Triangle Motors

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
Onbutt
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Marras 16, 2010 1:43 pm
Paikkakunta: Helsinki

Triangle Motors

Viesti Kirjoittaja Onbutt »

Ihan sitä vaan, että nyt vklpuna ensi kertaa kyseisessä firmassa käyneenä, täytyy sanoa, että palvelu oli suorastaan huikeata.
Varsinaisesti en ollut mitään lähtenyt ostamaan, mutta kun hyllystä löytyi X300:n suoraan iskareiden alapuslat sekä etuspoilerin taakse "undertray", ja vieläpä todella kohtuullisilla hinnoilla, niin pitihän ne ostaa.

Erittäin positiivinen kokemus.
XJ6 X350
EX - XJ6 4.0 X300
mikkotapani
Viestit: 120
Liittynyt: To Syys 10, 2009 8:13 pm
Paikkakunta: Jäppilä (Pieksämäki)

Re: Triangle Motors

Viesti Kirjoittaja mikkotapani »

Terve!

Todella positiivisia kokemuksia kyseisestä firmasta. Muutamaan otteeseen olen tilannut osaa "vanhaan" XJ-kuutoseen ja nyt sitten vielä XKR:äänkin.

Jokunen vuosi takaperin kun tuon XJ:n hankin niin kattoluukun mekanismista oli heti alkuun se peevelin muoviratas halki ja uutta kun ei enää tehdä. Triangle Motorsista löytyi onneksi purkuosana eikä hinta päätä palellut! Meni sitten vielä etuvilkku tukkirekasta lähteneestä irtoroinasta ja uusi postitse ihan suitsait kotiin. Nyt sitten "porsi" XKR:n ylätukivarren eli "wishbonen" puslat ihan parin päivän sisällä siitä kun alustavat kolinat alkoivat ja eilen tilasin uudet, alustavasti pitäisi olla minulla tulevana keskiviikkona (ei ollut tällä kertaa hyllyssä eli tilaavat Englannista) ja hinta taas kohdallaan!

Nämä minun ostokset on aina vähän tällaista "nappikauppaa" vaan siitä huolimatta palvelu pelaa, on ystävällistä ja homma toimii, omasta puolesta kyllä suosittelen lämpimästi.
Mikkotapani
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Triangle Motors

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Morjens !
Hienoa että palvelut on pelanneet !
Itse kun googlettelin palveluntarjoajaa niin sattui silmään seuraava juttu http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... &p=2503747
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
mikkotapani
Viestit: 120
Liittynyt: To Syys 10, 2009 8:13 pm
Paikkakunta: Jäppilä (Pieksämäki)

Re: Triangle Motors

Viesti Kirjoittaja mikkotapani »

kissaeläin kirjoitti:Itse kun googlettelin palveluntarjoajaa niin sattui silmään seuraava juttu http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... &p=2503747
Huhhuh, aika rankkaa juttua vaan asiaa lienee puitu tuolla toisella forumilla jo ihan riittävästi.
Mikkotapani
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Triangle Motors

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

mikkotapani kirjoitti:
kissaeläin kirjoitti:Itse kun googlettelin palveluntarjoajaa niin sattui silmään seuraava juttu http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... &p=2503747
Huhhuh, aika rankkaa juttua vaan asiaa lienee puitu tuolla toisella forumilla jo ihan riittävästi.
Niin, enhän tätä juttua puinutkaan tässä yhtään vaan laitoin linkin kun löytyi tämä juttu. Asiahan on jo osapuolten välillä sovittu joten ei sitä tarvitsekkaan enää ruotia lisää.
Itse ainakin googletan palveluntarjoajat ja katson mitä löytyy asiakkaiden kokemuksia kyseisestä firmasta yms. Oli se hyvää tai pahaa niin tietoa se tarjoaa ja jokainen voi vetää sitten johtopäätökset asiasta itse.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
XJeight
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Marras 12, 2013 9:57 am
Paikkakunta: Itä-Lappi

Re: Triangle Motors

Viesti Kirjoittaja XJeight »

Minä olen samaa mieltä. Googletan aina yritykset läpi, jos suunnittelen vaikka auton ostoa. Nimittäin tällainen vääntö netissä ei voi olla vaikuttamatta suhtautumiseen kyseiseen liikkeeseen. Vaikka asiat olisi sovittu, on sitä edeltänyt kova vääntö ja suuri mielipaha ainakin asiakkaalle. Jos se sattuisi omalle kohdalle, harmistus olisi kova. Onneksi google kertoo usein vuosienkin vanhoja juttuja tällaisista tilanteista.
Vastaa Viestiin