Edullisia renkaita netistä

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
Naikki

Edullisia renkaita netistä

ViestiKirjoittaja Naikki » Pe Helmi 10, 2017 12:42 pm

Tervehdys!

Vinkiksi kanssa-autoilijoille edullinen rengasmyymälä netissä...tai siis Virossa. http://www.rengas24.com/
Itse olen tilannut kahteen autoon renkaat tuolta ja olen ollut tyytyväinen.
Ainoa miinus tietty, että rengastyöt pitää teettää paikallisesti sitten Suomessa, ja liikkeet eivät eikein tunnu siitä tykkäävän.
Jos sattuu tarvitsemaan myös vanteet, niin sitten kannattaa ottaa pakettina, niin ei tarvitse muuta kuin laittaa/laitattaa alle.

P.S. En ole mitenkään työsuhteessa ko. yritykseen, joten tämä ei ole spamia, vain vinkki...jonka voi jättää toki käytämättäkin. :P

-= Naikki =-
Jaguar XJ6 S1 1970

mikki
Viesti:

Re: Edullisia renkaita netistä

ViestiKirjoittaja mikki » Pe Helmi 10, 2017 11:22 pm

Hyviä kaikki vinkit kustannusten säästämiseksi.
Nyt vielä vinkatkaa paikoista jotka mielellään asentaa renkaat vanteille ja hintaa eri puolilla maatamme....
M
ex X Estate 2,0d 1st Jag ,white XF 2,2d 2nd Jag
nyx silver X3 3,0d X-Drive
nyx 3rd Jag XK8 Convertible,
nyx 4th Jag XE panoramic/ sun roof, webasto, 8ZF autom, full black leather, IRR=Italian Racing Red
Motto: Auton mallissa kirjain X tai S :lol:

kissaeläin

ViestiKirjoittaja kissaeläin » La Helmi 11, 2017 5:43 am

Moi,
Ei mulla ainakaan ole ollut ongelmaa rengasliikkeissä palvelun kanssa kun omat muualta tilatut kumit olen vienyt ja kysynyt asennusta ja hintaa. En siis tunnista ongelmaa asiassa. Kertokaa toki kokemuksia päinvastoin, että missä niitä renkaita ei asenneta rahaa vastaan ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-

Vemppu

ViestiKirjoittaja Vemppu » Pe Huhti 14, 2017 4:51 pm

kissaeläin kirjoitti:Moi,
Ei mulla ainakaan ole ollut ongelmaa rengasliikkeissä palvelun kanssa kun omat muualta tilatut kumit olen vienyt ja kysynyt asennusta ja hintaa. En siis tunnista ongelmaa asiassa. Kertokaa toki kokemuksia päinvastoin, että missä niitä renkaita ei asenneta rahaa vastaan ?

Kyllähän ne rahalla alle saa miltei missä vaan mutta sitä rahaa voi tarvita toisissa paikoissa kovasti paljon tuntuisesti. Minusta esim. 90€ vanteille nostosta ja tasapainotuksesta on aikalailla paljon eli liikaa :-/ Myöskin naamanmytristely on tuttua samaten kuin se että kalenterit pukkaa olemaan kovasti täynnä :P

Onneksi huoltsikat yms paikat joissa ei olla niin sen "oman rengasmyynnin perään" tekevät noita vielä kohtuuhintoihin ilman ylimääräisiä voimisteluliikkeitä.
Jaguar XJ6 4.0 x300 4.0 -96
Honda Vf750c Magna -94
Volvo XC70 2.4 D5 -09
Peugeot 308 120 Vti Sport -08
Toyota Corolla Liftback 1.3 -89
Adria Izola 697 SL Renault Master 2.5 150Dci -08

always bb

ViestiKirjoittaja always bb » Ma Huhti 17, 2017 10:47 am

Rengasonline jopa halvenpi kun viron firma ja saa lähimmän asennuspisteen katsottua netistä
EBR garage

Palaa sivulle “Palvelut”