varoituksen sana

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
Vieras

varoituksen sana

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ostin X-type 2.0D Executiven uutena Tampereelta ja nyt olen kaksi kertaa käyttänyt sitä määräaikaishuollossa Oulun Wetterillä. Ainoa ihmetykseni aihe on kuinka meninkin siihen lankaan että käytin vielä toisenkin kerran. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Palvelu on ollut ala-arvoista, niin informoinnin kuin käytännön työnkin suhteen. Varaosia (esim. raitisilmasuodatin, korjattavat osat) ei hankita huoltoon mennessä, vaikka itse huollot varataan yli kuukautta etukäteen. Tehdyistä, sen enempää kuin tekemättömistäkään huoltotoimenpiteistä ei ensimmäisellä huoltokerralla mainittu mitään autoa luovutettaessa. Sijaisautoa ei tarjottu ilman erillistä vaatimista ja esittäessäni pyynnön autosta siihen suhtauduttiin vähättelevästi naurahtaen tyyliin "voinhan minä sinulle sen auton antaa". Huollon hinta voi olla ihan mitä tahansa, vaikka autoa ostettaessa korostettiin huoltojen tasahintaisuutta. Auton huollon valmistumisesta ei ilmoitettu asiakkaalle vaikka siitä erikseen sovittiin. Tässä vain osan ongelmista mainitakseni.
Teknisen puolen päällikkö kyllä erittäin mallikkaasti korjasi sitten henkilökuntansa virheitä, siitä kiitos hänelle, mutta toisella huoltokerralla lähes samat virheet toistuivat, samalla välinpitämättömyydellä kuin ensimmäiselläkin kerralla. Hupaisinta oli, että viikkoa aiemmin olin käynyt Wetterillä ja nimenomaan esitin huoleni että edes tällä kertaa olisi osat tilattu valmiiksi.
Kolmatta kertaa ei tule, niin tyhmä en ole ettenkö vähitellen opi.
Ottaisinkin mielelläni vastaan kommentteja ja kokemuksia Jaguarin omien huoltopisteiden toiminnasta, samoin kuin Vaasan tai Jyväskylän huolloista. Ajan mielelläni vaikka Espooseen jos saisin asiallisen palvelun ja huollon yhdellä käyntikerralla.
Salsared
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 2:20 pm
Paikkakunta: Hollola kk

mjaa...?

Viesti Kirjoittaja Salsared »

itse ostin omani juuri wetteriltä. myynti kyllä toimi kuin rasvattu. nyt näyttivät muuttaneen uusiin tiloihin ja jageille omat parkit ja hieno oma akvaario. myyjäkin saatin paikalle soittamalla. huolloista en osaa sanoa muuta kuin että turussa ainakin tuntui toimivan. tuo tasahinta hiukan kyllä jäi arveluttamaan minuakin. juuri menossa seuraavaan huoltoon ja nyt arvon espoon, kaivokselan, lahden, turun, oulun tai treen välillä. Lahdessa ainakin yritys on kova eli soittavat etukäteen ja varaavat huollon, sijaisauto sovitaan aina etukäteen ja myös pesun voi varata etukäteen omaan profiiliin. no, katsotaan...tammikuussa olis mentävä...
Se on vaimon auto...
Kopi
Viestit: 1961
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kopi »

Oulun Wetterin Volvo-huollosta on sen verran karmeat kokemukset (taoin päätäni seinään useaan kertaan, joten kyse ei ole sattumasta), että nykyisin käytän autoni huollossa yli 200km päässä mieluummin kuin heille enää menen. Wetteri se on sielläkin (monopoli pohjois-suomessa), mutta palvelu ja työn laatu huomattavasti parempaa.
Seuraava autoni ei ole Volvo, vaikka olenkin itse autoon tyytyväinen niin tuo huolto maksaa heille yhden asiakkaan. Ja kuulopuheiden mukaan monta muutakin. Mutta ilmeisesti heillä on varaa heitellä asiakkaita pois. Tilanne on nimittäin jatkunut vuosia. Kirjoitin asiasta maahantuojallekin, eivät vaivautuneet vastaamaan.
Samasta syystä en voi uutta Jaggeakaan ostaa, täytyy ajella tuolla jota pystyy itse huoltamaan!
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
den
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 8:08 pm
Paikkakunta: Oulu

Oulun Wetteristä

Viesti Kirjoittaja den »

Odotin mielenkiinnolla kun kuulin huhuja että Jaguarin myynti tulisi tänne ouluunkin.Kun kuulin että se tulee Wetterille olin vähän pettynyt.
Minulla on nimittäin aikaisempia kokemuksia em.liikkeestä arkisemman merkin tiimoilta...
Ostimme nimittäin käytetyn traktorin tai siis volvon vaimolle sieltä ja itse auton myynnissä ei ollut huomauttamista mutta sen jälkeen.
Mainostettiin että tämä on wetterin vastuu takuulla, en vaan silloin tiennyt että se on 80%huonompi takuu kuin tavallinen,tai siltä se tuntui.
Sovittiin kaupat ja se että jos autossa ilmenee jotain moitteita lähi viikkoina,ne laitetaan onhan autossa Wettwrin vastuu takuu...
Heillä auto oli hallissa ja toimi hyvin,meillä se seisoi yön kylmässä eikä käynnistynyt kunnolla,arvelin muutaman hehkun olevan palanut,lisäksi huomasin kytkimen alkavan haukkaamaan kun autolla ajoi pitempään ja kytkin lämpeni,ei ilmennyt koeajolla kun paikat oli kylmät.
Menin myyjän juttusille että nämä viat olen havainnut josko ne saisi kuntoon niin olen tyytyväinen.Myyjän vastaus oli että ne on kuluvia osia jotka ai kuulu takuun piiriin! Ihmettelin ääneen että mitä muuta autossa on ku kuluvia osia!?
Mustavalkoisena luonteena annoin asian olla mutta päätin ette en osta tästä liikkeestä enää yhtään autoa.
Jaguarini hain Jaguarin myyntipisteestä Tampereelta ja sieltä ostan seuraavankin.
Vanteita kysyin tuohon Wetteriltä ja lupasivat tilata sopivat ja soittaa kun ovat tulleet.Vuosi on kulunut eikä Wetteriltä ole soittoa kuulunut enkä minä kyllä soita jos on sovittu että he ottavat yhteyttä.Eli ostin vanteet toisaalta.Kerran kävin kysymässä merkin oheis tuotteita joita ei löytynyt edes kynää,sain ylväkkään vastauksen myyjältä.Me keskitymme vain olennaiseen! On siinä paljon oppimista Jagen myynnissä,se on omistajalleen paljon enemmän kuin auto ja oheis tuotteet kuuluu olennaisena osana siihen.

PS: Minä odotin tänne ihan oikeaa myyntipistettä, niin tulikin "nakkikioski" Mihin sopii just ja just kaksi autoa! Mielestäni Jaguar merkkinä vaatii paljon enemmän.
Kopi
Viestit: 1961
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oulun Wetteristä

Viesti Kirjoittaja Kopi »

den kirjoitti:Vuosi on kulunut eikä Wetteriltä ole soittoa kuulunut enkä minä kyllä soita jos on sovittu että he ottavat yhteyttä.
Ai vasta vuosi... minä olen odotellut heiltä tax-free hinnastoa syksystä 1998 asti. Se luvattiin faxata seuraavana päivänä, kun myyjä ei ehtinyt etsiä sitä paikalla ollessani, hänellä oli kiire viemään kavereitaan Jääliin (naapurikunta). Keskellä päivää, asiakas (minä) odottamassa.
En kysellyt minäkään toista kertaa, Volvo tuli ostettua muualta.
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
hoopee
Viestit: 34
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 11:35 am

Nyt en ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja hoopee »

Miksi odottaa vuosi? Asioihin tulee puuttua ja antaa palautetta kohtuullisen ajan kuluessa. Ei saa jättää unholaan, eikä itse jääädä tuleen makaamaan. Ei tällainen ketään palvele, kaikkein vähiten asianosaista.

Nyt toimeksi ja Wetterille nostamaan ns. kissa pöydälle. Yhteys myöskin maahanatuojaan.

Ryhtiä toimiin asiakkaankin taholta. Räksyttäminen ei johda mihinkään. Vastus voi voi olla joskus liikkeissä kova, mutta ei auta - ollaan mekin, aina kun on aihetta. Turhasta ei pidä alkaa rekkuloimaan.

Jään odottamaan mitä Wetterillä ja maahanatuojalla sanotaan.Kun on sotaan lähtenyt pitää sota käydä lopuun saakka.
den
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 8:08 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja den »

No eipä tullut vuotta odotettua vaan viikon kuluttua ostin vanteet toisaalta ja palvelu pelasi.Vuosi on kulunut siitä että he lupasivat ottaa yhteyttä.
Pitäisikö minun alkaa soitteleen sinne tänne saadakseni palvelua liikkeestä?Ei kiitos,mieluummin valitsen liikkeen mistä sitä saa anelematta.
Kopi
Viestit: 1961
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt en ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Kopi »

hoopee kirjoitti:Miksi odottaa vuosi? Asioihin tulee puuttua ja antaa palautetta kohtuullisen ajan kuluessa. Ei saa jättää unholaan, eikä itse jääädä tuleen makaamaan. Ei tällainen ketään palvele, kaikkein vähiten asianosaista.

Nyt toimeksi ja Wetterille nostamaan ns. kissa pöydälle. Yhteys myöskin maahanatuojaan.
Kirjoitin kokemuksistani (huollosta, en tuosta tax-free kaupasta) joskus v 2002 sekä Wetterin teknisen palvelun päällikölle että maahantuojalle, kumpikaan ei vastannut sanallakaan. En aio käyttää enempää aikaani tuulimyllyjä vastaan taisteluun, äänestän jaloillani. Ja kertomalla kokemuksistani aina kun joku vähänkin usuttaa... Monesti saa samansuuntaista vastinetta, taksikuskeilta, tutun tutuilta jne joten en usko edes yksin olevani "kaltoin kohdeltu". Toki voi olla että esim maahantuojalle ei monikaan jaksa valittaa, joten siellä yksinäinen urputus menee roskiin ja heille riittää kun kauppa käy (monopoliaseman turvin).

Luulenpa että asiakastiedoissani on tamperelaistyylisiä merkintöjä, mutta niin on minullakin heidän kohdallaan, tasapeli.
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
hoopee
Viestit: 34
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 11:35 am

Ymmärän

Viesti Kirjoittaja hoopee »

Aluksi totean kirjoittaneeni melko pitkän tarinan tästä Palvelut, "kysymyksiä ja vastauksia aiheesta", mutta sitten yht`äkkiä, klikkasin hiirellä jotain, en tiedä mitä, niin kaikki työ meni hukkaan, hävisi johonkin. Koitin kaikin keinoin palauttaa miten osaan, mutta sinne meni, kuten sanotaan; ”Kankkulan kaivoon”

Nyt tyydyn lyhyenpään versioon, mikä ehkä parempikin.

Näinhän se on, että jossain vaiheessa tulee mitta täyteen. Kun ei vastata niin pitää tehdä omat johtopäätökset. Johan olitte monelle taholle yhteyttä ottanutkin. Eli: "Ei tupata, kun ei tykätä".

Tässä yksi itselle tärkeä kysymys mitä olen maahantuojalta mm. tivannut:
"3 vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta, 24h Road Assistance tiepalvelu"?

Mitä tarkoittaa takuu yksilöidysti ja mitä mainittu tiepalvelu? Mainittu teksti näkyy - http://www.jaguar.fi/ sivulla kaikkien muiden Jaguar-mallien vakiovarustelistassa ensimmäisenä mutta ei S-Typen kohdalla? Mistä johtuu? Tämä voi olla ns. painovirhepaholainen, mutta .. onko?

Tärkeämpää on minulle kuitenkin se, että saan vastauksen kohtuullisessa ajassa kysymykseeni, kuin se mitä nettisivuilla lukee ja näkyy? Siellähän voi päivityskin olla tehtynä ihan milloin vain vuosia taaksepäin jne..

Ellen tähän saa vastusta pian ja kirjallisesti, on peli pelattu JAGUAR S-Type 2.7D V6 Executive AT unelman suhteen. Miten voin luottaa jatkossa mihinkään muuhunkaan asiaan. Voihan olla, ettei heidän nettipalvelunsa (maahantuoja) pelaa tältäkään osin jos ja kun virhe on tuossa mainitsemassanikin päivityksessä. Samaan merkkiin muuten vielä, oli virhe (voi olla vieläkin) S-typen vetokoukun kohdalla. Koukun saa vaikka nettitiedoissa mainitaan ettei saa? Voi olla siis muitakin virheitä, mutta ei liene minun asia niitä kuntoon laittaa.
Nettisivuista vielä sen verran, että katsokaapa maahantuojan nettisivulta jälleenmyyntiin mentäessä niin eipä löydy "automyyjiä" (esim. T:re) ollenkaan vain "päälliköitä". Ilmoitin tästä epäkohdasta Treen isolle päällikölle syksyllä -04, hän kyllä heti soitti ja kiitti mutta eipä ole korjausta -PÄIVITYSTÄ- tullut tähänkään asiaan. En näin ollen tiedä onko T:reen Jagge-myyjäni enää edes talon kirjoilla? Vai tapahtuukohan asiointi näin ollen aina ja vain pomojen kautta?

No nyt sitä tarinaa tuli taas ehkä liikaakin..
Aurinkoista kevätaikaa Jaggeunelmiin.
tismi
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 8:51 am
Paikkakunta: Vammala

road assistance tiepalvelu

Viesti Kirjoittaja tismi »

Esimerkki sen toimivuudesta.....xenon valot pimeäksi keskellä yötä....ensi toinen huomattiin, kun poikkesimme kahvilla. Jatkoimme kotiinpäin, pääsimme n. 10 km, niin toinenkin xenon (lähivalo) pimeäksi. Ajelimme kotiin osin pitkillä valoilla, osin parkki+sumuvaloyhdistelmällä.

Seuraavana päivänä (lauantai)soitto huoltokirjan mukaiseen Road Assistance- numeroon, kyselivät tietoja ja päättivät lähettää tuomaan Volvon tilalle vara-autoksi hinurilla. Samalla veivät Jagen huoltoon ja maanantaina ennen puoltapäivää soittivat, että auto kunnossa. Olimme kaikenkaikkiaan tyytyväisiä palvelusta.
tismi
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 8:51 am
Paikkakunta: Vammala

Road Assistance

Viesti Kirjoittaja tismi »

Edelliseen viestinn täsmennys, eli kyseessä X-type ja huoltopaikka Tampere.
ojala
Viestit: 63
Liittynyt: Su Joulu 19, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ojala »

Toinen esimerkki Road Assistancen toimivuudesta.

Meillä oli S-typen takarenkaaseen tullut jostain ruuvi ja rengas oli tyhjentynyt yön aikana. Auto oli lämpimässä autotallissa. Aamulla mietin vararenkaan vaihtamista alle kun muistin em. palvelun ja se näytti olevan vielä voimassa autolle.

Soitin palveluun, 10 min kuluttua kaveri soitti autosta olevansa matkalla ja 20 minuutin kuluttua kaveri oli vaihtanut vararenkaan autoon. Talvirenkaiden vaihto alle oli bookattu parin päivän päähän, jolloin vararengas sitten vaihdettiin talvirenkaaksi.

Vararenkaan vaihtaminen alle olisi toki ollut suhteellisen kivuton homma itsekin tehdä autotallissa mutta kun palvelusta on kerran välillisesti maksanut niin miksipä sitä ei olisi kerrankin käyttänyt..
hoopee
Viestit: 34
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 11:35 am

Hyviä kokemuksia tarvitaan

Viesti Kirjoittaja hoopee »

Kiitos hyvistä kokemuksista. Ne ovat myös tarpeen. javascript:emoticon(':lol:')
Laughing

Kävimme vaimon kanssa myös Turussa tutustumassa Jaguareihin, niitä olikin siellä paljon esillä. Täytyy todeta vilpittömästi, että siellä sattui tosi miellyttävä ja asiantunteva kaveri, kertoili paljon mielenkiintosta tietoa Jaguarien historiasta ja myös s-typestä, mikä meitä eri toten kiinnosti.

Kahvia ja pullaa emme saaneet vaikka pitkän matkan olimme taivaltaneet. Vakavasti otaen, se ollut tärkeitä suinkaan. Siellä saimme vastauksia suullisesti moniin askarruttaviin kysymyksiin. Suullisen tiedon lisäksi olen sitä mieltä, että kirjalliset dokumentit ovat silti monien tärkeiden kysymysten osalta välttämättömiä. En voi ajatellakaan, etten luottaisin ihmisen sanaan autokaupassa, enkä muusakaan isommassa kaupassa. Siksi puhun ja perään kirjallista dokumentointia tärkeistä asioista. Niihin voi tarvittaessa palata - puheesen on turhaa, jopa typerää. Sen olen elämässäni oppinut ja sitä muillekin teroittanut - aina mustaa valkoisella on parempi, kuin ns. "miehen" sana.

Itse olen kyllä sellaisen kotikasvatuksen omaava, jossa korostui vanha sanonta:
"ennen mies maansa myy, ennenkuin sanansa syö". Tämä ei taida, eikä pidäkään enää paikkaansa.

Hyvin miellyttävää ja asiantuntevaa palvelua olen saanut myös Lahdessa uudesta Jagge-kaupasta Etelä-Suomen Autotalo Oy.

:lol:
Kissaihminen
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:12 pm
Paikkakunta: Ylivieska

Jatkoa aloitukseen

Viesti Kirjoittaja Kissaihminen »

Maahantuojalle soittelin ensin Wetterin toiminnasta, ja sain tekniseltä puolelta erittäin hyvää palvelua ja vastauksia autoani koskeviin kysymyksiin. Valitukseni otettiin vastaan ja pyydettiin se vielä kirjallisenakin jotta asiaan paneudutaan tarkemmin. Mutta voi pettymystä; mitään vastausta en maahatuojalta ole sitten koskaan saanut valitukseeni, en tietoa miten asia meni, tuleeko muutoksia jne.

Käytin nyt autoa Espoon huollossa ja olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun ja auton huoltoon. Jatkossa käyn täällä vaikka matkaa suuntaansa tuleekin hieman reilut 500 km. Mutta mitäpä ei kotieläimen eteen tekisi? Ainoa kaihertava asia oli sisätilan pesun hinta, kun puolisoni soitti ja kysyi asiaa, hinnaksi sanottiin 70 euroa. Kun minä soitin seuraavana päivänä, hinta pomppasi sataseen. Huomautin puolisolle sanotusta hinnasta ja sillä työ sitten tehtiin, mutta kaihertamaan kyllä jäi.

Tiepalvelu on toiminut erinomaisesti kahdella kerralla kun olen sinne soittanut. Ensimmäisellä kerralla riitti puhelinsoitto ja sain ohjeet ja niiden perusteella asiat hoituivat ilman käyntejä missään. Toisella kerralla auto jouduttiin viemään huoltoon, mutta hyvin sujuvasti asiat menivät. Huoltoa lukuunottamatta koska se tapahtui Wetterillä.
XJ6-86
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 9:58 am
Paikkakunta: Vaasa

Palvelun tilaaminen

Viesti Kirjoittaja XJ6-86 »

Eli kannattaa aina laittaa puoliso tilaamaan, niin saa 30% alennuksen :)
XJ6 4,2 A Sovereign -86
JAGX
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Marras 19, 2004 3:22 pm
Paikkakunta: Vantaa

Huollot

Viesti Kirjoittaja JAGX »

Minulla myös X-type 2.0D Executiven , 40 000km ajettu.
Eka huolto Jaguar Kaivokselassa - jouduin lähettämään hieman negatiivista palautetta. Oli tosin vasta ollut vkon auki mutta en mene toista kertaa.
Takalasi jymähti alaasentoon, vein Jaguarille Lahdessa, homma hoidettiin ok, tosin kahdella käynnillä kun varmistelivat maahantuojalta syytä. Olen muuten kuullut positiivistä palautetta.
40 000km huolto Espoossa, homma hoidettiin erittäin mallikkaasti, kaikki käytiin yhdessä läpi ja olivat myös sisätilat puhdistaneet/huoltaneet esim. nahkat ilman lisähintaa!
JAGX
StypeD
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 11:33 am
Paikkakunta: Lappi

Wetteri Oulu toimii

Viesti Kirjoittaja StypeD »

Olen viimeisen puolen vuoden aikana joutunut uuden S type 2.7D:n hankkimisen myötä turvautumaan Oulun Wetterin huoltoon 9(yhdeksän) kertaa. Vaikka autoa en sieltä hankkinutkaan on palvelu ollut huippuluokkaa ja asiat toimineet. Kaikki huoltoon ja korjauksiin tarvittavat tarpeet ovat olleet aina paikalla hyvissä ajoin ja kyselemättä mm. uusi webasto. Lisäksi ongelmien ratkaisemiseksi on oikeasti nähty vaivaa ja kommunikoitu asiakkaan puolta pitäen jopa suoraan tehtaan kanssa. Huoltoajoissa on joustettu ja ylitöitä tehty tarvittaessa, jotta peli on pysynyt tien päällä. Samaan hengenvetoon voin todeta, että vastaavaan aitoon kiinnostukseen ongelmien ratkaisemiseksi en ole törmännyt muiden merkkien huoltojen kohdalla. Se, että vierailuita on tapahtunut usein johtuu enemmänkin auton ominaisuuksista ja jopa huonosta tuurista, ei puutteellisesta huollon toiminnasta, mihin auton ominaisuudet tai niiden puutteet valitettavan useasti puretaan. Summa summarum; rohkeasti yhteys Wetteri Oulu/Anttila niin homma toimii.
Ps.Autoni tiedot ovat saatavissa Yks.viestinä, mikäli joku epäilee tämän viestin aitoutta.
Salsared
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 2:20 pm
Paikkakunta: Hollola kk

just

Viesti Kirjoittaja Salsared »

pirulauta. mulla menee auto myyntiin (xtyped), ei uskalla näillä kilsoilla omistaa noinkaan epäluotettavaa autoa.
Se on vaimon auto...
hoopee
Viestit: 34
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 11:35 am

Yhdeksän vikaa/ puoli vuotta ! ?

Viesti Kirjoittaja hoopee »

"Olen viimeisen puolen vuoden aikana joutunut uuden S type 2.7D:n hankkimisen myötä turvautumaan Oulun Wetterin huoltoon 9(yhdeksän) kertaa."

Johan on markkinat? Mistä tämä kertoo? Mitä vikoja nämä oikein ovat? On kohtuutonta, jos joka kuukausi ja parhaana kaksi kertaa pitää uutta autoa käyttää korjaamolla? Voitko kertoa näistä vioista tarkemmin minulle, vaikka yksityisesti - enne kuin menen tilaamaan autoa?

Ymmärrän hyvin "totuudenpuhuja ei saa yösijaa" joten kaikesta ei - aina - hyvä ketoa edes piolijulkisesti.
den
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 8:08 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja den »

Jaa,jo on vikoja autossa... Yhdeksän kertaa puolessa vuodessa remontissa,sehän on ku Räikkösen laren!
On tainneet katit mennä vika suuntaan kun mun vanhaa jaggea (- 87) ei ole isommin tarvinnut pajalla käytellä... Kun se minulle tuli piti tehdä isompi ylläpito huolto kun jarrut oli kuluneet,iskarit vaihdettiin ym. Mutta koko kolmen vuoden ajan ei ole tarvinnut kun määräaikais huollot,auto toimii paremmin kuin ajatus.
Tuntuupa hullulta. :shock:
Kissaihminen
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:12 pm
Paikkakunta: Ylivieska

Wetteristä vielä

Viesti Kirjoittaja Kissaihminen »

Mukava kuulla että jollain on jotain hyvääkin sanottavaa Oulun Wetteristä (STypeD), olet kyllä ihka ensimmäinen minkään merkin okmistaja ja Wetterillä käynyt jolta positiivista palautetta on tullut.
Niin tai näin, en aio olla enää (hullun) rohkea ja mennä sinne, Wetterin olemassaoloakaan en enää tunnusta.
Omassa XTypessäni on 1v5kk aikana takalasin nostin rikkoutunut, Eberspecher ei toimi normaalisti (valmistusvika, ei siis Jagen vika), ja ulkolämpömittarin anturi rikkoutunut. Kun noiden korjaukset liitetään määräaikaishuoltoihin 2 kertaa vuodessa ja tietenkin sattuvat eri aikaan kuin auton huolto saadaan siitä absoluuttisena määränä monta käyntiä huoltoliikkeessä, mutta asiat varsin pieniä eikä kerro mitään Jagen ominaisuuksista. Joten kannattanee hiukan suhteuttaa tuota S typenkin tarinaa kokonaisuuteen...
Vastaa Viestiin