XK8 2004-> sumuvalot

Autojen ja tarvikkeiden osto-ilmoitukset.
76tomppa
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 11, 2016 1:30 pm

XK8 2004-> sumuvalot

Viesti Kirjoittaja 76tomppa »

Moi,
Hommasin uuden puskurin autoon ja nyt pitäis löytää sumuvalot vielä. Eli nokan malli on toi facelift ja niillä uudemmilla sumuvaloilla(vaihtui vissiin 2004).
Lisäksi olis tarvetta taka-sivuvaloille. Tällä hetkellä autossa on punaiset sivuvalot ja ne pitäisi vaihtaa keltaisiin, eli myös näitä saa tarjota.

Kiitoksia etukäteen.

Tomppa
JNi
Viestit: 586
Liittynyt: To Touko 26, 2011 9:03 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: XK8 2004-> sumuvalot

Viesti Kirjoittaja JNi »

Jos katselet valoja vaikka eBaystä, niin tuo X350:n sumuvalo on sama kuin pre-facelift S-Typessä. Ja yhtä tehottomat... led-huomiovalot noilla paikoilla olisivat hyödyllisemmät.

Katsastajalle kelpaa tarvittaessa sivuvalojen pimennys ja spray-maalaus vaikka mustaksi.

Jouko
Jaguar XJ8 -05 (Japani)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)
76tomppa
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 11, 2016 1:30 pm

Re: XK8 2004-> sumuvalot

Viesti Kirjoittaja 76tomppa »

JNi kirjoitti:Jos katselet valoja vaikka eBaystä, niin tuo X350:n sumuvalo on sama kuin pre-facelift S-Typessä. Ja yhtä tehottomat... led-huomiovalot noilla paikoilla olisivat hyödyllisemmät.

Katsastajalle kelpaa tarvittaessa sivuvalojen pimennys ja spray-maalaus vaikka mustaksi.

Jouko
Kiitti vastauksesta. Mä en nyt kuitenkaan ole ihan varma mitä tarkoitat? X350 on kuitenkin XJ-malli ja mulla on XK8. eBaysta noita olen katellut ja ihan hirveesti niitä ei tunnu olevan saatavilla.
Onko joku tilannut joskus jotain DesignXKR:stä? Sieltä ainakin nettisivujen mukaan saattais löytyy, mutta aika heikosti vastaavat meileihin ja puhelimeen.
JNi
Viestit: 586
Liittynyt: To Touko 26, 2011 9:03 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: XK8 2004-> sumuvalot

Viesti Kirjoittaja JNi »

Äh... lukihäiriö, meni K ja J sekaisin... :-)

Jouko
Jaguar XJ8 -05 (Japani)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)
Vastaa Viestiin