Terve,
Voisi sitä kai keretä, mutten tiedä onko mitään järkeä normi-Misukoita lähteä polttamaan ja kun ei ole dynossa tai edes huollossa käyty sitten hankinnan jälkeen vielä kertaakaan. Ovat vielä sen verran hyvät renkaat sateella (ja Alpeilla tuli luntakin toukokuun lopussa ihan kunnolla! )

että niillä haluaisin ajella vielä pitkään (205/70 R15 XWX).
Vähän tekisi mieli sanoa, että katsotaan sitten joskus, kun olen talvella ensin ehtinyt tarkistaa venttiilikoneiston kunnon, puristukset, ohivirtauksen yms. ettei mitään hajoa jos vaikka antaa vetää sinne 6.000-7.000 tuntumaan.
Dynokin voisi olla hyvä idea, että näkisi miten seokset pelaavat nykybensalla läpi koko kierrosalueen, ilmanputsarit pitää uusia ja olisi hyvä kokeilla myös dynossa tuo ilmansaannin vaikutus. Kovassa vauhdissa se vakiosysteemi toimii hienosti, sen tiedän kokemuksesta, mutta epäilen, ettei kone saa tarpeeksi ilmaa täyskiihdytyksessä noin lyhyellä matkalla. Se maili voisi olla vähän kiinnostavampi, varsinkin kun en ole mikään pätevä kuski kiihdyttelemään, käynyt vakioautolla tolpalla tasan kaksi kertaa kauan, kauan sitten. E-typellä kun saa isoimman vaihteen päälle ja kaasun pohjaan, ei ole kuskilla enää paljon väliä!

Kakkosen synkka on vähän kulunut (75tkm ajettu 41 vuotta vanha auto) ja jos vaihdan turhan nopeasti se hieman rusahtaa, joo tiedän että se on näissä aika tavallista, mutta pitäisi ehkä päästä jossain piilossa ensin pari kertaa edes vähän harjoittelemaan!

Niin ja on vaimon syntymäpäivä seur. aamuna ja sillä vielä kajakkipooloturnaus, että luulen vähän, että mun pitää olla tukijoukkona paikalla. Sori.
-Jakuvaari