Onks kokemusta?

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
Vastatuuli
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 5:09 pm
Paikkakunta: Mikkeli

Onks kokemusta?

Viesti Kirjoittaja Vastatuuli »

Hei !
Käytin viime syksynä Jaguar XJ40 -94:sta Laatuvaunussa Hollolassa ja kokemus oli suht miellyttävä. Asiantuntemusta tuntui ainakin vanhoihin Jaggeihin olevan ( mikäli osasin arvioida ) hinnoittelu oli kohtuullinen. Jos jotain puutteita haluaa kaivaa niin ulkoinen "imago" oli hiemna hämmentävän nuhruinen. Toisaalta jos iamgon nosto tietää lisäkustannuksia niin parempi näin. Olen viemässä ilmeisesti uudestaan keväällä vuosihuoltoon ja siksi kyselisinkin millaisia kokemuksia muilla mahdollisesti on? Lähinnä kiinnostaa uskaltaisiko puhua esim. ilmastoinnin rempasta?
T:vastatuuli
Jaguar Xj40 4.0S -94
Macces
Viestit: 86
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Lammi
Viesti:

Kokemusta on...

Viesti Kirjoittaja Macces »

Olen käyttänyt oman Jaggeni Laatuvaunussa huollossa ja myös CD Boxin korjauksessa. Kokemukseni mukaan voin suositella heidän palveluitaan... Älä anna "nuhjuisen" ulkoasun hämätä, kaverit ovat todella asiantuntijoita jo vuosien takaa !
Macce

ex. X-Type 2.5 V6 4x4
ex. XJ6 Sovereign (X300) 4.0
Avatar
Tero
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 10:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tero »

Heh...Harrihan on täälläkin rekisteröityneenä joten hän varmaan vastaa itsekkin:) Mutta itse asiaan, soittelin itse uutena Jaggen omistajan juuri eilen Harrille ja minulle jäi sellainen kuva että aisantuntemusta kyseisiin autoihin löytyy vaikka muille jakaa, eli homma tuntuu olevan varmasti paremmin hanskassa kuin merkkihuollossa. Olen itse entinen autoasentaja ja huomaan kyllä jos joku oikasti tietää ja joku on tietävinään. Tuo imagoasia kuulostaa mielenkiintoiselta mainosmiehen korviin, olisiko Harri asialle tehtävissä jotain :wink:
XJ 6 4.0 Sovereign -91
EX: XJ 8 3.5 Executive -04
Avatar
Tero
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 10:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tero »

Tarkoitin sanoa asiantuntemusta, en aisantuntemusta :shock: Perhanan näppäimistö...joku "peru eiliset typerät puheeni"-nappi olis hyvä olla olemassa...
XJ 6 4.0 Sovereign -91
EX: XJ 8 3.5 Executive -04
BRG
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 10:05 pm
Paikkakunta: Tampere

Muokkaa

Viesti Kirjoittaja BRG »

Oletko huomannut, että itse kirjoittamiesi viestien oikeassa ylänurkassa näkyy "Muokkaa" painike. Mutta tuo "aisantuntemus" on kyllä niin hyvä Freudilainen lipsahdus, että anna olla vaan :wink:
BMW 428i xDrive -16
Honda Varadero -04 (XL 1000 VA)
Ex XJ6 4.0 Sovereign -95 (X300)
Avatar
Tero
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 10:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tero »

No perr...nyt taitaa olla jo myöhäistä :lol:
XJ 6 4.0 Sovereign -91
EX: XJ 8 3.5 Executive -04
HEE
Viestit: 134
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 8:11 am

Re: Onks kokemusta?

Viesti Kirjoittaja HEE »

Vastatuuli kirjoitti:Hei !
Käytin viime syksynä Jaguar XJ40 -94:sta Laatuvaunussa Hollolassa ja kokemus oli suht miellyttävä. Asiantuntemusta tuntui ainakin vanhoihin Jaggeihin olevan ( mikäli osasin arvioida ) hinnoittelu oli kohtuullinen. Jos jotain puutteita haluaa kaivaa niin ulkoinen "imago" oli hiemna hämmentävän nuhruinen. Toisaalta jos iamgon nosto tietää lisäkustannuksia niin parempi näin. Olen viemässä ilmeisesti uudestaan keväällä vuosihuoltoon ja siksi kyselisinkin millaisia kokemuksia muilla mahdollisesti on? Lähinnä kiinnostaa uskaltaisiko puhua esim. ilmastoinnin rempasta?
T:vastatuuli
Olen kotoisin siitä aika läheltä Laatuvaunua ja sieltä minä olen tämän kipinän Jaggeen joskus nuorempana saanutkin. Oliskohan se ollut joskus 80 - 90 luvun taitteessa kun siellä rakennettiin punaista MK I tai II (mikäli oikein muistan). Sen jälkeen olin myyty mies.
Sittemmin olenkin käynyt siellä "kiusaamassa" milloin milläkin asialla omistajia - varmaan kyllästymiseen asti.

Harilla on kyllä todella hyvä asiantuntemus Jageista. Ja hivenen poikkeuksena moniin muihin he osaavat (sekä omistavat) myös uudemmat Jaguarit. Eli ei ole koiraa karvoihin katsomista.
Vastatuuli
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 5:09 pm
Paikkakunta: Mikkeli

Kiitos - uskotaan!

Viesti Kirjoittaja Vastatuuli »

Hei !
Odotinkin tällaisia vastauksia - kiitos kommenteista. Asiantuntemusta löytyy kuten arvelinkin ja korostaisin, että TÄRKEINTÄ ON ETTÄ HOMMA HOITUU. Nuhjuisuus kommenttini johtuu vain siitä, että olen joutunut tähän asti asioimaan sliipattujen krakamiesten ja kasvottomien asentajien kanssa - tämä kaikki ISOLLA rahalla! Retki Holllolaan on siis ohjelmassa aika pikaiseen !
T:Vastatuuli
Jaguar Xj40 4.0S -94
Vastaa Viestiin