämättä hyllytavarana.

Luottokortti käteen ja tuosta:
http://www.justdifferentials.com/index. ... ts_id=1586

Viimenen hyllyssä eli kipinkapin.. Olisin itte jo ostanut mutta ei käy mun välitykseen.
Harrasteena:
1970 Jaguar xj6 series 1 swb v8
1993 Jaguar Xj6 4.0 Sov
1983 Ford sierra rs cosworth look v8
2011 Porsche 356 speedster replica
1989 Porsche 944S
2004 Porsche Cayenne Turbo Flexfuel
1998 BMW 750i
e85 only
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Välityksellä ei väliä. Niissä on aina isolautaspyörä samalla kymmenellä pultitalla kiinni. Pinion shafteissa eroa, mutta se ei ongelma. Mulle tulee US välitys missä pinion shimmeillä, ei UK grympillä. En ole löytänyt. Kiitost tuosta linkistä, mutta toi ei ole sitä mitä haen. Isot pojat toisella puolella maaïmaa sanoo ettei toi kestä niitä tehoja mitä räyhämotissä on. Samalla unohtuu G5. Ei toimi eikä kestä isoja tehoja. Ausseilta tai Uudesta Seelannìsta saa supran 5 tai 6 vaihteisen mikä kestää +1000hp ja antavat takuunkin. Suomen nopeimmassa mailin autossa on tuo 6 vaihteinen loota ja virallinen ennätys on 347km/h. Tuota ei Jaguaarilla ihan helpolla rikota, mun Lumpulla ei ikinä, vaikka tehoa on. 58
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Anttih
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 9:57 am
Paikkakunta: Masku

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja Anttih »

Mä olen perinteisesti haistattanu pitkät niiden isojen poikien jutuilla kun suurin osa ihan paskaa. .. jos nyt näin suoraan sanotaan.

Osta quiafen atb, oon ostanu kolme suoraan tehtaalta ja aina antaneet takuun että viimeinen osa mikä siitä perästä hajoaa. On ihan oikeesti hyvä.
Ei ole jaggeen edes kallis, varmaan siinä tuhannen punnan pintaan rahteineen suomeen.
Harrasteena:
1970 Jaguar xj6 series 1 swb v8
1993 Jaguar Xj6 4.0 Sov
1983 Ford sierra rs cosworth look v8
2011 Porsche 356 speedster replica
1989 Porsche 944S
2004 Porsche Cayenne Turbo Flexfuel
1998 BMW 750i
e85 only
XJR-99
Viestit: 437
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:33 pm

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja XJR-99 »

Heh...tiedän Rebelin ajatukset Quaifesta. Tästä on juteltu..... Luulen ettei laita moista "lukkoa" ikinä. Itselläni piirtää kyllä mukavasti kahta yhteneväistä lakua niin pitkään kun haluaa ja on mukava normi katukäytössä. OS Giken tuotteita laitettu muutamaan oleelliseen jagge-ärjyyn maailmalla ( vaihdettu Quaife pois ja oltu tyytyväisiä ).
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Heh, 99 on ajatustenlukija. Kyllä minäkin sinun ajatuksia tiedän vaikka en ajatuksenlukija tai ennustaja ole. Sen repelin kristallipallo näyttää että en ole kesällä hitain Lumppu. Sun JaguarR ei ole Lumppu, mutta nyt on niin monta Jaggea tulossa että melkein saadaan kaavio. 7 varmaa. Jos Kossueläin saa pikku R Jaggen niin se on mukana ja meillä täys kasin kaavio. Hyvinkäällä onnistuu epävirallinen Jag luokka. Asiaan. Mä en tarviin kuin UK 19 rihlaiset lukollisen rattaat. Mekatsun kanssa tehdään itse tiukka lukko. Molempien pyörien pitää vetää heti eikä sitten vasta kun sutii! Kurveissa levylukko antaa periks minkä tarvii. Englantiin kellään yhteyksiä? Kännykällä vaikeeta surffata.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Anttih
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 9:57 am
Paikkakunta: Masku

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja Anttih »

Mulla on ollut parikytä lukkoa ja uskallan väittää että keskiverto harrasteautoilijaa enemmän ratatunteja/varttilähtöjä. Jos joku vahingossa väittää että atb:n kanssa ei piirrä heti kahta raitaa niin puhuu kyllä täyttä paskaa. Tiukkaan shimmattu levylukko on kadulla taas ihan perseestä, tietty jos käy vaan snägärillä ja kerran kaksi kesässä polkaisee niin samakai se sillon. Spooli tai Kemppikymppi ajaa kyllä saman asian. Radalla ei loogisemmin ja ennakoitavammin käyttäytyvää lukkoa ole kuin atb. Soraränni lienee ainoa paikka missä levylukko lienee parempi koska renkaita voi olla pariton määrä ilmassa, sorarännistä mulla ei kyllä ole kovin vakavasti otettavaa kokemusta. Toki on mahdollista että joku saa jossain lossissa sen quaifen pyörittämään vaan toista rengasta, silloin ei ole kyllä vika lukossa vaan ihan umpipaskassa alustassa koska sen renkaan pitää olla ilmassa.

Sellasista lukoista on myös kokemusta jotka vetää molemmilla vasta kun toinen jo sutii, on olleet muuten kaikki levylukkoja. Ja sellanen on jo vaarallisen arvaamaton radalla.

On muuten semmonen os gikenin rampillinen levylukkokin ollu.. ihan jees sekin oli.
Harrasteena:
1970 Jaguar xj6 series 1 swb v8
1993 Jaguar Xj6 4.0 Sov
1983 Ford sierra rs cosworth look v8
2011 Porsche 356 speedster replica
1989 Porsche 944S
2004 Porsche Cayenne Turbo Flexfuel
1998 BMW 750i
e85 only
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Mulla on nyt 3.31 kemppi. Ihan hallittavissa kesällä stripillä. Paitsi kun menee sladissa ja saa pitoa niin se menee sinne minne keula näyttää eikä sinne minne etupyörät näyttää. Kartiolukot on samasta paikasta kuin torsenit. Itsensuuri esti kirjoittamasta mistä, mutta kyllähän te tiedätte.. Soraränneihin ei olla menossa vaan asphaltilla pysytään, jos pysyy.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Anttih
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 9:57 am
Paikkakunta: Masku

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja Anttih »

Viimeksi kun kempillä ajoin niin liian varovaisen kaasunkäytön seurauksena auto oli nokka ojan pohjalla. :oops: ..tuosta on kyllä 15v aikaa.

3.31 aika pitkä ruuvi, mikä aski?
Harrasteena:
1970 Jaguar xj6 series 1 swb v8
1993 Jaguar Xj6 4.0 Sov
1983 Ford sierra rs cosworth look v8
2011 Porsche 356 speedster replica
1989 Porsche 944S
2004 Porsche Cayenne Turbo Flexfuel
1998 BMW 750i
e85 only
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apua! XJ-S lukko

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Jatketaan Drag Race topicissa.ddm
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Vastaa Viestiin