Xtypen lampunkehys

Autojen ja tarvikkeiden osto-ilmoitukset.
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

x typen krominen lampunkehys vänkärin ulommmainen.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Juu, eivät taida yksitellen myydä.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Aina kannattaa kysäistä. Näistä ei koskaan tiedä miten tekevät bisnestään.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Selvä kiitos sinulle.
En millään viittis ruuvimeisselin kanssa kierrellä parkkipaikkoja (oon vanhimmiten tullut aremmaksi) :mrgreen: :lol:
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

jakuaari äijä kirjoitti:Selvä kiitos sinulle.
En millään viittis ruuvimeisselin kanssa kierrellä parkkipaikkoja (oon vanhimmiten tullut aremmaksi) :mrgreen: :lol:

Täytyy kyl tähän todeta että en ole ikinä nähnyt X:ssä tollasia livenä, ehit vanhenemaan ennenkun löydät sellaiset liikenteestä :D Pitäs varmaan nähdä tuollaset että vois muodostaa mielipiteen et passaako hyvin.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Itsellä ollut nyt puoli vuotta '
ässässä ja en vaihtaisi pois. Tilasin jopa tähän toiseen ja odottaa kevättä kuten muut osat. Näyttävät kuvissa ainakin hyviltä äksässäkin ! Pikkuhinta isosta fafeliftistä..... 8)
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !

Itsellä ollut nyt puoli vuotta '
ässässä ja en vaihtaisi pois. Tilasin jopa tähän toiseen ja odottaa kevättä kuten muut osat. Näyttävät kuvissa ainakin hyviltä äksässäkin ! Pikkuhinta isosta fafeliftistä..... 8)
Tai sitten olen erilainen ja vetäsen tummaoptiikkavalot keulille, saattaisi olla melkoisen nussakka laitos sen jälkeen kun laittaisi sen facelift-verkkomaskin ja fiksaisi valot tummiksi, on kuitenkin sävylasit ja kaikki sekä talveksi mattamustat vanteet kromatuilla puolia ;)
Toinen vaihtoehto on jättää tuunailut toisiin autoihin kun tätä ei koskaan tummilla valoilla tehty, paitsi tehtiinhän S:ääkin muistaakseni.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tähän toiseen olen tuunaillut näitä juttuja mutta toisen jätän melkoisen perusmalliksi.Hyväjuttuhan noissa on kun ei tee mitään sellaista mitä ei saa jälkeä jättämättä poiskin niin voi muuttaa mieltänsä ja jos myy eteenpäin niin voi ottaa pois josostajaa häiritsee. Kunhan omaa silmää miellyttää.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tähän toiseen olen tuunaillut näitä juttuja mutta toisen jätän melkoisen perusmalliksi.Hyväjuttuhan noissa on kun ei tee mitään sellaista mitä ei saa jälkeä jättämättä poiskin niin voi muuttaa mieltänsä ja jos myy eteenpäin niin voi ottaa pois josostajaa häiritsee. Kunhan omaa silmää miellyttää.
Jep, taisinkin bongata tuon kärrysi nettiautosta. Aika huolella olet siihen lyönyt heebeliä, ja tosiaan kaikki kantsii tehä niin ettei tule peruuttamatonta jälkeä :) Oma ideani on tehdä sen näköstä jälkeä joka olis voinu rullata tehtaaltakin ulos, sopii mielestäni parhaiten.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
Juu, siellä tämä toinen on myynnissä. Ei sinällään ole tarve myydä mutta jos jollekin kelpaa niin saa hyvän auton kun ei nyt ole kahdelle oikeaa käyttöäkään.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Höpö höpö! Aina on tilaa monelle Jaggelle ja itse kirjoitit että uusi auto kiikarissa. Olet vihdoin nähnyt valon ja nyt on R tulossa pihaan, hallelujaa!
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Juu, tilaahan on tai sitä järjestetään, mutta ei tosiasiallista tarvetta kahdelle samanlaiselle. Mulla on lähes aina auto myynnissä sellaisella hinnalla että voin hyvillä mielin sen myydä. Sitten kattellaan seuraavaa. Kyllä tuollainen Ärrätetty tulee vielä.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Itsellänikin on jatkuva autokuume päällä mutta nyt olen ensimmäisen kerran noin parinkymmenen auton jälkeen tilanteessa missä ei oikeastaan edes tee mieli vaihtaa autoa. Olen oikeastaan suunnitellut ajavani X:llä vielä sellaisen 40-50tkm eli noin vuoden tai yli näillä ajoilla ja voimakas tunne on ettei merkki tule kyllä vaihtumaan ihan hetkeen, sen verran on tullut eri merkkejä kokeiltua että nyt tiedän mikä itselleni sopii, isompaa sen sijaan tekisi mieli että olisi vieläkin hiljaisempi ja mukavampi kyyti :) Jos ei näitä duunikilsoja tulisi niin paljon niin ilman muuta se olisi kasikissa täälläkin kiikarissa, nyt on pakko priorisoida hieman järjen ja tunteen välillä, toisaalta onhan näissä sitä vääntöä puhumattakaan uudemmista kuten tuosta 2.7d koneesta.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Perkele!
Ja vielä kilometrikorvaukset tulee ensi vuonna tippumaan. Tee siinä sitten pitkien matkojen ajoja asiakkaileidun luokse, tai tee niin kuin de grönä haluaa, lopeta ne kokonaan ku ne ottaa persettä jopa kaukokidän kolmepyttysellä ekohybridillä. Saati sitten että siitä pitäisi saada korvaus jos joutuu moisella paskalla töitä tekemään. Sorry purkaus, mä en ole ihan kartalla tässä. Kavereilta kuulluut ja ketkä ajaa pitkää matkaa, niitä rangaistaan mitä työtä tekevätkään ja kuinka paljon, siis tässä tapauksessa kuinka vähän ajavat? Voiko olla totta? Tervetuloa Suomen sarvikuonejen maahan TexPat.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Eikä siinä vielä kaikki, Kyllöset ja kumppanit haluavat myös palkita työtä tekevää lisää allaolevalla, itse olen vielä siinä tilanteessa että pystyisi täältä vuoden parin sisällä lähtemäänkin jonnekin missä ei kokoajan tehdä työnteosta kannattamattomampaa ja elämästä ahdistavampaa näillä hiton kyttäyksillä, kohta se olis siis lähdettävä jos meinaa lähteä, mikäli siis vaimon saisi suostuteltua: http://www.hs.fi/kotimaa/Ty%C3%B6ryhm%C ... 5628282809
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Syyttömänä syntymään, sattui hän, tähän maahan pohjoiseen...
Eihän sellaisia ratkaisuja tulla näkemään jossa autoilun yksityishenkilöille tulevia kustannuksia ainakaan vähennettäisiin. Aina ropisee lisää jotain maksuja. Nyt kissa maksaa minulle pelkkinä vakuutuksina ja veroin 2000€ vaikka en ajaisi metriäkään. Minulle sopisi kilometreihin perustuva verotus kun ei tule pakkoajoa juuri ollenkaan. Tuo lisävero olisi todella haitarista koska se ei suoraan edes menisi tiestön yms parantamiseen. Tuntuu järjettömältä että autoilua verotettaisiin ja sen tuomat rahat käytettäisiin sisäministeriön lomarahoihin. Sama kuin verotettaisiin lisää lisää ravintoloita jotta saataisiin lisää peltipoliiseja joensuuhun yms. Autoilijatkin ovat toisaalta liian lauhkeita ja hyväksyvät kaiken lisäverotuksen. Jos ranskassa vaikka hallitus päättää verottaa lisää autoilua niin 300 rekkaa ajaa pariisin keskustan sekaisin tukkimalla tiet tai maanviljelijät lisäveron uhkassa kippaavat paskaa koko pariisiin ja tukkivat tiet traktoreilla. Ehdotankin että jos lisäveroa ruvetaan lyömään läpi niin ajetaan helsinki jaguaareilla tukkoon niin saadaan ainakin huomiota. Kolmesataa jaggea poikittain mannerheimintielle ja eduskuntatalon ympärille ja ovet lukkoon sekä bileet pystyyn. Hieno tapa nähdä muiden autoja ja vaikuttaa koska vaikka tämä lapselliselta kuulostaakin niin millään muulla kuin tällaisella toiminnalla ei voi vaikuttaa nykyisin . Kesällä olisi tietysti paras aika säiden puolesta. Otetaan mukaan muutama muukin merkki niin ei liiku helsingin keskusta yhtää. Ei niitä autoja nyt sieltä kukaan lähde hinaamaan kun noin paljon tulisi. Mukana ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Syyttömänä syntymään, sattui hän, tähän maahan pohjoiseen...
Eihän sellaisia ratkaisuja tulla näkemään jossa autoilun yksityishenkilöille tulevia kustannuksia ainakaan vähennettäisiin. Aina ropisee lisää jotain maksuja. Nyt kissa maksaa minulle pelkkinä vakuutuksina ja veroin 2000€ vaikka en ajaisi metriäkään. Minulle sopisi kilometreihin perustuva verotus kun ei tule pakkoajoa juuri ollenkaan. Tuo lisävero olisi todella haitarista koska se ei suoraan edes menisi tiestön yms parantamiseen. Tuntuu järjettömältä että autoilua verotettaisiin ja sen tuomat rahat käytettäisiin sisäministeriön lomarahoihin. Sama kuin verotettaisiin lisää lisää ravintoloita jotta saataisiin lisää peltipoliiseja joensuuhun yms. Autoilijatkin ovat toisaalta liian lauhkeita ja hyväksyvät kaiken lisäverotuksen. Jos ranskassa vaikka hallitus päättää verottaa lisää autoilua niin 300 rekkaa ajaa pariisin keskustan sekaisin tukkimalla tiet tai maanviljelijät lisäveron uhkassa kippaavat paskaa koko pariisiin ja tukkivat tiet traktoreilla. Ehdotankin että jos lisäveroa ruvetaan lyömään läpi niin ajetaan helsinki jaguaareilla tukkoon niin saadaan ainakin huomiota. Kolmesataa jaggea poikittain mannerheimintielle ja eduskuntatalon ympärille ja ovet lukkoon sekä bileet pystyyn. Hieno tapa nähdä muiden autoja ja vaikuttaa koska vaikka tämä lapselliselta kuulostaakin niin millään muulla kuin tällaisella toiminnalla ei voi vaikuttaa nykyisin . Kesällä olisi tietysti paras aika säiden puolesta. Otetaan mukaan muutama muukin merkki niin ei liiku helsingin keskusta yhtää. Ei niitä autoja nyt sieltä kukaan lähde hinaamaan kun noin paljon tulisi. Mukana ?
Ilman muuta, johan tämä lammaslauman toiminta alkaa ottaan päähän, jos suomessa tällänen hieno uudistus tehdään niin heti ollaan että "Bäää, kyllähän te tiedätte meille on parasta, ja sitten siistissä parijonossa teuraalle" :D
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Xtypen lampunkehys

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

En ole mukana. Jos siellä parikymmentä Jaguaria niin niistä ei yksikään jää ehjäksi. Jalkaliitto, linnan kuokkavieraat ja terroristit mitä en mainitse nämä autojenvihaajatmmitä esin em terroristit niin olen mukama. Paljon, siis paljon autoja tuohon mielenilmaukseen niin lähen käyttiksellä tai perkele Lumpulla ilman vaimentimia ja pari rotevaa "Maila-Jussia" kyytiin jos alkaa katukivet lentää. Selvä osoitus että kaikki autoilijat vastustavat tuota saisi ehkä keskustelua aikaan, mutta tuskin muuttaisi sitä. Tää kokovartalo m****u millä ei ole korvia voisi olla ihmeissään shellin pomona jos mentäisiin lakkoon. Totaalisesti se ei onnistu pakolliset ajot on ajettava mutta shellin myynti romahtaisi. Niin muidenkin ja sitä de grönat haluaisivat. Koska verot pienenisi valtiolle bensan hintaa nostettaisiin. Jotai radikaalia pitää tehdä ennen kuin täällä jotain tapahtuu. Ei radikaalia mutta nyt mä pistän jorma "dick" ollilan shelllin boikottiin. Miten saisi kaikki autoilijat mukaan niin tän suunnitteija jorma aiakin lentäisi palliltaan.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Vastaa Viestiin