Huoltokorjaamo Helsingissä, Jaguar klubilaisille -5%

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
julleropaaja
Viestit: 8
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 6:38 pm
Paikkakunta: Tuusula, Helsinki

Huoltokorjaamo Helsingissä, Jaguar klubilaisille -5%

Viesti Kirjoittaja julleropaaja »

Tervehdys.

Nyt olen omaan kissaani päässyt syventymään kunnolla ja iltatöissä tullut asiakkaiden kissat hyvinkin tutuksi ja mielellään "oikeita" autoja huollan ja korjaan muutenkin, joten työnantaja suostui myöntämään klubilaisille 5% alennuksen tarvikkeista, osista, öljyistä ym muutenkin erittäin kohtuullisista hinnoista.

Korjaamo on toiminut jo vuosikymmeniä ja on asiakkaidensa keskuudessa erittäin arvostettu ja luotettu.

Päätoimintana on Webasto-asennukset ja korjaukset (eberit myös onnistuu, testerit ja kokemus löytyy myös niihin), määräaikaishuollot kaikkiin merkkeihin, korjaukset, ilmastointihuollot, kaikki rengastyöt ja -palvelut, myös lisävarusteasennukset kuuluu ohjelmaan. Löytyy myös autovuokraamo sijaisautoa tarvitseville.

Itse teen korjaamolla vaativammat korjaustyöt, sekä huollot ym "eksoottisempiin" merkkeihin, itse olen päivät "sodassa" tutkia ja ohjusjärjestelmiä huoltaen ja illat ja viikonloput korjaamolla. Eli auton voi hyvin tuoda työpäivänsä jälkeen ja noutaa illalla myöhempään tai seuraavana ammuna/päivänä. Itse pidän huolen, että mitään turhaa ei tehdä, ehjiä osia ei vaihdeta eikä asiakkaille turhaa laskua tehdä. Korjaamon tuntiveloitus on 50e/h, normaalihuolloissa itse öljynvaihtotyö sisältyy öljyn hintaan, esimerkkinä XJ40 öljynvaihto + suodatin ilman lisätöitä noin 85e, klubilaisille 79e ja Jaguar S-type 3.0 isompi huolto eli öljynvaihto, öljyn + ilman + pa-suodatin, kaikki nestetarkastukset, sytytystulpat yhteensä noin 250-300e riippuen löytyykö "yllätyksiä".

Yhteystiedot löytyy osoitteesta http://www.ripoil.fi
Päivätöissä korjataan ja huolletaan tutkat ja ohjukset, sivutyössä autot ja webastot ja harrastuksena autot ja mp:t..... eli tekniikkaa laidasta laitaan....

Jaguar XJ6 3,6 -87 vihdoinkin....
satyyri
Viestit: 32
Liittynyt: Su Syys 18, 2005 4:49 pm
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Huoltokorjaamo Helsingissä, Jaguar klubilaisille -5%

Viesti Kirjoittaja satyyri »

Tervehdys kaikille,

Koittamatta sortua sen suurempaan mainostukseen voin kokemuksesta kertoa kyseisen yrityksen toiminnan olleen allekirjoittaneelle sangen positiivinen kokemus. Pääkaupunkiseudulla asuville eritoten suosittelen muistamaan ropaajan ilmoituksen!

Nimim. "jo erehdyttävästi pullamyyjän näköinen kassaneitonen tiputti jalkani maan tasalle tietämyksellään Webastoista."
Toivottavasti hallin puolella tuo tietämys on kissojen suhteen samalla tasolla:)


-satyyri-
Jokaisella on arvonsa. Harva vain tuntee omaansa.
Vastaa Viestiin