Tampereen autosähkö

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
BRG
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 10:05 pm
Paikkakunta: Tampere

Tampereen autosähkö

Viesti Kirjoittaja BRG »

Olen ennenkin tätä firmaa kehunut, mutta ei maailmaloppu ainakaan liiasta positiivisuudesta tule, joten kerran vielä.

Yhtenä aamuna hävis öljynpaineet ihan täysin, mittari näytti nollaa ja valo jäi päälle. Oli ollut painemittarissa pientä epäröintiä muutamana aamuna aiemminkin joten ei tullut ihan yllätyksenä. Tiesin, että öljynpaineesta on usea tsb (technical service bulletin) ja yksi recall (ei tosin minun VIN numeroilla), joten olin aika varma, että kyse on pelkästään anturiviasta.

Mutta koska tässä tapauksessa väärin arvaaminen rikkoo koneen, niin oli pakko alkaa varmuuden vuoksi miettiä hinausta. Soittelin Tampereen autosähköön ja kyselin koska ehtisivät katsoa. Sanoivat että huomenna ja kun satuin mainitemaan että pitää soitella velipojalta hinausapua, niin kaveri kertoi että on juuri menossa keskustaan ja voi ottaa auton hinaukseen paluumatkalla. Alle kaksi tuntia mun soitosta ja auto oli jo hinattu perille huoltoon :shock: Minä kutsuisin tätä palveluksi.

Sitten seuraana päivänä eli siis sinä päivänä kun lupasivat että ehtivät alkaa katsomaan ongelmaa, tuli soitto että auto kunnossa, voi hakea. Oli varmuden vuoksi uusittu 13 euron öljynpainekytkin (LNA5642CA) vaikka vanhakin näytti "välillä" toimivan ok. Loppusumma 100 ekee hinauksineen kaikkineen.

Miinuspuolella samat kuin ennenkin: laskuttajalta puuttui valkoinen paita ja kravatti, niiden tilalla oli ammattitaito ja palvelu.
BMW 428i xDrive -16
Honda Varadero -04 (XL 1000 VA)
Ex XJ6 4.0 Sovereign -95 (X300)